Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Inowrocław: Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z koncepcją przestrzenną dla zaprojektowania i wybudowania hali widowiskowo - sportowej, rozbudowy Szkoły Podstawowej i zagospodarowania terenu w m. Jaksice Gm. Inowrocław
Numer ogłoszenia: 33251 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3570251, fax 052 3540490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego wraz z koncepcją przestrzenną dla zaprojektowania i wybudowania hali widowiskowo - sportowej, rozbudowy Szkoły Podstawowej i zagospodarowania terenu w m. Jaksice Gm. Inowrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego w celu zaprojektowania, wybudowania i wyposażenia w podstawowy sprzęt sportowy sali widowiskowo - sportowej z zapleczem technicznym, administracyjnym i sanitarno - szatniowym, rozbudowę Szkoły Podstawowej w Jaksicach oraz zagospodarowanie terenu na potrzeby szkoły i środowiska w zakresie zespołu boisk i placów rekreacyjno - dydaktycznych na terenie Szkoły. Przedmiot zamówienia obejmuje również wybudowanie kotłowni zasilającej budynek całej Szkoły oraz halę sportową. Hala widowiskowo - sportowa, jako obiekt wolnostojący, przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, zlokalizowany w m. Jaksice na działkach 210.16 lub 203.3 i 203.5. Teren jest własnością Gminy Inowrocław. Hala widowiskowo - sportowa przeznaczona będzie dla celów dydaktycznych oraz na potrzeby mieszkańców Sołectwa Jaksice i Domu Dziecka w Jaksicach
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.23.20.00 - 73.23.20.00 Oryginalny kod CPV: 74.23.15.21 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.52.10 - Usługi doradcze w zakresie budownictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 2.000 złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ad. 1) 1.są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Ad. 2) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie : a)wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres wykonanie lub wykonywanie co najmniej po jednym programie funkcjonalno - użytkowym wykonanym odrębnie dla zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( tj. hala widowiskowo - sportowa - min. 1 i budynek użyteczności publicznej - min. 1 ) o wartości planowanej inwestycji nie mniejszej niż 3 mln zł każda, b)dysponują niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, c) dysponują osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj. : a)kierownik zespołu projektowego - kwalifikacje do projektowania o specjalności architektonicznej, członkowie zespołu - kwalifikacje do projektowania o specjalności architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, c.o. oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, członkowie zespołu projektowego muszą posiadać dokument stwierdzający niezbędne kwalifikacje tj. dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej o wymaganej specjalności lub stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o wymaganej specjalności, Ad. 3) a)posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 30.000 zł, b)posiadają ubezpieczoną OC w zakresie co najmniej podstawowym obejmującym działalność gospodarczą w zakresie objętym postępowaniem, Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia -nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia : 1)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji, 2)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do specyfikacji. 3) Kopia dowodu wniesienia wadium. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2)Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( jw. ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać : nazwę i adres zamawiającego, rodzaj programowanych robót, które odpowiadają przedmiotowi zamówienia (wraz ze wskazaniem danych szczegółowych opisanych w warunku ), 4)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. dyplom ukończenia wyższej uczelni technicznej o wymaganej specjalności lub stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o wymaganej specjalności, 5)Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego w realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty : 1) Informacja banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych ( konsorcja, spólki cywilne ): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty : a.pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( spółki cywilne również ). b.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ( w tym również spółki cywilne ) i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3.posiadają ubezpieczoną OC obejmującą zakres projektowania budowlanego, natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1.posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, 2.dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3.dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4.posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Inowrocław ul. Kr. Jadwigi 43 p. Leszek Lewandowski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Inowrocław ul. Kr. Jadwigi 43. 88 - 100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do terapii nerkozastępczej Prismaflex na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.