Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Warszawa: Dostawa środków do dezynfekcji
i materiałów do sterylizacji do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 332796 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne "Żelazna" Sp.z o.o. , ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5369378, faks 22 8382452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzelazna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji i materiałów do sterylizacji do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy sukcesywnej dostawy środków do dezynfekcji i materiałów do sterylizacji do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o., zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamówienie obejmuje 16 zakresów (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Zakresy lub na całość zamówienia). CPV: Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 33631600-8; Szpitalne wyroby papierowe 33198000-4; Produkty chemiczne 24000000-4; Pochodne alkoholi 24322320-6 Zakres 1 - Alkohol izopropylowy Zakres 2 - Dezynfekcja powierzchni i sprzętów metodą fumigacji Zakres 3 - Mycie, dezynfekcja powierzchni i sprzętów Zakres 4 - Preparaty na bazie chloru Zakres 5 - Mycie i pielęgnacja pacjenta Zakres 6 - Mechaniczna dezynfekcja narzędzi chirurgicznych Zakres 7 - Środki do dezynfekcji narzędzi i sprzętów medycznych w płynie Zakres 8 - Środki do dezynfekcji narzędzi w postaci proszku Zakres 9 - Środki do wstępnej dezynfekcji narzędzi w postaci piany Zakres 10 - Preparaty na bazie PVP Zakres 11 - Preparaty do mycia, dezynfekcji ciała (rany, błony śluzowe) Zakres 12 - Higiena rąk (mycie, dezynfekcja, pielęgnacja) Zakres 13 - Materiały opakowaniowe i testy Zakres 14 - Testy do sterylizacji Zakres 15 - Testy do myjki-dezynfektora Zakres 16 - Dezynfekcja małych powierzchni.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.80.00-4, 24.00.00.00-4, 24.32.23.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże się wykonaniem co najmniej jednej odpowiadającej rodzajem przedmiotowi zamówienia dostawy, każda o wartości brutto nie mniejszej niż: Dla zakresu nr 1 - 270,00 zł Dla zakresu nr 2 - 1 600,00 zł Dla zakresu nr 3 - 79 400,00 zł Dla zakresu nr 4 - 1 700,00 zł Dla zakresu nr 5 - 200,00 zł Dla zakresu nr 6 - 5 300,00 zł Dla zakresu nr 7 - 21 000,00 zł Dla zakresu nr 8 - 2 600,00 zł Dla zakresu nr 9 - 1 600,00 zł Dla zakresu nr 10 - 18 600,00 zł Dla zakresu nr 11 - 69 000,00 zł Dla zakresu nr 12 - 34 300,00 zł Dla zakresu nr 13 - 51 900,00 zł Dla zakresu nr 14 - 32 500,00 zł Dla zakresu nr 15 - 5 800,00 zł Dla zakresu nr 16 - 500,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, poda ich wartości, przedmiot, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dowody (poświadczenie lub jeżeli Wykonawca z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia - oświadczenie wykonawcy), potwierdzające że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dla produktów zakwalifikowanych jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2001 r. Nr 126 poz. 1381 z późniejszymi zmianami) - Pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego; dokumenty, potwierdzające spektrum działania na podstawie w/w ustawy lub dokumenty zawierające spektrum działania, wydane oddzielnym postanowieniem zgodnie z artykułem 35 ustawy (produkty lecznicze) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 r. Nr 107 poz. 679) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego odpowiednia deklaracja zgodności WE i certyfikat WE (jeśli dotyczy) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu RPLWMiPB oświadczenie, że Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego, przedłoży badania mikrobiologiczne potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów (wyroby medyczne) dla produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U.2002 r. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami) - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym; dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki - zgłoszenia kosmetyku w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) - zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r Zamawiający wymaga dołączenia do oferty ulotek informacyjnych oferowanych preparatów (dotyczy wyrobów medycznych, produktów biobójczych i kosmetyków) w języku polskim, przedstawiających oferowany produkt i jego parametry, z zaznaczonym na stronie zakresem i pozycją do której się odnoszą. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty, zatwierdzonej przez Ministra Zdrowia charakterystyki produktu leczniczego wraz z ulotką lub etykietą pełniącą funkcję ulotki (potwierdzających możliwość zastosowania i spektrum działania) - dla preparatu zarejestrowanego jako produkt leczniczy - w języku polskim, z zaznaczonym na stronie zakresem i pozycją do której się odnoszą. Dla preparatu zarejestrowanego jako wyrób medyczny lub produkt biobójczy Zamawiający wymaga dołączenia do oferty karty charakterystyki produktu w języku polskim, przygotowanej według rozporządzenia WE 1907/2006. Dla materiałów opakowaniowych w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-2 należy dołączyć do oferty charakterystykę wytrzymałościową wydaną przez producenta oraz dokument wydany przez wytwórcę opakowań potwierdzający zgodność oferowanych opakowań z normami EN ISO 11607-1:2009 i EN 868-2:2009 , EN 868 - 3,5 i ISO 11607 - 1,2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach i na zasadach określonych poniżej: ceny określone w Załączniku Formularz cenowy. Opis przedmiotu zamówienia.mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany stawki VAT, stawek celnych lub cen urzędowych. Zmiana cen winna nastąpić z dniem wejścia w życie odpowiednich przepisów. Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o planowanej podwyżce w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany. w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia przez Producenta, czego Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć - z odpowiednim przeliczeniem ilości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzelazna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CMŻ Sp. z o. o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat CMŻ Sp. z o. o., ul. Żelazna 90, 01-004 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.