To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-19
Mrągowo: Remont nawierzchni jezdni w ul. Dziękczynnej
Numer ogłoszenia: 332616 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291892 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni jezdni w ul. Dziękczynnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - sfrezowanie istniejącej nawierzchni ~ 4718 m2; - wykonanie nowej nawierzchni z masy bitumicznej ~ 4718 m2; - regulacja wpustów, studni, skrzynek ulicznych Zakres i sposób wykonania robót określają następujące dokumenty: 1. Oferta Wykonawcy 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 3. Dokumentacja projektowa obejmująca: - Projekt budowlany Remont ul. Dziękczynnej w Mrągowie autorstwa Pana Romana Szczepana, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 4. Przedmiarem robót (należy traktować jako dokument pomocniczy określający szacunkowe ilości robót jakie należy wykonać w ramach zadania) Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym - podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu - jest przede wszystkim projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na projekcie wykonawczym (jeśli został opracowany), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu określonego w ust. 2, niezależnie od tego, czy wynikają one wprost z dokumentów wymienionych w ust. 4. 6. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a. odszkodowania wynikłe w trakcie prowadzenia robót, b. ponoszenie wszelkich kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, próbami szczelności, ubezpieczeniem placu budowy, itp., c. uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów związanych z przekazaniem obiektu do użytkowania (decyzje, protokoły, opinie, ekspertyzy itp.) d. zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji), sporządzenie szkiców inwentaryzacyjnych robót zanikających, wykonanie szczegółowej inwentaryzacji powykonawczej wskazującej ilości wykonanych robót (powierzchnia i rodzaj nawierzchni, długości, rodzaj i średnica sieci, itp.) potwierdzonej przez uprawnionego geodetę i inspektora nadzoru (w przypadku wystąpienia na terenie inwestycji niezainwetaryzowanych sieci Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o zaistniałym fakcie Zamawiającego i inspektora nadzoru, a następnie dokonać ich inwentaryzacji na własny koszt w ramach obsługi geodezyjnej); e. zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa, f. zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych budowy, g. zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21 a Ustawy Prawo budowlane ), h. usunięcie odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót, zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonych Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 39 poz. 251 ze zm.) oraz zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 7. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych stosunku do określonych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej oraz zagwarantują realizację robót w zgodzie z wydanymi pozwoleniami na budowę oraz warunkami technicznymi gestorów poszczególnych sieci uzbrojenia. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptacje Inspektora nadzoru i Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. a o.o. z/s w Gajewie, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 268287,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 333545,24
Oferta z najniższą ceną: 333545,24 / Oferta z najwyższą ceną: 499862,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa żwirów kruszonych
- Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictwa Ganty i Borówko, IN2024/1
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Budowa ul. Liliowej w Strzelinie - etap I
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Czarnieckiego celem odprowadzenia wód opadowych z ul. Koniecpolskiego w m. Pogórze, gm. Kosakowo - 2 edycja
- Modernizacja ul. Leśnej w Suchej Beskidzkiej
- "Budowa oraz przebudowa sieci wodociągowej w gminie Stawiski wraz z wymianą wodomierzy".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.