Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Kalisz: Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem ulic o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w 2016r.
Numer ogłoszenia: 332800 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem ulic o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w 2016r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisami pkt. 4.1, 4.2 SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem ulic o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w 2016r. 4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej) wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu jednostkowym. 4.2.2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1/ dokonywanie przeglądów stanu nawierzchni przy udziale przedstawiciela Zarządu Dróg Miejskich a) co najmniej 1 raz w miesiącu na wszystkich drogach miasta Kalisza, b) przegląd stanu nawierzchni może być dokonywany sukcesywnie, jak też jednocześnie na wszystkich drogach, c) sporządzanie protokołów z dokonywanych przeglądów, 2/ zgłaszanie inspektorowi nadzoru potrzeby wykonania niezbędnych remontów 3/ terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego 4.2.3. Miasto Kalisz w powyższym zakresie zostało podzielone na 2 rejony zgodnie z załączonym wykazem ulic stanowiącym załącznik do siwz. UWAGA: 1/ Ulice Wrocławska, Górnośląska, Śródmiejska (odc. od ul. Górnośląskiej do ul. Narutowicza), Narutowicza, Parczewskiego (odc. od ul. Narutowicza do ul. Kanonickiej), Kanonicka, (odc. od ul. Parczewskiego do ul. Babina), Nowy Rynek (odc. od ul. Babina do ul. 3-go Maja), 3 - go Maja, Warszawska (odc. od Pl. Kilińskiego do ul. Łódzkiej) należą do Rejonu I. 2/ Ulica Łódzka należy do rejonu II. 4.2.4. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie remontów ulic o nawierzchni twardej ( z wyłączeniem nawierzchni bitumicznych) wynosi : Kategoria drogi Rejon I Rejon II drogi krajowe 9,5 km 4,5 km drogi wojewódzkie 2,7 km 5,3 km drogi powiatowe 13,6 km 13,5 km drogi gminne 19,6 km 18,6 km.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości j.n.: Każda oferta musi być zabepieczona wadium w wysokości: REJON I - 1.500,00 zł REJON II - 1.500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane polegające na remoncie (ułożeniu) nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub kostki kamiennej na powierzchni łącznej min. 200m2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Minimalny potencjał techniczny dot. obsługi jednego rejonu . Minimalna ilość sprzętu na jeden rejon samochód samowyładowczy do 15 Mg - 1, samochód skrzyniowy do 15 Mg - 1, samochód dostawczy - 1, walec wibracyjny jednosiowy - 1, walec statyczny samojezdny - 1, koparko - ładowarka - 1, płyty wibracyjne - 2. W przypadku złożenia oferty na dwa rejony wykonawca musi wykazać się posiadaniem potencjału technicznego zwiększonego co najmniej dwukrotnie w stosunku do minimalnej ilość sprzętu na jeden rejon określonej w pkt - cie 9.2.1.ppkt. 3/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Za najważniejsze roboty budowlane uznaje się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt. III.3.2 tj.: wykonanie minimum 3 robót budowlanych polegających na remoncie (ułożeniu) nawierzchni z kostki brukowej betonowej lub kostki kamiennej na powierzchni łącznej min. 200m2; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z zapisem 21 SIWZ: 21. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 21.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 21.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 21.3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy; b) zmian w zakresie parametrów techniczno - eksploatacyjnych urządzeń, warunków gwarancji, o ile są one dla Zamawiającego korzystne (nie gorsze od zawartych w ofercie Wykonawcy) i obiektywnie uzasadnione.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - sekretariat , I piętro, pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z zapisem pkt. 5 SIWZ: 5.Termin realizacji zamówienia : 5.1. termin rozpoczęcia: 01.01.2016r. 5.2. termin zakończenia: 31.12.2016r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem ulic o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w 2016r. - rejon I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisem pkt. 4 SIWZ: 4. Opis przedmiotu zamówienia. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem ulic o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w 2016r. 4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej) wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu jednostkowym. 4.2.2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1/ dokonywanie przeglądów stanu nawierzchni przy udziale przedstawiciela Zarządu Dróg Miejskich a) co najmniej 1 raz w miesiącu na wszystkich drogach miasta Kalisza, b) przegląd stanu nawierzchni może być dokonywany sukcesywnie, jak też jednocześnie na wszystkich drogach, c) sporządzanie protokołów z dokonywanych przeglądów, 2/ zgłaszanie inspektorowi nadzoru potrzeby wykonania niezbędnych remontów 3/ terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego 4.2.3. Miasto Kalisz w powyższym zakresie zostało podzielone na 2 rejony zgodnie z załączonym wykazem ulic stanowiącym załącznik do siwz. UWAGA: 1/ Ulice Wrocławska, Górnośląska, Śródmiejska (odc. od ul. Górnośląskiej do ul. Narutowicza), Narutowicza, Parczewskiego (odc. od ul. Narutowicza do ul. Kanonickiej), Kanonicka, (odc. od ul. Parczewskiego do ul. Babina), Nowy Rynek (odc. od ul. Babina do ul. 3-go Maja), 3 - go Maja, Warszawska (odc. od Pl. Kilińskiego do ul. Łódzkiej) należą do Rejonu I. 4.2.4. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie remontów ulic o nawierzchni twardej ( z wyłączeniem nawierzchni bitumicznych) wynosi : Kategoria drogi Rejon I drogi krajowe 9,5 km drogi wojewódzkie 2,7 km drogi powiatowe 13,6 km drogi gminne 19,6 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem ulic o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w 2016r. - rejon II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisem pkt 4 SIWZ: 4. Opis przedmiotu zamówienia. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem ulic o nawierzchni bitumicznej) na terenie miasta Kalisza z podziałem na dwa rejony w 2016r. 4.2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. Remonty ulic o nawierzchni twardej (z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej) wskazanych przez Zamawiającego w zleceniu jednostkowym. 4.2.2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1/ dokonywanie przeglądów stanu nawierzchni przy udziale przedstawiciela Zarządu Dróg Miejskich a) co najmniej 1 raz w miesiącu na wszystkich drogach miasta Kalisza, b) przegląd stanu nawierzchni może być dokonywany sukcesywnie, jak też jednocześnie na wszystkich drogach, c) sporządzanie protokołów z dokonywanych przeglądów, 2/ zgłaszanie inspektorowi nadzoru potrzeby wykonania niezbędnych remontów 3/ terminowe i sprawne wykonywanie poleceń Zamawiającego 4.2.3. Miasto Kalisz w powyższym zakresie zostało podzielone na 2 rejony zgodnie z załączonym wykazem ulic stanowiącym załącznik do siwz. UWAGA: 1/ Ulica Łódzka należy do rejonu II. 4.2.4. Długość dróg objętych przedmiotem zamówienia w zakresie remontów ulic o nawierzchni twardej ( z wyłączeniem nawierzchni bitumicznych) wynosi : Kategoria drogi Rejon II drogi krajowe 4,5 km drogi wojewódzkie 5,3 km drogi powiatowe 13,5 km drogi gminne 18,6 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.