Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-25
Łódź: Remont ulicy Pułkownika Profesora Wacława Deca w Łodzi
Numer ogłoszenia: 332590 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Polesie , ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385235, faks 042 6385234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Pułkownika Profesora Wacława Deca w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie ulicy Deca. Zakres rzeczowy: - roboty ziemne wraz z jednoczesnym zagęszczeniem podłoża gruntowego walcem samojezdnym; - wykonanie podbudowy tłuczniowej o grubości 15 cm; - wykonanie nawierzchni bitumicznej: dolnej (wyrównawczej) o grubości 2 cm i górnej o grubości 3 cm na podbudowie tłuczniowej; - opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa (załącznik nr 3 do SIWZ) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4 SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub są zarejestrowani w odpowiednich rejestrach, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, tj. minimum 1 osoba uczestnicząca w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub zakresie odpowiadającym zakresowi ww. specjalności, uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane, w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie) wykonali należycie dwie roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie nawierzchni drogi o wartości minimum 80 000,00 zł. każda i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, -jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie V.1a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu gospodarczego, odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem potwierdzonym przez Wykonawcę. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach złożonych przez Wykonawcę wyszczególnionych w punkcie VI SIWZ. Z treści dokumentów winno wynikać jednoznacznie spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert bądź z określonym przez organ wydający powyższy dokument terminem ważności. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument składają wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1a), -uprawnienia budowlane (wymienione w punkcie V.1b SIWZ) oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności (potwierdzeniem warunku wskazanego w punkcie V.1b), -wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie nawierzchni drogi o wartości minimum 80 000,00 zł. każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (potwierdzenie warunku wskazanego w punkcie V.1b), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Każdy uczestnik konsorcjum lub wspólnik spółki cywilnej musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie formalnych warunków udziału w postępowaniu. Do warunków formalnych zalicza się prowadzenie działalności gospodarczej oraz brak przesłanek do wykluczenia z postępowania. W związku z czym każdy uczestnik konsorcjum lub wspólnik spółki cywilnej winien złożyć dokumenty odrębnie, o których mowa w punkcie VI SIWZ - załącznik nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMŁ Delegatura Łódź - Polesie ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:00, miejsce: UMŁ Delegatura Łódź - Polesie ul. Krzemieniecka 2B, 94-030 Łódź pok.305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. - Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. - Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą wyłonionym do wykonania zamówienia prowadzone będą wyłącznie w PLN. - Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. - Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. - Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. - Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.