eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówDostawę materiałów papierniczych i biurowych dla SPZZOZ w Wyszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Wyszków: Dostawę materiałów papierniczych i biurowych dla SPZZOZ w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 332861 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie , ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów papierniczych i biurowych dla SPZZOZ w Wyszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów papierniczych i biurowych wymienionych w załączniku nr 2/1- 2/3- szczegółowa oferta cenowa dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszych załącznikach służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w załącznikach, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 3.Warunki dostawy. a)Dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. b)Miejsce dostawy - Magazyn Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków , ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c)Dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d)Czas realizacji dostawy do 14 dni od złożenia zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00 - 21.12.00.00 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: .dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania. .zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 8 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały papiernicze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zeszyt w kratkę A5 96 kartek Zeszyt w kratkę A5 80 kartek Zeszyt w kratkę A5 60 kartek Zeszyt w kratkę A5 32 kartek Zeszyt w kratkę A4 96 kartek w sztywnej okładce Zeszyt w kratkę A4 96 kartek w zwykłej okładce Skorowidz A4 Skorowidz A5 Zeszyt 96 kartek A5w sztywnej okładce Blok listowy A4 Blok listowy A 5 Korektor w długopisie Korektor w butelce Obwoluta A4 po 100 szt Obwoluta A5 po 100 szt Segregator duży foliowy szeroki grzbiet Pudełka składane do archiwizacji Segregator duży foliowy wąski grzbiet Kalka ołówkowa A4 Cienkopis różne kolory Flamastry różne kolory Długopis zwykły na cienki wkład, krótki Koperty C4 pak.po1000 szt Koperty C 5 pak. po 1000 szt. Koperty C 6 pak. po 1000 szt Koperty do zdjęć RTG 36X44 pak po 1000 szt Koperty do zdjęć RTG 25X31 pak. po 1000 szt. Zszywki Teczki plastykowe wiązane Klej w płynie Taśma Dalton Wkłady do długopisów typu zenit Wkłady do długopisów zwykłe, krótkie Wkłady do długopisów z grubą końcówką, krótkie Wkłady żelowe Długopisy żelowe niebieskie Długopisy zenit Spinacze małe Spinacze średnie Spinacze duże Dziennik korenspondencyjny Poduszki do stempli Poduszki do stempli duże Ołówki Gumki zwykłe Zszywacz 24.6 25.6 Dziurkacz Kalendarz biurowy -100szt, ścienny 150 szt, teno-70 szt. Temperówki Skoroszyt zwykły plastyk Pisaki wodoodporne Taśma samoprzylepna szara i przezroczysta Taśma samoprzylepna przezroczysta 2 cm Tusz do stempli bezolejowy Maszynka do golenie jednorazowa Nożyczki małe i większe po 50 szt Taśma 075 DT 26X16 Rolki barwiące Segregator mały Karteczki biurowe nieprzylepne Szuflady plastykowe Teczka skoroszyt plastykowy do segregatora Pineski Szpileczki Texmarker różne kolory Karteczki samoprzylepne 7,5 x7,5 Teczki wiązane tekturowe Skoroszyt tekturowy Papier wizytówkowy Teczki do podpisywania dokumentów Długopis typu Pentel Wkłady do długopisu typu Pentel Teczka z gumką Obwoluta twarda A 4 Spinacze Krzyżowe Teczki do akt osobowych Taśma do maszyn czarna Tusz do bielizny 1 l Golarki medyczne Zakładki biurowe Rozszywacz do zszywek Identyfikatory Zeszyty 16 kartkowe Klej w sztyfcie Literki i cyferki różne wymiary i różne kolory Zszywacz duży Dziurkacz duży Linijki 20,30,50 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier do faksu 30 mb. Składanka komputerowa 240 1+0 Składanka komputerowa 240 1+1 Składanka komputerowa 240 1+2 Papier ksero A- 4 Papier ksero A- 3 Papier podaniowy Folia termotransferowa do faksu Panasonic KX- FP 343,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: tonery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ricoh FT 4015 , 4618 TYP 1205 Ricoh Aficio 1018DTYP 1220 D Gestetner Aficio 3222TYP D T 20 Ricoh Aficio 1515 TYP 1250 D Ricoh Aficio 1035,45TYP 3205D Develop 16 G TYP 4518.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.00.00-0, 22.80.00.00-8, 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.