To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Gdańsk: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania fragmentu parteru budynku mieszkalno-usługowego nr 11 - sekcja F z przebudową na lokal usługowy na cele Straży Miejskiej w Gdańsku (02/ZP/PU/12)
Numer ogłoszenia: 332076 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286952 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Wilanowska 2a, 80-809 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 717 88 01, faks 58 717 88 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych ze zmianą sposobu użytkowania fragmentu parteru budynku mieszkalno-usługowego nr 11 - sekcja F z przebudową na lokal usługowy na cele Straży Miejskiej w Gdańsku (02/ZP/PU/12).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budynek nr 11 - to istniejący budynek mieszkalno - usługowy, 5 kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, z usługami zlokalizowanymi w parterze budynku i dobudowanych częściach parterowych. Technologia realizacji budynku tradycyjna częściowo uprzemysłowiona, budynek posadowiony bezpośrednio na żelbetowych ławach fundamentowych. Dach budynku dwuspadowy o konstrukcji drewnianej kryty blacho-dachówką. W budynku zlokalizowanych jest 81 mieszkań i pomieszczenia usługowe o nieskonkretyzowanej funkcji, zlokalizowane w parterze budynku, dostępne od strony wejść do klatek schodowych oraz w dobudowanych parterowych częściach budynku, dostępnych od strony południowej. W projekcie zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń zakresem opracowania objęto: -istniejące pomieszczenia w stanie surowym o powierzchni 230,95 m2 -planowana po przebudowie powierzchnia użytkowa lokalu wyniesie 223,40 m2 w tym: 1. wiatrołap 3,20 m2 2. sala przyjęć 24,90 m2 3. komunikacja 7,30 m2 4. wc dla kobiet, osób niepełnosprawnych i dla mężczyzn - strefa sanitarna 12,30 m2 5. szatnia dla kobiet 17,40 m2 6. umywalnia dla kobiet 13,20 m2 7. pokój śniadań 11,80 m2 8. pokój biurowy 16,10 m2 9. pokój biurowy 13,00 m2 10. wiatrołap 1,90 m2 11. pokój biurowy 11,50 m2 12. sala odpraw 33,00 m2 13. szatnia dla mężczyzn 22,80 m2 14. umywalnia dla mężczyzn 9,00 m2 15. pomieszczenie porządkowe 3,20 m2 16. magazynek 5,00 m2 17. komunikacja 17,40 m2 Pomieszczenia w głównej bryle budynku mieszkalno-usługowego, dostępne od strony wejścia do klatki schodowej, są w stanie surowym, bez tynków, instalacji i posadzek. W pomieszczeniach w parterowej części dobudowanej wykonano: instalację elektryczną podtynkową na ścianach, tynki ścian, instalację c.o. rozprowadzoną w posadzce z zamontowanymi grzejnikami, podejścia instalacji wod.-kan. rozprowadzone w posadzce, instalację wentylacji mechanicznej rozprowadzoną pod stropem, posadzkę betonową. Wszystkie wykonane instalacje przeznaczone są do likwidacji. Zakres i rodzaj robót budowlanych określa niżej wymieniona dokumentacja techniczna, przedmiary robót, niniejsze WYTYCZNE DO WYKONANIA ROBÓT (WDWR) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wiesława Deneko prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Maxi Term Wiesław Deneko, ul. Czecha ?, 80-288 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 727890,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 660092,62
Oferta z najniższą ceną: 660092,62 / Oferta z najwyższą ceną: 734381,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- 15/TP/2025 Sukcesywne dostawy odzieży, obuwia roboczego i ochronnego oraz ochron osobistych do Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o.o.
- "Usługa organizacji spotkania integracyjnego dla pracowników Copernicus PL Sp. z o.o."
- Dostawa oprogramowania systemowego, użytkowego i graficzno-edytorskiego dla Politechniki Gdańskiej
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH
- Usługa przeprowadzenia terenowych badań ankietowych wśród turystów odwiedzających cztery nadmorskie regiony dla Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.