eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzadekDostawę szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Szadek: Dostawę szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 332290 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257714 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Piotrkowska 25, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 0-43 8215009, faks 0-43 8215505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę szczepionek przeciwko wirusowi HPV dla potrzeb Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w trzech dostawach) dostawa 330 sztuk szczepionek stosowanych w zapobieganiu wystąpieniu przednowotworowych zmian narządów płciowych (szyjki macicy, sromu, pochwy), raka szyjki macicy oraz brodawek zewnętrznych narządów płciowych (kłykcin kończystych) związanych przyczynowo z zakażeniem wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) typu 6, 11, 16, 18, zwanych dalej produktami leczniczymi. KOD CPV- 33652100-6 - szczepionki przeciwnowotworowe. Produkty lecznicze muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP, to jest posiadać świadectwo rejestracji zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. 2008 roku Nr 45, poz. 271 z późn. zm.). 2. Okres ważności produktów leczniczych nie może być krótszy niż 2/3 całego okresu ważności dla poszczególnych produktów. Dostawa produktu leczniczego z terminem krótszym niż wskazany może nastąpić wyłącznie po konsultacji z dyrektorem SPZOZ AGATĄ SULIŃSKĄ, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Stosowny dokument gwarancyjny będzie wymagany przez Zamawiającego przy odbiorze każdej partii przedmiotu dostawy. Zamawiający uznaje jako potwierdzenie warunków gwarancji umieszczenie informacji o przydatności do użycia na opakowaniu szczepionki. 3. Dla każdego z produktów leczniczych objętych przedmiotem zamówienia wymaga się dostarczenia instrukcji używania lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego wymagania techniczno-eksploatacyjne oraz określającego przewidywane zastosowanie wyrobu zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego. W szczególności opakowania i/lub instrukcje używania winny zawierać: oznaczenie (nazwę) szczepionki, nazwę producenta, datę ważności oraz numer serii. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był każdorazowo (dla każdej dostawy cząstkowej) zapakowany w sposób gwarantujący jego sterylność i nienaruszalność fizyczną, transport winien odbywać się w warunkach chłodniczych. Wymaga się ponadto, aby szczepionki stanowiące przedmiot zamówienia posiadały odrębne opakowanie; pakowania zbiorczego nie dopuszcza się. Nie spełnienie pow. warunków może skutkować brakiem finalizacji odbioru danej partii dostawy przy założeniu zwłoki z winy Wykonawcy. 5. Produkty lecznicze będą dostarczane, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy zgodnie ze złożonym zamówieniem - faksowe lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia każdorazowo do SPZOZ ul. Piotrkowska 25, 98-240 Szadek, w godzinach 8-16, od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od racy. Osoba odpowiedzialna za odbiór przedmiotu zamówienia po stronie Zamawiającego pielęgniarka dyplomowana Justyna Szewczyk. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się przy pomocy środka transportowego zapewniającego nienaruszalność przedmiotu dostawy. Uszkodzenia szczepionek lub opakowań szczepionek powodujące niezgodność z warunkami zamówienia lub ujemnie wpływające na funkcjonalność zamawianych wyrobów obciążają w całości Dostawcę. 8. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy nie poprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych określonych we wzorze umowy, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy Dostawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania. Wskazana zmiana powoduje odpowiednią zmianę wartości zamówienia. Ilości wskazane w pkt 1 mają charakter wielkości prognozowanych, a nie bezwzględnych. 10. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadkach: a)zmiany stawki podatku VAT (cena netto bez zmian), b)zmian cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego ministra. Wskazane zmiany mogą dotyczyć podwyższenia, obniżenia cen. Wyżej wymienione zmiany następują z mocy prawa, obowiązują od chwili ich wejścia w życie, nadto muszą być potwierdzone aneksem do umowy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13.Minimalny termin płatności za wykonany przedmiot umowy, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 111028.50 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGF URTICA Sp. z o.o., Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 111028.50
  • Oferta z najniższą ceną: 111028.50 oferta z najwyższą ceną: 111028.50
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.