Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Słupsk: Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach
Sądu Okręgowego w Słupsku i terenu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 332673 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Słupsku, ul. Zamenhofa 7, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422041, faks 059 8428301.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku i terenu zewnętrznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Słupsku o pow. 5.876 m2 oraz terenu zewnętrznego o pow. 400 m2 w okresie od 01.01.2012 r. - 31.12.2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący utrzymania czystości w budynkach zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej liczby osób sprzątających, sprawnie działających urządzeń i narzędzi niezbędnych do realizacji usługi, odpowiedniej ilości wyłącznie atestowanych środków czystości. Usługa powinna być wykonana zgodnie z przepisami sanitarnymi, tak, aby użyte w celach czyszczących substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdrowia, życia człowieka i środowiska, tzn. w szczególności odpowiadały wymogom ustawy z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. nr 11, poz. 84 ze zm.) Teren zewnętrzny, tj. chodniki o pow. 400 m2 powinny być sprzątane codziennie w godzinach rannych do godziny 7.30, a w okresie zimowym również odśnieżane i posypywane piaskiem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POMORZE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POMORZE" SP. Z O.O.
- Zakłady Usługowo-Produkcyjno-Handlowe POMORZE Sp. z o.o., ul. Narutowicza 22, 70-231 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158608,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 174823,20
Oferta z najniższą ceną: 174823,20 / Oferta z najwyższą ceną: 209015,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia sa usługi sprzątania i utrzymania czystości, które należą do usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niz kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie strt. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Podstawa prawna wyboru trybu zapytania o cenę: art. 70 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Roboty dekarskie
- WYMIANY INSTALACJI WODNO-KANALIZACYJNYCH, GAZOWYCH I C.O.
- "Identyfikacja, konwersja i dostosowanie obiektów stanowiących treść bazy BDOT500 dla obrębów 7, 8, 9, 10, 11, 12 Miasta Słupsk oraz GESUT dla obrębów 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 Miasta Słupsk (...)
- PODN.ZP.321.4.2025 Przeprowadzenie szkoleń w formie stacjonarnej dla nauczycieli i dyrektorów
- Roboty budowlane w przychodni przy ul. 11 Listopada 7 - poradnia ginekologiczno - położnicza
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych - 17/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Urzędu Miasta w Gorzowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Kompleksowe świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w wytypowanych placówkach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie w latach 2025-2027
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach z rejonu odpowiedzialności 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.