eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoUTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W JAŚLE I WYKONYWANIE USŁUG CMENTARNYCH NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH W JAŚLE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Jasło: UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W JAŚLE I WYKONYWANIE USŁUG CMENTARNYCH NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH W JAŚLE
Numer ogłoszenia: 332590 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło , ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W JAŚLE I WYKONYWANIE USŁUG CMENTARNYCH NA CMENTARZACH KOMUNALNYCH W JAŚLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności usługa utrzymania cmentarzy komunalnych przez Prowadzącego cmentarze komunalne obejmująca utrzymanie: a. cmentarza komunalnego przy ul. Mickiewicza w Jaśle, obejmującego działkę ewidencyjną nr 600, Obręb nr 16 - Kaczorowy o pow. 11,7569 ha wraz z infrastrukturą komunalną, t.j.: - budynkiem administracyjno-mieszkalnym, w skład którego wchodzą: lokal biurowy Prowadzącego, lokal mieszkalny, lokal użytkowy, garaż i magazyn, - Domem Przedpogrzebowym wraz z wyposażeniem, - sektorami grzebalnymi, - drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingami, b. cmentarza komunalnego przy ul. Zielonej w Jaśle obejmującego działki ewidencyjne nr 2432/2, 2432/3 i 2432/4 Obręb nr 8-Centrum o łącznej pow. 2,7000 ha wraz z infrastrukturą komunalną, t.j.: - budynkiem socjalnym, - Domem Przedpogrzebowym do wystawiania trumien ze zwłokami oraz do odprawiania ceremonii pogrzebowych, - sektorami grzebalnymi, - drogami dojazdowymi i wewnętrznymi oraz alejkami, c. cmentarza komunalnego przy ul. Gajowej w Jaśle obejmującego działki nr 272/3 i 273/5 Obręb nr 14 - Niegłowice o łącznej pow. 1,4837 ha wraz z infrastrukturą komunalną, t.j.: - barakiem przenośnym, - sektorami grzebalnymi, - drogami dojazdowymi i wewnętrznymi, alejkami i parkingiem. 2. Do podstawowych obowiązków Prowadzącego cmentarze komunalne należy: 2.1. utrzymanie cmentarzy komunalnych obejmujące w szczególności: 1. prowadzenie ksiąg cmentarnych i dokumentacji cmentarzy w zakresie określonym w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. z dnia 31 sierpnia 2001 r., poz. 1013), 2. pobieranie i odprowadzanie na rachunek Miasta Jasła jednorazowych opłat za miejsce na cmentarzu wg stawek określonych uchwałą Rady Miejskiej Jasła w sprawie zasad korzystania z cmentarzy komunalnych w Jaśle, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 1 do umowy, 3. nadzór nad budową i remontami grobów, 4. wydawanie zezwoleń na budowę oraz remonty grobów murowanych zgodnie z zatwierdzonym planem zagospodarowania cmentarzy, z wyjątkiem wydawania zezwoleń: - na adaptację grobu ziemnego na grób murowany, które wydaje Burmistrz Miasta Jasła, - na prowadzenie robót budowlanych (przy grobach objętych ochroną konserwatora zabytków) na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Jaśle oraz na podejmowanie innych działań prowadzących do naruszenia substancji cmentarza lub zmiany jego wyglądu, na które zezwolenie wydaje wojewódzki konserwator zabytków, 5. pobieranie i odprowadzanie na rachunek Miasta Jasła opłat za usługi cmentarne wymienione w 3.2.2, wg stawek ustanowionych przez Burmistrza Miasta Jasła, które na dzień zawarcia umowy określa Załącznik Nr 2 do umowy, 6. utrzymanie w należytym stanie technicznym, sanitarnym i porządkowym: - domu przedpogrzebowego wraz z kaplicą - pomieszczeniem do odprawiania ceremonii pogrzebowych - przy ul. Mickiewicza, - budynku do odprawiania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej, - budynku socjalnego przy ul. Zielonej, - budynku administracyjno-mieszkalnego przy ul. Mickiewicza, - baraku przenośnego przy ul. Gajowej oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, a w szczególności: a. zapewnienie odpowiedniego oświetlenia i ogrzewania budynków, dostawy do budynków energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków, b. pokrywanie kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków z wyłączeniem kosztów ogrzewania, energii elektrycznej, wody i odprowadzanie ścieków dotyczących lokalu mieszkalnego i lokalu użytkowego w budynku administracyjno-mieszkalnym przy ul. Mickiewicza w Jaśle, które pokrywają najemcy tych lokali wg wskazań odrębnych liczników lub w części proporcjonalnej do zajmowanej powierzchni w stosunku do powierzchni całkowitej budynku, c. wykonywanie i pokrywanie kosztów: bieżących remontów, napraw oraz konserwacji budynków i ich wyposażenia w zakresie obciążającym najemcę, 7. utrzymanie w należytym stanie technicznym, porządkowym