eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieKonserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Piekary Śląskie w okresie 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Piekary Śląskie: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Piekary Śląskie w okresie 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r.
Numer ogłoszenia: 332637 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Piekary Śląskie w okresie 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie sygnalizacji świetlnych terenie Miasta Piekary Śląskie w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. I ASORTYMENT ROBÓT: CZYNNOŚCI BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA i KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH: 1. Kontrola pracy sygnalizacji i wyświetlanych sygnałów - codziennie w tym wymiana uszkodzonych źródeł światła, 2. Przeglądy kontrolne połączeń w obwodach na obiekcie i w sterowniku, 3. Przegląd komunikatów dziennika sterownika, 4. Zlokalizowanie usterek w obwodach i ich usunięcie, 5. Kontrola i ustawienie dat i zegara sterownika, 6. Symulacja zadziałania sygnału wejściowego i wyjściowego, 7. Testowanie działania reakcji wyświetlania sygnałów kolizyjnych, 8. Testowanie działania reakcji braku wyświetlania sygnałów, 9. Kontrola właściwego funkcjonowania systemu detekcji i ich dostrojenie, 10. Serwis grupy funkcyjnej STATUS sterowników ASR, 11. Przegląd i czyszczenie sterowników. II ASORTYMENT ROBÓT: ROBOTY POWTARZALNE DLA UTRZYMANIA CIĄGŁOŚCI PRACY SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ WYNIKŁE Z TYPOWYCH AWARII LUB ZNISZCZENIA: 1. Wymiana latarni 3 komorowej LED na maszcie 2. Wymiana latarni 3 komorowej LED na wysięgniku 3. Wymiana latarni 2 komorowej na maszcie LED ( dla pieszych ) 4. Wymiana jednej komory latarni 3 komorowej LED na maszcie 5. Wymiana jednej komory latarni 3 komorowej LED na wysięgniku 6. Wymiana jednej komory latarni 2 komorowej LED na maszcie (przejście dla pieszych) 7. Uzupełnienie lub wymiana soczewek ogólnych i symboliką, odbłyśników w komorach, daszków komór 8. Wymiana przycisków dla pieszych na masztach 9. Naprawa lub wymiana sygnalizatorów akustycznych 10. Prostowanie masztu sygnalizacji 11. Wymiana masztu sygnalizacji 12. Montaż lub wymiana ekranów kontrastowych 13. Montaż lub wymiana zawiesi dla ekranów i latarń na wysięgnikach 14. Wymiana modułu grup wykonawczych sterownika ASR 15. Wymiana modułu dla pętli lub czujnika w sterowniku 16. Wymiana wkładu LED 200, 300 ogólnych lub z symboliką na wysięgniku 17. Wymiana wkładu LED 200, 300 ogólnych lub z symboliką na maszcie 18. Remont, wymiana pętli indukcyjnej lub czujnika ( detekcji ) w jezdni 19. Czyszczenie i mycie latarni na maszcie 20. Czyszczenie i mycie latarni na wysięgniku 21. Czyszczenie i dwukrotne malowanie masztów sygnalizacji 22. Czyszczenie i dwukrotne malowanie wysięgników sygnalizacji SYGNALIZACJE PODLEGAJĄCE KONSERWACJI I BIEŻĄCEMU UTRZYMANIU: a) skrzyżowanie ulic DK-94 - Sadowskiego, b) skrzyżowanie ulic DK-94 - Kotuchy, c) ul. Bednorza - przejście dla pieszych, d) skrzyżowanie ulic Bytomska - Wyszyńskiego, e) ul. Bytomska - w rejonie szpitala - przejście dla pieszych, f) skrzyżowanie ulic Bytomska - Pod Lipami, g) ul. Bytomska - Bazylika - przejście dla pieszych, h) skrzyżowanie ulic Bytomska - Papieża Jana Pawła II, i) ul. Karola Miarki - wyjazd z PSP, j) skrzyżowanie ulic DW 911 - Karola Miarki - Podmiejska, k) skrzyżowanie ulic DW 911 - Papieża Jana Pawła II, l) skrzyżowanie ulic Papieża Jana Pawła II - Ziętka. m) skrzyżowanie ulic Ziętka - Konstytucji 3-go Maja, n) ul. Tarnogórska - przejście dla pieszych. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót lub zabezpieczenia miejsca awarii w czasie nieprzekraczającym 30 minut od momentu zgłoszenia. CPV: 50232000-0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia o wartości min. 180 tys. złotych brutto;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z aktualnym członkostwem w okręgowej izbie inżynierów budownictwa i posiadającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 180 tys. (brutto) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamwienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul.Bytomska 84 pokój 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul.Bytomska 84 pokój 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.