eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaŚwiadczenie usług opiekuńczych w formie świetlicy opiekuńczej dla mieszkańców Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-07

Gdynia: Świadczenie usług opiekuńczych w formie świetlicy opiekuńczej dla mieszkańców Gdyni
Numer ogłoszenia: 332540 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług opiekuńczych w formie świetlicy opiekuńczej dla mieszkańców Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługi świadczone będą w wymiarze 7 godzin dziennie, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 800 a 1600, na rzecz maksymalnie 10 osób starszych wskazanych przez Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający zaznacza, że pod pojęciem wymiaru godzin świadczenia usług, należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług. 2. Wykonawca w ramach niniejszej umowy zapewni miejsce świadczenia usług opiekuńczych (lokal), usługi opiekuńcze dostosowane do stanu psychofizycznego uczestników oraz jeden posiłek obiadowy dziennie dla każdego uczestnika. 3. Lokal, w którym świadczone będą usługi, spełniać powinien następujące wymogi: a) usytuowanie na terenie Miasta Gdyni - w dzielnicy Chylonia, w miejscu zapewniającym bezpieczeństwo i spokój uczestników zajęć, b) lokal i pomieszczenia w lokalu dostępne dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i utrzymane w bieżącej czystości, c) minimum dwa pomieszczenia umożliwiające świadczenie usług opiekuńczych łącznie dla 10 osób o ograniczonej mobilności, w tym jedno pomieszczenie mogące pełnić funkcję pokoju wyciszeń, wyposażone w meble i sprzęty niezbędne do zapewnienia właściwej jakości usług opiekuńczych oraz telefon, apteczkę i aparat do mierzenia ciśnienia, d) zaplecze kuchenne oraz miejsce zapewniające warunki do spożywania posiłków, e) bezpośredni dostęp do toalety. 4. Zakres usług opiekuńczych świadczonych w formie świetlicy opiekuńczej obejmuje w szczególności: a) grupowe zajęcia aktywizujące i podtrzymujące sprawność uczestników, uwzględniające ich integrację ze środowiskiem lokalnym, b) zajęcia umożliwiające podtrzymywanie zainteresowań uczestników, c) czynności wspomagające uczestników w podstawowych czynnościach życia codziennego - w szczególności pomoc przy niezbędnej toalecie, załatwianiu potrzeb fizjologicznych (odprowadzenie do toalety lub zakładanie i zmiana pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności zapobiegających powstawaniu odleżyn i odparzeń), ubieraniu się, w spożywaniu posiłku, o ile wymaga tego poziom niesamodzielności i stan zdrowia uczestnika, d) czynności pielęgnacyjne zlecone przez lekarza, wyszczególnione na Zaświadczeniu lekarskim (np. dopilnowanie przyjmowania leków / mierzenie temperatury ciała, tętna, ciśnienia, poziomu cukru), e) podanie gorącego posiłku obiadowego oraz napojów zimnych i gorących - w miarę indywidualnych potrzeb uczestników - z zachowaniem dbałości o higienę żywności oraz czystość naczyń stołowych. 5. Posiłek obiadowy obejmuje łącznie: a) gorącą zupę obiadową (min. 300 ml), b) gorące danie obiadowe: ziemniaki / kasza / ryż / makaron (min. 300g) + przetwory mięsne lub ryby (min. 150g) + surówki (min. 100g) z uwzględnieniem warzyw sezonowych lub potrawy mączne, np. naleśniki, pierogi itp. (min. 400g), a także napój (min. 250 ml). Podana gramatura / objętość produktu dotyczy porcji na osobę. 6. Zamawiający wymaga, aby: a) każdy posiłek obiadowy posiadał min. 920 kalorii, b) posiłki obiadowe były urozmaicone, tzn. żaden zestaw nie powinien się powtórzyć w ciągu dwóch tygodni, c) minimum trzy posiłki w ciągu każdego tygodnia były posiłkami mięsnymi. 7. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych i sanitarnych oraz wysokiej jakości usług. 8. Celem zapewnienia należytego świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zamówienia do: a) zatrudniania minimum dwóch osób, które spełniają łącznie następujące wymogi: 1) posiadają dyplom zawodowy uprawniający do posługiwania się tytułem opiekunki środowiskowej albo asystenta osoby niepełnosprawnej albo asystenta medycznego albo pielęgniarki albo opiekuna osoby starszej albo opiekuna medycznego albo opiekuna w domu pomocy społecznej albo psychologa albo pedagoga albo instruktora terapii zajęciowej albo pracownika socjalnego, 2) ukończyły szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy / pomocy przedmedycznej, potwierdzone zaświadczeniem wystawionym przez podmiot uprawniony, 3) posługują się językiem polskim w takim stopniu, który umożliwia sprawne i skuteczne komunikowanie się z uczestnikami i osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pomocy społecznej, a także sprawne i rzetelne prowadzenie w języku polskim dokumentacji świadczenia usług. Uwaga! Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu szczegółowe informacje o osobach, które zostaną zatrudnione przy realizacji przedmiotowego zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez te osoby warunków określonych w rozdziale II pkt 8 lit. a) SIWZ. b) zapewnienia osobom świadczącym usługi opiekuńcze stawek godzinowych wynagrodzenia brutto wskazanych w Ofercie, które, niezależnie od formy zatrudnienia, nie będą niższe niż 12,10 zł brutto za jedną godzinę zegarową świadczenia usług. c) zapewnienia wykonywania usług równocześnie przez dwie osoby w godzinach funkcjonowania świetlicy opiekuńczej. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzoru i kontroli nad realizacją usług oraz pozostałych zobowiązań wynikających z umowy. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia stosownej dokumentacji określonej w umowie, a także do udostępniania Zamawiającemu bądź osobom upoważnionym przez Zamawiającego wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lokalem spełniającym następujące wymogi: 1) usytuowanie na terenie Miasta Gdyni - w dzielnicy Chylonia, w miejscu zapewniającym bezpieczeństwo i spokój uczestników zajęć, 2) lokal i pomieszczenia w lokalu dostępne dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi i utrzymane w bieżącej czystości, 3)minimum dwa pomieszczenia umożliwiające świadczenie usług opiekuńczych łącznie dla 10 osób o ograniczonej mobilności, w tym jedno pomieszczenie mogące pełnić funkcję pokoju wyciszeń, wyposażone w meble i sprzęty niezbędne do zapewnienia właściwej jakości usług opiekuńczych oraz telefon, apteczkę i aparat do mierzenia ciśnienia, 4) zaplecze kuchenne oraz miejsce zapewniające warunki do spożywania posiłków, 5) bezpośredni dostęp do toalety.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które spełniają łącznie następujące wymogi: 1) posiadają dyplom zawodowy uprawniający do posługiwania się tytułem opiekunki środowiskowej albo asystenta osoby niepełnosprawnej albo asystenta medycznego albo pielęgniarki albo opiekuna osoby starszej albo opiekuna medycznego albo opiekuna w domu pomocy społecznej albo psychologa albo pedagoga albo instruktora terapii zajęciowej albo pracownika socjalnego, 2) ukończyły szkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy / pomocy przedmedycznej, potwierdzone zaświadczeniem wystawionym przez podmiot uprawniony, 3) posługują się językiem polskim w takim stopniu, który umożliwia sprawne i skuteczne komunikowanie się z uczestnikami i osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i pomocy społecznej, a także sprawne i rzetelne prowadzenie w języku polskim dokumentacji świadczenia usług.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć: 1) Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 2, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Ww. informację należy złożyć na druku oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) W przypadku, gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doświadczenie zawodowe osób świadczących usługi opiekuńcze w pracy z osobami starszymi lub osobami z niepełnosprawnościami - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na uzasadniony wniosek WYKONAWCY / ZAMAWIAJĄCEGO. Dokonywanie zmian jest możliwe o ile wynika to z okoliczności, których, pomimo zachowania należytej staranności, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i zmiany takie są niezależne od woli stron umowy lub są korzystne albo neutralne dla ZAMAWIAJĄCEGO. 1) w szczególności możliwa jest zmiana osób wymienionych w Wykazie osób, stanowiącym Załącznik nr 3 do umowy, z zastrzeżeniem, że nowe osoby muszą posiadać co najmniej takie same kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia zawodowe jak osoby, które są zastępowane. O dokonanej zmianie WYKONAWCA jest zobowiązany poinformować ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 30 dni od jej wprowadzenia. 2) zmiana, o której mowa w pkt 1 nie wymaga konieczności aneksowania przedmiotowej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mopsgdynia.pl/www/index.php?option=com_content&task=category§ionid=1&id=7&Itemid=13
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, 81-265 Gdynia, ul. Grabowo 2, w pok. 14 (Sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni, 81-265 Gdynia, ul. Grabowo 2, w pok. 14 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.