eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elblągremont pomieszczeń Pracowni Radiologicznej i korytarza na terenie SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Elbląg: remont pomieszczeń Pracowni Radiologicznej i korytarza na terenie SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu
Numer ogłoszenia: 332385 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu , ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, faks 055 230-41-50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń Pracowni Radiologicznej i korytarza na terenie SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont pomieszczeń pracowni Rtg, pracowni mammograficznej, pracowni USG i diagnostyki prenatalnej, pracowni endoskopowej, pracowni EEG dla dzieci, pracowni densytometrycznej, pracowni spirometrycznej, pracowni ryzyka okołoporodowego i korytarza na terenie SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 oraz Dz.U. z 2008r. Nr 171 poz. 1058) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: - posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI SIWZ; - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI SIWZ;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ (łącznie z projektem Umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zamieszczone w druku oferty. 3. Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą - zamieszczone w druku oferty. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia, że Wykonawca może prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączyć z tego tytułu dokumenty (oświadczenia od zleceniodawcy) potwierdzające , że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 4. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i jedną osobą do kierowania robotami w branży sanitarnej - Załącznik nr 5 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dla potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w części VI pkt. 6 SIWZ, należy złożyć z ofertą decyzje o nadaniu uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykaz podmiotów (podwykonawców) - Załącznik nr 6, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz składają tylko Wykonawcy, którzy powierzą wykonanie części zamowienia podwykonawcom. W wykazie należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). 9. Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu planowanego remontu, z udziałem Kierownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Szpitala, popisane przez Kierownika Działu Techniczno-Eksploatacyjnego Szpitala..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data, godzina, miejsce otwarcia ofert: 16/12/2008, 09:00, sala konferencyjna nr 203 SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II. Cena netto drukowanej wersji SIWZ: 6 PLN, Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej, Zamawiające nie będzie ustanawiał dynamicznego systemu zakupów..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.