Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Lubochnia: Wykonanie przeglądów okresowych 5- letnich stanu technicznego dróg powiatowych na terenie powiatu tomaszowskiego
Numer ogłoszenia: 332610 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie , 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów okresowych 5- letnich stanu technicznego dróg powiatowych na terenie powiatu tomaszowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów podstawowych (5-letnich) stanu technicznego dróg powiatowych na terenie powiatu tomaszowskiego 2. Zadanie ma być wykonane zgodnie z wymaganiami i w sposób wynikający z obowiązujących przepisów, dotyczących przeprowadzenia podstawowych (5 letnich) przeglądów okresowych dróg: - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2003r. nr 207 - tekst. jedn. Dz.U. Nr 243, poz. 1623 z 2010r.) - art. ust. 1 pkt. 2 ustawy, - ustawa o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r. - (Dz. U. z 1985r. nr 14 poz 60 - tekst jedn. Dz.U. Nr 19, poz 115 z 2007r. z późn. zm - 16.11.2010r.) art. 20 ustawy - ustawa prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98 poz. 602 z 1997r. - tekst jedn. wg. Dz. U. 2005r. nr 108 poz. 908), - rozporządzenie w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli , przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. Nr 67, poz 582 z dnia 25.04.2005r) - rozporządzenie w sprawi szczególnych warunków zarzadzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177, poz 1729 z 2003r.) - rozporządzenie w sprawi warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz 430 z 1999r.) 3. Zamówienie obejmuje swoim zakresem w szczególności: a) ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania m.in.: - jezdni - oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych i zjazdów publicznych - poboczy utwardzonych i nieutwardzonych - odwodnienia ulic (studzienki deszczowe, ścieki, odwodnienia liniowe, rowy) b) ocenę estetyki pasa drogowego i jego otoczenia. Przegląd ma być przeprowadzony z zastosowaniem ocen punktowych , nadawanych według kryteriów, wag i przyjętej skali punktowej (skala 0 pkt - 5 pkt) uzgodnionej z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac. Zastosowana metodyka przeprowadzenia przeglądu okresowego dróg ma zakładać przypisywanie ocen cząstkowych poszczególnym grupom elementów, występujących na kolejnych odcinkach drogi, na podstawie których, dla poszczególnych grup elementów dla całej drogi, ustalane będą oceny średnie (średnie ważone po długości z nadanych ocen cząstkowych). Uzyskane dla każdej z grup elementów oceny średnie, w przypadku każdej drogi, mają być punktem wyjścia do wyliczenia odpowiednich ocen wynikowych dla tych dróg. Każda ocena cząstkowa, określająca stan techniczny lub użytkowy wybranej grupy elementów występujących na danym odcinku drogi, dodatkowo ma być opatrzona indywidualnym odpowiednim dla danej sytuacji, opisem oraz ewentualnym komentarzem lub zaleceniem. Wynikiem przeprowadzonego przeglądu dróg i rezultatem przekazania mają być: 1) Protokoły przeglądu: a) wydruki papierowe b) pliki w formacie *PDF 2) Wykazy protokołów ( wydruki papierowe , pliki w formacie *PDF) - wypełnione oddzielnie dla każdej drogi, będące załącznikami do prowadzonych przez Zamawiającego Książek Dróg , zgodnie ze wzorem wynikającym z aktualnie obowiązujących przepisów. 3) Mapa tematyczna stanu dróg - prezentująca uzyskane wyniki ocen cząstkowych dla grupy elementów jezdnie - zapis w formacie *PDF, 3 egzemplarze w wersji papierowej 1:25 000,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony dla Wykonawców którzy wykażą że: -w ostatnich 3 latach wykonali zamówienia polegające na wykonaniu okresowych przeglądów dróg publicznych ( przeglądy 5-letnie) wraz z opracowaniem protokołów dla poszczególnych dróg objętych przeglądem, dla dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 400 km,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony dla Wykonawców którzy wykażą że: -dysponują osobami uprawnionymi do przeprowadzenia okresowych przeglądów technicznych dróg posiadająca uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń- minimum 1 osoba,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności akceptowanych przez zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, a w szczególności co do terminu realizacji zamówienia oraz jego zakresu rzeczowego. Takimi okolicznościami są w szczególności: 1) siła wyższą, np. warunki atmosferyczne, wystąpienie klęsk żywiołowych, 2) nieprzewidywalne działania władz państwowych 3) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 4) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 5) zmiany przedstawicieli stron umowy; 6) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy -kierownik robót
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 41,97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokoj 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim, ul. św. Antoniego 41,97-200 Tomaszów Mazowiecki, pokoj 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LUBOCHNIA
więcej: przetargi LUBOCHNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-technicznej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na budowie sali gimnastycznej przy Zespole Szkół nr 2 w Andrychowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na realizację zadań pn.: ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Ziarny w miejscowości Pysznica" oraz ,,Budowa chodnika wzdłuż ul. Błonie w miejscowości Pysznica"
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Świętajno"
- Poprawa bezpieczeństwa oraz dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami budynku Miejskiego Ośrodka Kultury przy ul. Radomskiej w Pionkach
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.