i sanitarnym powierzchni cmentarzy, w szczególności: dróg dojazdowych i wewnętrznych oraz alejek, parkingów, terenów zieleni przez wykonywanie cięć sanitarno-pielęgnacyjnych drzew i krzewów, wycinanie chwastów, wykaszanie trawy co najmniej jeden raz w miesiącu w okresie wegetacyjnym oraz usuwanie opadłych liści, 8. właściwa konserwacja bram i ogrodzeń oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, 9. zapewnienie oświetlenia cmentarzy w godzinach ich otwarcia, 10. zapewnienie prawidłowego działania zdrojów ulicznych, pokrywanie kosztów ich konserwacji oraz dostarczania wody i odprowadzania ścieków, 11. zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz wywóz odpadów, nieczystości stałych i płynnych oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości, 12. zapewnienie funkcjonowania ustępów publicznych na cmentarzach przy ul. Zielonej i ul. Mickiewicza oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, w tym dodatkowo w dniach od 31.10.2016 r. do dnia 2.11.2016 r. ustawienie 1 kabiny sanitarnej na cmentarzu przy ul. Mickiewicza i 1 kabiny na cmentarzu przy ul. Gajowej, 13. utrzymanie zimowe dróg dojazdowych i wewnętrznych, alejek, parkingów, chodników, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, 14. utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na obiektach cmentarnych oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, 15. usuwanie skutków aktów wandalizmu na terenie przejętym do utrzymania, 16. zapewnienie w siedzibie Prowadzącego cmentarze komunalne całodobowej dyspozycyjności w świadczeniu czynności związanych z przyjmowaniem zwłok i przetrzymania ich do czasu pochówku, 17. zapewnienie dyspozycyjności w świadczeniu czynności określonych umową w siedzibie Prowadzącego cmentarz komunalne we wszystkie dni tygodnia w godzinach otwarcia cmentarza, a w budynku socjalnym na cmentarzu komunalnym przy ul. Zielonej w Jaśle w dni robocze w godzinach od 8.00 do 16.00. 2.2 - wykonywanie przez Prowadzącego cmentarze komunalne usług cmentarnych, obejmujące w szczególności: 1. wskazywanie i udostępnianie miejsc pochówku (groby, miejsca pod groby zgodnie z planami sektorów grzebalnych), 2. zapewnienie wykopania i zasypania grobu ziemnego, 3. zapewnienie wykonania pochówku w grobie murowanym, 4. zapewnienie wykonania ekshumacji, 5. wynajem kaplicy - pomieszczenia do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Mickiewicza, 6. wynajem budynku do odbywania ceremonii pogrzebowych przy ul. Zielonej, 7. przyjmowanie zwłok i przetrzymanie ich do czasu pochówku. Szczegółowy wykaz usług cmentarnych wykonywanych przez Prowadzącego cmentarze komunalne zawiera załącznik Nr 2 do umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Za utrzymanie cmentarzy komunalnych w Jaśle oraz za wykonywanie usług cmentarnych na cmentarzach komunalnych w Jaśle wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne stanowiące, określoną w procentach w Formularzu Oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), część rzeczywistych miesięcznych przychodów pomniejszonych o podatek VAT z opłat pobieranych za usługi cmentarne, określone w pkt 3.2.2 SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.10 - Usługi cmentarne 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4 000

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę, polegającą na prowadzeniu lub zarządzaniu cmentarzami komunalnymi i wykonywaniu usług cmentarnych na podstawie umowy i zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Co najmniej 1 usługa, polegająca na prowadzeniu lub zarządzaniu cmentarzami komunalnymi i wykonywaniu usług cmentarnych na podstawie umowy i zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Termin płatności faktury - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Umowa zostanie zawarta w terminach określonych w art. 94 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na warunkach określonych w projekcie umowy (zał. Nr 5 do SIWZ). 2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3) Warunki zmian postanowień zawartej umowy : a) wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy z powodu wystąpienia warunków atmosferycznych lub ich skutków uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, w całości lub części, b) wstrzymanie funkcjonowania cmentarzy przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, c) działanie siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um_jaslo.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Jasło 38-200 Jasło, ul. Rynek 12 pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, pok. nr 19 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.