Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Drzonków: Wynajem kompletnych stanowisk wystawienniczych wraz z kompletną obsługą i zabezpieczeniem udostępnionej powierzchni wystawowej do celów realizacji wystawy pn. Świat Kobiet
Numer ogłoszenia: 332392 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Olimpijska 20, 66-004 Drzonków, woj. lubuskie, tel. 0683214344, 3214151, faks 068 3214344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzonkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem kompletnych stanowisk wystawienniczych wraz z kompletną obsługą i zabezpieczeniem udostępnionej powierzchni wystawowej do celów realizacji wystawy pn. Świat Kobiet.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem kompletnych stanowisk wystawienniczych wraz z kompletną obsługą i zabezpieczeniem udostępnionej powierzchni wystawowej do celów realizacji wystawy pn. Świat Kobiet w dniach 5-7.10.2012 na terenie hali tenisowej Wojewódzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Drzonkowie. Wystawa obejmuje cykl seminariów związanych z tematyką kobiecą 5.10.2012 oraz dwa dni wystawiennicze dla 21 wystawców z terenu wsparcia - województw lubuskiego oraz kraju związkowego Brandenburgia. Zakres realizacji zamówienia obejmuje kompleksowe przygotowanie, montaż i demontaż stanowiska dla każdego z 21 stanowisk, w którego skład wchodzą: 9 ścian, fryz z nazwą firmy na fryzie, zaplecze 1m2, wykładzina, stolik, dwa krzesła, doprowadzenie zasilania elektrycznego stanowiska 230V z miejsca wskazanego na hali tenisowej, dwa gniazdka, oświetlenie, lada sprzedażna, stojak na prospekty, kosz na śmieci. Stanowisko przygotowane będzie kompletnie na powierzchni 9 m2. Dodatkowo w usługę przygotowania stanowiska wchodzą koszty przygotowania, montażu i demontażu zabudowy oraz obsługi podczas wszystkich dni trwania wystawy. Pod pojęciem obsługa rozumie się: sprzątanie stoiska, ochrona, obsługa elektryka. Koszt obejmuje wynajem, przygotowanie, montaż, demontaż oraz kompleksową obsługę każdego stanowiska. Poprzez obsługę rozumie się również obsługę nagłośnieniową oraz oświetleniową imprezy wraz ze spikerką podczas wszystkich dni trwania imprezy. Wykonawca zlecenia jest zobowiązany do pozostawienia powierzchni hali tenisowej w stanie pierwotnym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł słownie: cztery tysiące zł w formie i na zasadach określonych w przepisach Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy zamówienia o charakterze wystawienniczym polegające na kompleksowym przygotowaniu nie mniej niż 20 stanowisk w każdym z zamówień. Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozumie takie zamówienie, w którym przedmiot umowy został wykonany i prawidłowo ukończony. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniającego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej finansowej, zamawiający uzna Wykonawcę, który: posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia 3. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w rozdz. III pkt 1,2 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w art. 22. ust.1 pkt 4 Ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy Pzp, wymaga się wykazania spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 2. powyżej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzronkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Drzonków
ul. Olimpijska 20
66-004 Racula.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Drzonków ul. Olimpijska 20 66-004 Racula-sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska Województwo Lubuskie - Brandenburgia 2007-2013, Fundusz Małych Projektów i Projekty Sieciowe Euroregionu Sprewa-Nysa-Bóbr oraz budżetu państwa. Pokonywać granice poprzez wspólne inwestowanie w przyszłość.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Sokółka
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej dotyczącej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością w zakresie zaburzeń psychicznych.
- "Kompleksowa obsługa mediów społecznościowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w okresie 12 miesięcy"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.