eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneSukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zakopanem w 2016 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Zakopane: Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zakopanem w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 332708 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 315596 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem, ul. Jagiellońska 7, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. (018) 20 147 33, faks (018) 20 147 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zakopanem w 2016 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zakopanem w okresie od 04-01-2016 do 31-12-2016r. Zadanie to objęte jest ustawą z dnia 12 marca 2004roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015r. poz. 1310 z późn. zm) oraz Uchwałą Nr XI/163/2015 Rady Miasta Zakopane z dnia 30 lipca 2015r. w sprawie - podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do uzyskania wsparcia w ramach realizacji wieloletniego programu wspierania finansowego gmin oraz zwrotu wydatków w zakresie dożywiania Pomoc państwa w zakresie dożywiania na lata 2014 - 2020. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Posiłki objęte przedmiotem zamówienia muszą być gorące i mieć formę dwudaniowego zestawu obiadowego. 2) Ustala się gramaturę każdego z posiłków: - zupa - 250ml. - drugie danie - 400 g. Zupa w momencie odbioru przez uprawnionego musi mieć temperaturę 75oC, a drugie danie 70oC. Jadłospis musi być zróżnicowany 3) Posiłki będą przygotowane i wydawane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego 4) Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzone ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności z pełnowartościowych produktów z uwzględnieniem sezonowości ich występowania, pokrywać ? dziennego zapotrzebowania kalorycznego dla osoby dorosłej, tj. zapewnić nie mniej niż 1200 kcal w tym: - białko stanowić ma ok. 12% posiłku - węglowodany ok. 48% posiłku - tłuszcze ok. 30% posiłku (pozostałe: cukry proste, witaminy i mikroelementy). 5) W punkcie żywieniowym musi znajdować się aktualny jadłospis z podaniem gramatury posiłków. 6) Posiłki mają być przygotowywane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 12:00 do 15:00, z wyjątkiem dni wolnych ustawowo od pracy. Pięciodniowy jadłospis musi zawierać zawsze zupę oraz 2 posiłki mięsne i 3 posiłki bezmięsne (drugie danie). Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2015r. poz.594) 7) Szacunkowa ilość posiłków w trakcie realizacji zamówienia - maksymalnie 20 664 8) Szacunkowa liczba osób korzystających z posiłków - ok. 82 osób dziennie. 9) Wymienione w SIWZ ilości posiłków należy traktować jako ilości szacunkowe, które mogą ulegać weryfikacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia żywionych osób w poszczególnych miesiącach roku, przy zastrzeżeniu maksymalnej liczby 20 664 posiłków za cały okres obowiązywania umowy. Zrealizowanie przez Zamawiającego mniejszej ilości posiłków niż wymienione w SIWZ nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Faktyczna ilość wydanych posiłków będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 10) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt musi zapewnić punkt żywieniowy w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki oraz umożliwić pobieranie posiłków na wynos w menażkach. Punkt żywieniowy, w którym będą wydawane posiłki musi być zlokalizowany na terenie Zakopanego w promieniu 1,5 km od ul. Krupówki . Wykonawca musi zapewnić obsługę dla 82 osób dziennie , w tym około 40 osób jednocześnie. 11) Wykonawca musi posiadać odpowiednio zorganizowany i przygotowany lokal odpowiadający wymogom sanitarnym potwierdzonym decyzją SANEPID-u na prowadzenie działalności gastronomicznej i tytuł prawny do lokalu , w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki, oraz stan zatrudnienia pozwalający na terminowe i właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. 12) Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu lokalu i zaplecza kuchennego do przeprowadzenia kontroli w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków. 13) Zamawiający jest uprawniony do bieżącej kontroli jakości wydawanych posiłków, ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia, walorów smakowych, estetyki oraz temperatury posiłków. 14) Wykonawca określi cenę jednostkową jednego posiłku wraz z podatkiem VAT i cena ta będzie stała niezależnie od rodzaju posiłku. 15) Podstawą do wydania posiłków przez Wykonawcę będzie przedstawienie przez osoby korzystające z pomocy społecznej w formie dożywiania, bloczku obiadowego wydanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zakopanem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bar GROTA, ul. Kościuszki 126, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191348,64

  • Oferta z najniższą ceną: 191348,64 / Oferta z najwyższą ceną: 191348,64

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.