To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Poznań: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 332762 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165943 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawy do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie ze Specyfikacją techniczno - cenową. Realizacji dostawy nastąpi po podpisaniu umowy. 2.Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji i wykonywanie świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte w SIWZ oraz w niniejszej umowie. 3.Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt posiadał co najmniej okres gwarancji równy wyspecyfikowanemu w specyfikacji techniczno - cenowej. 4.Gwarantem dla zamawiającego jest Wykonawca. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od dostarczenia oryginalnych dokumentów gwarancyjnych producenta oferowanego sprzętu jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z tym sprzętem. 5.Dostarczony sprzęt komputerowy musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy, natomiast licencja oprogramowania nie może zostać przeniesiona z innego podmiotu na Zamawiającego. 6. Sprzęt komputerowy musi być wyposażony w karty gwarancyjne, wypełnione w języku polskim. W karcie gwarancyjnej muszą być wyraźnie określone: - miejsce na datę przyjęcia sprzętu przez Zamawiającego (podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego), od której będzie liczony termin biegu gwarancji, - numer fabryczny urządzenia objętego gwarancją, - numer telefoniczny oraz numer faksu, na który można zgłaszać reklamacje, - miejsce na adnotacje po przeprowadzonych naprawach gwarancyjnych, obejmujące: datę zgłoszenia reklamacji, datę wykonania naprawy, rodzaj wykonanej naprawy, miejsce na adnotacje dotyczące wydłużenia gwarancji na element urządzenia objętego naprawą gwarancyjną o czas od zgłoszenia reklamacji do czasu wykonania naprawy. 7.Za datę rozpoczęcia biegu gwarancji przyjmuje się datę podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 8.W cenę oferty stanowiącej przedmiot zamówienia muszą zostać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami wymienionymi w SIWZ, w tym koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego w siedzibie zamawiającego oraz ubezpieczenie na czas dostawy. W związku z tym wykonawca nie będzie żądał od zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych jego realizacji. 9.Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 10.Dostarczony przedmiot zamówienia przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji technicznej zaznaczono inaczej. 11.Dostarczony sprzęt komputerowy musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 12.Przedmiot zamówienia finansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach realizacji Projektu Laboratorium Interdyscyplinarnych Badań Naukowych UEP - InnoUEP o numerze POIG.02.03.01-30-122/13, Zadanie 3..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu Laboratorium Interdyscyplinarnych Badań Naukowych UEP - InnoUEP POIG.02.03.01-30-122/13 współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 Dotacje na Innowacje.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL Sp. z o.o. sp. k., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14845,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16961,70
Oferta z najniższą ceną: 14365,22 / Oferta z najwyższą ceną: 16961,70
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu "Nowa jakość kształcenia w Gminie Brzozów".
- Komputery 2025
- Dostawa laptopa (1 sztuka) dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją na tworzenie grafiki oraz laptopów (2 sztuki) z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.