To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Zamość: Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2009 r
Numer ogłoszenia: 331993 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273585 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjnej Obsługi Szkół, ul. Peowiaków 92, Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6393340, faks 084 6393340.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2009 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie w zakresie dożywiania dzieci w Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w 2009 r. Wykonanie tego zadania obejmuje: - przygotowanie posiłków z własnych produktów żywnościowych; - dowóz posiłków do Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; - transport posiłków w atestowanych termosach; Okresem realizacji powyższego zadania są dni nauki szkolnej (w okresie od dnia 2 stycznia 2009 r. do 19 czerwca 2009 r. i od 1 września 2009 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. z wyłączeniem ferii świątecznych i zimowych - dla szkoły, dla przedszkola w tym okresie istnieje możliwość dostarczania posiłków, gdy liczba dzieci na dyżurze wyniesie minimum 10). Posiłki wydawane będą w godzinach: śniadania do godziny 8:30, obiad i podwieczorek do godziny 12:00. Ilość dożywianych dzieci - 150, w tym: 80 dzieci spożywających 3 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, podwieczorek, 70 dzieci korzystających z dożywiania spożywają zupę lub drugie danie lub cały obiad. Liczba dzieci może być weryfikowana z 1 dniowym wyprzedzeniem. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektora Zespołu szkoły Podstawowej i Przedszkola w Kalinowicach z wyprzedzeniem 2 dniowym. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Minimalne wartości kaloryczne: przy wyżywieniu całodziennym min. 1300 kcal - 1300g, posiłek dwudaniowy min. 900 kcal - 1000 g, posiłek jednodaniowy min. 650 kcal - 600g. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55868.96 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Demendecki - Agencja Konsultingowa Usługowo Handlowa
jakie przetargi wygrała firma
Józef Demendecki - Agencja Konsultingowa Usługowo Handlowa
- Agencja Konsultingowa Usługowo-Handlowa, Józef Demendecki, Kalinowice 187, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 104002
- Oferta z najniższą ceną: 104002 oferta z najwyższą ceną: 104002
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
- Budowa drogi wewn. działka nr 18/7 w m. Kalinowice - wykonanie dokumentacji.
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.