eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki - tusze, tonery, bębny, papier i środki czyszczące

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki - tusze, tonery, bębny, papier i środki czyszczące
Numer ogłoszenia: 33207 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki - tusze, tonery, bębny, papier i środki czyszczące.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, papieru do drukarek, faksów i ploterów oraz dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej 4198 w Warszawie. Zadanie nr 1 - TUSZE Zadanie nr 2 - TONERY I BĘBNY Zadanie nr 3 - PAPIER DO PLOTERA ZADANIE nr 4 - PAPIER Zadanie nr 5 - INNE 2.Za materiały oryginalne Zamawiający uważa materiały pochodzące od producenta drukarki -zalecane przez producenta drukarki-. 3.Za materiały równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, potwierdzona deklaracją zgodności wystawioną przez Wykonawcę, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000. Produkt równoważny na opakowaniu ma posiadać trwale nadrukowany (nie naklejony) typ i rodzaj produktu, nazwę producenta i miejsce produkcji. 4.Zamontowanie i używanie tuszy, tonerów oraz bębnów równoważnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 5.Materiały eksploatacyjne -tonery, tusze, bębny oraz papier do plotera) powinny być: dobrej jakości, w pełni kompatybilne z urządzeniami Zamawiającego, do których są przeznaczone oraz powinny zapewniać należyte bezpieczeństwo pracy urządzenia, fabrycznie nowe - nieużywane, muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, muszą być wyprodukowane w okresie do 12 miesięcy przed datą dostawy i objęte gwarancją Wykonawcy na okres co najmniej 12 miesięcy. 6.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą być wytworzone w sposób gwarantujący kompatybilność z urządzeniem, dla którego zostały przypisane i ich stosowanie nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. 7.Poszczególne przedmioty oraz opakowania muszą być znakowane kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych, określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno - Technologicznej, zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3-MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., poz.11- oraz przywołanym w jej treści standardem GS1. Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org oraz w dołączonym załączniku dotyczącym wymagań w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczanego do Resortu Obrony Narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 8.W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego Wykonawca zobligowany jest do naprawy urządzenia drukującego na własny koszt lub zwrotu kosztów naprawy dokonanej w autoryzowanym serwisie. W sprawach spornych dotyczących wpływu używanych materiałów na uszkodzenie urządzenia drukującego wiążąca jest ekspertyza wykonana przez autoryzowany serwis. 9.W przypadku oferowania tuszy, tonerów, bębnów oraz papieru do plotera innych producentów niż zalecane przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty np. zaświadczenie -raport z testów- wystawione przez producenta oferowanych tuszów, tonerów oraz bębnów do drukarek lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzające spełnienie normy ISO-IEC 19752 w zakresie testowania wydajności oferowanych tuszów ,tonerów oraz bębnów lub zaświadczenie wystawione przez niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone produkty odpowiadają ww. normom technicznym lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające swoją siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie złożone dokumenty winny być w języku polskim lub ich tłumaczenia na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Udowodnienie równoważności artykułów eksploatacyjnych leży po stronie Wykonawcy. 10.W przypadku dostarczenia w trakcie umowy produktu równoważnego nie spełniającego wymagań producenta urządzeń, Zamawiający ma prawo zażądać dostarczenia w to miejsce produktów oryginalnych producenta sprzętu a wykonawca zobowiązuje się do wymiany w to miejsce produktu oryginalnego producenta sprzętu w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego o wadliwym produkcie -mailem lub faksem-. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11.W przypadku, gdy produkt zalecany przez producenta urządzenia posiada inteligentny układ elektroniczny -chip- przekazujący informację o stanie zużycia tonera, Wykonawca złoży oświadczenie, że produkt równoważny posiada sprawny układ analogicznie działający. 12.Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania tonerów, tuszy połówkowych -tzw. Starterów- 13.Akceptacja płatności za wykonanie dostawy w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału poprawnie wystawionej faktury. 14.Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 15.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy,w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. ** kod produktu zalecany przez producenta urządzenia określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu w zakresie wymogów technicznych, użytkowych i jakościowych postawionych przez Zamawiającego lub artykuły eksploatacyjne równoważne. Przez równoważne należy rozumieć artykuły nowe - nieużywane, nie zawierające żadnych znamion wcześniejszej eksploatacji, o wydajności i jakości wydruku -nierozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, nie brudzenie drukowanych stron- nie gorszych od zalecanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone oraz nie naruszającymi praw lub rozwiązań patentowych innych podmiotów Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 30.19.76.43-5, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6, 30.12.51.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnienia w oparciu o złożone w ofercie dokumenty i oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z z 2013 r. poz. 907z późn. zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia (w godzinach) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w umowie, w sytuacjach określonych poniżej: a)zmiana miejsca dostawy, b)zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej, c)zmiana przepisów prawnych np. VAT, d)zamiana poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w § 1 ust 2 - Załącznika nr 3 - Istotne warunki umowy, z chwilą zaprzestania produkcji itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, na tzw. zamienniki tj. asortyment równoważny, po uzyskaniu zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 50, pok. 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, budynek 51, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - TUSZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - TUSZE Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - w godzinach - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - TONERY I BĘBNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - TONERY I BĘBNY Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - w godzinach - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - PAPIER DO PLOTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - PAPIER DO PLOTERA Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.43-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - w godzinach - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - PAPIER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - PAPIER Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - w godzinach - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - INNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - INNE Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.32.00-1, 30.23.72.50-6, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - w godzinach - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.