eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › CIOR Wr/145/11 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa liczarek i testerów do banknotów na potrzeby j.o. obsługiwanych przez CIOR we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Wrocław: CIOR Wr/145/11 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa liczarek i testerów do banknotów na potrzeby j.o. obsługiwanych przez CIOR we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 332391 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 134, 50-940 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 360 39 00, faks 71 364 00 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CIOR Wr/145/11 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa liczarek i testerów do banknotów na potrzeby j.o. obsługiwanych przez CIOR we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa:Część 1 - 17 liczarek do banknotów, Część 2 - 39 testerów banknotów, Część 3 - 20 liczarek do banknotów heavy duty na potrzeby j.o. obsługiwanych przez CIOR we Wrocławiu do komórek organizacyjnych Zamawiającego, o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00-5, 35.12.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenia oświadczenia i wykazu przynajmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: Część 1 23 000 złotych Część 2 2 900 złotych Część 3 32 000 złotych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu zwierającego informacje dot. wartości dostaw, przedmiotu dostaw, daty wykonania i odbiorców dostaw należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty na dwie lub większą ilość części Wykonawca może posłużyć się tymi samymi dokumentami np. referencjami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenia oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożenia oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy z załącznikami 2. Pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - dotyczy również spółek cywilnych w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników. 3. Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl zakładka o firmie, przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POCZTA POLSKA S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalnego we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do POCZTA POLSKA S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalnego we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław, pok. 132..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 17 liczarek do banknotów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 17 liczarek do banknotów do 1) WOI w Legnicy, ul. Piastowska 72, 59 - 200 Legnica; 2) WOI w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 9, 58 - 300 Wałbrzych; 3) WOI w Jeleniej Górze, ul. Pocztowa 9/10, 58 - 500 Jelenia Góra; 4) WOI Wrocław, ul. Krasińskiego 1, 50 - 945 Wrocław; 5) CIOR we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 39 testerów do banknotów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 39 testerów do banknotów do 1) WOI w Legnicy, ul. Piastowska 72, 59 - 200 Legnica; 2) WOI w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 9, 58 - 300 Wałbrzych; 3) WOI Wrocław, ul. Krasińskiego 1, 50 - 945 Wrocław;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 20 liczarek do banknotów heavy duty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 20 liczarek do banknotów heavy duty do: 1) WOI w Legnicy, ul. Piastowska 72, 59 - 200 Legnica; 2) WOI w Wałbrzychu, ul. Słowackiego 9, 58 - 300 Wałbrzych; 3) WOI w Jeleniej Górze, ul. Pocztowa 9/10, 58 - 500 Jelenia Góra 4) CIOR we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 134, 50-940 Wrocław.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.13.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.