eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie i dostawa biletów komunikacji miejskiej dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Koszalin: Wykonanie i dostawa biletów komunikacji miejskiej dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie.
Numer ogłoszenia: 332663 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210028 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, ul. Gnieźnieńska 9, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3423021, faks 094 3422768.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa biletów komunikacji miejskiej dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółki z o.o. w Koszalinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa biletów komunikacji miejskiej w asortymencie i ilości jak niżej: a. Jednorazowych w ilości 21.000.000 szt. (tj. 210 000 bloczków) b. Miesięcznych w ilości 150.000 szt. 2.Zamawiający wymaga, aby bilety posiadały parametry: 2.1.Bilety jednorazowego przejazdu: a) wymiary biletu 32mmx70mm (dostarczane w bloczkach); b) kasowanie jednostronne; c) papier: gramatura papieru 80g/m2, drukowane jednostronnie; d) elementy zabezpieczające: hologram (o wymiarach 5mm x 32mm) 3D aplikowany na gorąco (Hologram 3D jest to hologram zawierający elementy zabezpieczające w postaci indywidualnego znaku Dostawcy), papier ze znakiem wodnym i wtrąceniami świecącymi w promieniach UV, nadruk serii i numeru biletu świecący w promieniach UV i widoczny w świetle dziennym; e) 3 kolory na bilecie; f) bilety winny być szyte lub klejone wzdłuż krawędzi 32mm po 100 szt.(jeden bloczek); o kolejnych seriach i numerach, pakowane w paczki po 100 bloczków. Paczki winny być opieczętowane i opisane z podaniem rodzaju biletów i ilości bloczków. Zamawiający informuje, że: 1. Dotychczas bilety jednorazowe miały jeden wzór, natomiast różne nominały miały różną kolorystykę, drukowane w dwóch różnych zestawach kolorystycznych (zestaw biletów do sprzedaży w punktach sprzedaży oraz zestaw biletów do sprzedaży w autobusach). 2. Na bilety jednorazowe składa się 14 nominałów (ilość nominałów może ulec zmianie). 2.2.Bilety miesięczne: a. wymiary biletu 30mm x 30mm (dostarczane w arkuszach z perforacją); b. gramatura papieru: 120g/m2, drukowane jednostronnie; c. elementy zabezpieczające: hologram (o wymiarach 5mm x 30mm) 3D aplikowany na gorąco (Hologram 3D jest to hologram zawierający elementy zabezpieczające w postaci indywidualnego znaku Dostawcy), papier ze znakiem wodnym i wtrąceniami świecącymi w promieniach UV, nadruk serii i numeru biletu świecący w promieniach UV i widoczny w świetle dziennym; d. tło biletu: jeden kolor, zmieniany co miesiąc, napis czarny. Zamawiający informuje, że: 1.Dotychczas bilety miesięczne miały jeden wzór natomiast różne nominały miały różną kolorystykę - kolory zmieniane były co miesiąc między nominałami. 2.Na bilety miesięczne składa się 17 nominałów, a raz w roku 25 nominałów (ilość nominałów może ulec zmianie)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.90.00 - Bilety .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 174590.16 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Graf-Art Drukarnia Spółka z o.o., ul. Inżynierska 8g, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 174590.16
  • Oferta z najniższą ceną: 174590.16 oferta z najwyższą ceną: 174590.16
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.