eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoAdaptacja budynków pokoszarowych przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie na cele oświatowe oraz organizacji pożytku publicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Gniezno: Adaptacja budynków pokoszarowych przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie na cele oświatowe oraz organizacji pożytku publicznego
Numer ogłoszenia: 332604 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283434 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, faks 061 4240770.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynków pokoszarowych przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie na cele oświatowe oraz organizacji pożytku publicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Adaptacja budynków pokoszarowych przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie na cele oświatowe oraz organizacji pożytku publicznego. BUDYNEK GŁÓWNY 1) roboty budowlane i wykończeniowe, 2) instalacje elektryczne, 3) instalacje sanitarne, 4) elewacja; BUDYNEK PRACOWNI GASTRONOMICZNO-HOTELARSKIEJ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO 1) roboty budowlane i wykończeniowe, 2) instalacje elektryczne, 3) instalacje sanitarne. Zamawiający uzyskał dofinansowanie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-20013 - Priorytet IV: Rewitalizacja obszarów problemowych - Działanie 4.2: Rewitalizacja zdegradowanych obszarów przemysłowych i powojskowych. Przedmiotem projektu jest rewitalizacja zdegradowanego obszaru powojskowego poprzez przebudowę i adaptację budynków pokoszarowych. W ramach projektu przebudowie poddany zostanie główny budynek koszar oraz jeden z budynków pełniący dotychczas funkcję usługową. Budynki zaadaptowane zostaną na cele edukacyjne dla trzech szkół Ponadgimnazjalnych: Zespół Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4. Mieści się tam także Powiatowy Urząd Pracy oraz Stowarzyszenie Centrum Rehabilitacyjno - Kulturalne Promyk. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Inwestycja dotycząca budynku głównego obejmowała będzie wykonanie: - prac konstrukcyjno - budowlanych (fundamenty, ściany nadziemia, nadproża, stropy, szyb windowy, więźba dachowa); - instalacji (wod.- kan., p.poż., hydrantowej, c.o. i elektrycznej), - prac techniczno - budowlano - wykończeniowych (dotyczących: elewacji, dachu, rynien, kominów). Adaptacja sąsiedniego obiektu pokoszarowego na budynek pracowni gastronomiczno - hotelarskiej obejmowała będzie wykonanie: - prac konstrukcyjnych (fundamenty, kanał podziemny, ściany nadziemia, schody, stropy, nadproża, dach), - instalacji (wod. - kan., kan. deszczowej, hydrantowej, wody użytkowej, wentylacyjnej, wodociągowej i elektrycznej), - prac techniczno - budowlano - wykończeniowych (dotyczących dachu, rynien, stolarki, tynków wewn., malowania wewn., posadzek). Budynek główny liczy 5 kondygnacji + poddasze użytkowe, a powierzchnia jego zabudowy wynosić będzie 2213,2 m2, pow. użytk. 7244,05 m2, pow. komunikacji (korytarze, klatki schodowe, hole) 2187,35 m2. Całkowita powierzchnia wynosiła będzie 9431,40 m2, kubatura 46477,20 m3. Powierzchni poziomu piwnicznego wynosiła będzie 1447,84 m2, parteru 1561,09 m2, I pietra 1607,04 m2, II piętra 1625,81 m2, III piętra 1686,04 m2, natomiast poddasza 341,26 m2. Drugi z budynków posiada jedną kondygnację oraz poddasze użytkowe zaadaptowany zostanie na pracownię gastronomiczno - hotelarską. Powierzchnia jego zabudowy wynosić będzie 209,09 m2, pow. użytk. 231,83 m2, pow. komunikacji 45,24 m2. Całkowita powierzchnia wynosiła będzie 277,07 m2, a kubatura 1400,5 m3. Powierzchnia parteru wynosiła będzie 166,24 m2, natomiast powierzchnia poddasza 110,83 m2. W przypadku budynku głównego roboty będą prowadzone w obiekcie wykorzystywanym na bieżąco do realizacji zadań oświatowych oraz organizacji pożytku publicznego. Obszar jest objęty ochroną konserwatorską z uwagi na swoją wartość architektoniczną i historyczną, podobnie, jak większa część śródmiejskich dzielnic Gniezna, które stanowią zespół urbanistyczny o wysokiej wartości historycznej i kulturowej. Realizacja tej inwestycji nastąpi zgodnie z umową dofinansowania Projektu pt. Adaptacja budynków pokoszarowych przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie na cele oświatowe oraz organizacji pożytku publicznego nr UDA-RPWP.04.02.00-30-008 10-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Priorytet IV Rewitalizacja obszarów poprzemysłowych i powojskowych Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. W związku z tym zaleca się Wykonawcy zapoznanie się z warunkami tego programu określonymi w przepisach prawa w zakresie dotyczącym jej rozliczenia. Dokumenty dotyczące przedmiotowej dotacji na wniosek osoby zainteresowanej udostępnione zostaną w siedzibie Zamawiającego - Wydział Inwestycji i Funduszy Europejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 1) projekcie budowlanym, 2) opisie technicznym, 3) przedmiarze robót wraz z załącznikiem zawierającym zakres robót i pozycje wyłączone, 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 3.3. Warunki realizacji: 1) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, a w szczególności z: ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), a także zgodnie z załączoną przez zamawiającego dokumentacją techniczną, postanowieniami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz decyzjami wydanymi w tym zakresie przez właściwe organy. 2) wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszelkich formalności wymaganych przepisami prawa budowlanego koniecznych do rozpoczęcia użytkowania przedmiotu zamówienia, 3) Zamawiający wskaże Wykonawcy tereny i obiekty, które mogą zostać wykorzystane jako zaplecze budowy, 4) wykonawstwo winno być zgodne ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót i przedmiarem robót będących częścią dokumentacji projektowej, 5) techniki, technologie oraz materiały opisane w ww. dokumentacji stanowią minimalne wymagania techniczne; wykonawca winien zabezpieczyć realizację zadania wskazanymi technikami, technologiami, i materiałami lub im równoważnymi, 6) w zakres prac wchodzi również osuszanie ścian obiektu które dotyczy przedmiot umowy w sytuacji, kiedy konieczność taka wynika z stanu tego obiektu lub wymagań sztuki budowlanej, 7) wykonawca składający ofertę z zastosowaniem materiałów i urządzeń równoważnych zobowiązany jest do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności przed montażem, instalacją oraz budową wskazanych materiałów oraz po zaakceptowaniu przez Zamawiającego w formie pisemnej, 8) wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu rękojmi i gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy, 9) zamawiający zobowiązuje wykonawcę przed przygotowaniem oferty dokonali wizji lokalnej terenu objętego niniejszą inwestycją w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy na roboty, 10) wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 11) w przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów przedłożonych przez zamawiającego wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach stanowiących podstawę określenia i wykonania oferty, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić w pierwszej kolejności zamawiającego, następnie inspektora nadzoru budowlanego oraz projektanta. W przypadku stwierdzenia ewentualnych rozbieżności w podanych na rysunkach wielkościach liczbowych wymiarów, odczyt ze skali rysunków jest zabroniony; 12) Zamawiający po konsultacjach z osobami posiadającymi stosowne uprawnienia podejmie stosowne decyzje o dokonaniu ewentualnych zmian i poprawek w dokumentacji oraz w wykonawstwie inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z autorem projektu sposób wykonania przedmiotu umowy. Płatność za wykonane prace będą następowały na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę harmonogramu prac. Celem przygotowania harmonogramu Wykonawca zobowiązany jest wspólnie z Zamawiającym na podstawie projektu budowlanego oraz rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach funkcjonujących w budynku głównym dokonać analizy tempa i kolejności wykonywania robót. Harmonogram obejmujący zestawienie rzeczowo - finansowe robót objętych niniejszą umową i umową dofinansowania Wykonawca powinien złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie 10 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy na roboty budowlane. Harmonogram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. W przypadku zmiany w umowie dofinansowania harmonogram zostanie niezwłocznie dostosowany do tych zmian. Powyższy harmonogram stanowić będzie podstawę do uzgodnienia Zamawiającego z Wykonawcą terminarza płatności za wykonane roboty, który to terminarz będzie załącznikiem do niniejszej umowy. Wykonawca upoważniony będzie do wystawienia faktur częściowych i końcowych jedynie na podstawie bezusterkowych protokołów odbioru. Termin płatności tych faktur wynosić będzie każdorazowo 30 dni, liczonych od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.23.23.00 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-20013 - Priorytet IV: Rewitalizacja obszarów problemowych - Działanie 4.2: Rewitalizacja zdegradowanych obszarów przemysłowych i powojskowych z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REBUD Przedsiębiorstwo Budowlane spółka z o.o., ul. Przemysłowa 2, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15350295,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8770650,10

  • Oferta z najniższą ceną: 8770650,10 / Oferta z najwyższą ceną: 12799789,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.