Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Zakopane: Wykonanie dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 332637 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285259 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2012021, faks 018 2015351.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę polegającą na wykonaniu dostawy sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem do zastosowania na bloku operacyjnym tj. fabrycznie nowych urządzeń aparatów, obejmujących: 1) Sprzęt medyczny obejmujący: a) wózek wannę - w ilości 1 sztuki, b) podest operacyjny - w ilości 3 sztuk, c) stolik zabeirgowy przejezdny - w ilości 3 sztuk, d) stoilik narzędziowy przejezdny - w ilości 3 sztuk, e) stolik anestezjologiczny przejezdny - w ilości 5 sztuk, f) wózek na aparaturę - w ilości 3 sztuk, g) stolik do dezynfekcji narzędzi przejezdny - w ilości 3 sztuk, h) taboret tapicerowany zmywalny - w ilości 17 sztuk, i) krzesło obrotowe zmywalne - w ilości 5 sztuk, j) stół roboczy - w ilości 3 sztuk, k) szafka lekarska - w ilości 1 sztuki, l) szafa chirurgiczna - w ilości 2 sztuk, m) szafa chirurgiczna - w ilości 15 sztuk wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ (Pakiet Nr 1). 2) Sprzęt medyczny obejmujący: a) laryngoskop - w ilości 3 sztuk, b) zestaw reanimacyjny lekarski - w ilości 3 sztuk, c) ssak operacyjny lekarski - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ (Pakiet Nr 2). wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego, ul. Kamieniec 10, 34-500 Zakopane. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej, musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczone urządzenie/urządzenia do użytkowania medycznego na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu mają służyć.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 42.12.24.10 - Pompy do użytku medycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet - Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALVO Grupa Gastrometal - Barbara Staszczuk-Olszewska, ul. Południowa 21a, 64-030 Śmigiel, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165717,40
Oferta z najniższą ceną: 165717,40 / Oferta z najwyższą ceną: 165717,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet - Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Handlowo Usługowy MEDART-BIS Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28166,40
Oferta z najniższą ceną: 28166,40 / Oferta z najwyższą ceną: 31622,91
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Malowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach zlokalizowanych w pawilonach A, B, C w budynku Sądu Rejonowego w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej 13
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Utrzymanie czystości w rejonach udostępnionych dla ruchu turystycznego w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w Zakopanem za pośrednictwem stacjonarnych automatów biletowych
- Sukcesywne dostawy owoców warzyw i soków
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Zakup pomp insulinowych dla pacjentów Poradni Diabetologicznej
- Dostawa i montaż wyposażenia bloku operacyjnego (II)
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.