Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Krotoszyn: Dostawa matriałów szewnych dla SP ZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 332910 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa matriałów szewnych dla SP ZOZ w Krotoszynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa matriałów szewnych dla SP ZOZ w Krotoszynie pakiet nr 1 - 7 poniżej 200 tys. euro..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa matriałów szewnych, maksymalnie 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona na zgodność z oryginałem przez notariusza).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§ 6 Projektu umowy Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 Projektu umowy 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn
pokój nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament poliamidowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 5/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 240 2 4/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 360 3 4/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 720 4 3/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 600 5 3/0 90 19 odwrotnie tnąca 3/8 120 6 3/0 45 24 odwrotnie tnąca 3/8 1440 7 2/0 90 24 odwrotnie tnąca 3/8 480 8 2/0 45 30 odwrotnie tnąca 3/8 600 9 2/0 45 19 odwrotnie tnąca 3/8 360 10 1 90 37 odwrotnie tnąca 1/2 60 11 1 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 60 12 2 100 90 odwrotnie tnąca 3/8 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Szew syntetyczny, monofilament,posiadający podtrzymanie tkankowe około 65% - 70% po czterech tygodniach i około 55% - 60% po sześciu tygodniach, wchłaniający się 180-210 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 5/0 75 16 okrągła 1/2 24 2 4/0 75 20 okrągła 1/2 24 3 3/0 75 20 okragła 1/2 24 4 2/0 75 22 okrągła 1/2 60 5 0 75 30 okrągła 1/2 120 6 0 90 40 okrągła 1/2 120 7 0 pętla 150 40 okrągła 1/2 120 8 0 pętla 150 48-50 okągła 1/2 120 9 2 75 40 okrągła 1/2 24 10 1 pętla 150 40 okrągła 1/2 120 11 1 pętla 150 48-50 okrągła 1/2 120 12 1 90 45 okrągła mocna 1/2 144 13 1 75 30 okrągła 1/2 96 14 1 75 40 okrągła 1/2 96.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Szew syntetyczny, monofilament, posiadający podtrzymanie tkankowe około 70% po jednym tygodniu i około 40% po dwóch tygodniach, wchłaniający się 90-120 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 3/0 75 26 okrągła 1/2 120 2 3/0 75 30 okrągła 1/2 120 3 2/0 75 26 okrągła 1/2 144 4 2/0 75 30 okrągła 1/2 144.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament polipropylenowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 2/0 75 30 okrągła 1/2 480 2 3/0 90 2 x 26 2 x okrągła 2 x 1/2 24 3 0 75 30 okrągła 1/2 60 4 4/0 75 2 x 13 2 x okrągła 1/2 24 5 4/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 24 6 4/0 75 2 x 16 2 x okrągła 1/2 12 7 5/0 90 2 x 20 2 x okrągła 1/2 36 8 5/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 36 9 6/0 90 2 x 17 2 x okrągła 1/2 24 10 6/0 75 2 x 13 2 x okrągła 1/2 24 11 7/0 45 2 x 9 2 x okrągła 3/8 36 12 7/0 75 2 x 10 2 x okrągła 1/2 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, o podtrzymaniu tkankowym około 50% po 8-11 dniach, o okresie wchłaniania ok. 42 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 2/0 75 26 igła odwrotnie tnąca 3/8 480 2 0 90 48 okrągła, zaostrzona 1/2 120 3 1 90 48 okrągła, zaostrzona 1/2 1400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, podtrzymujący tkankę 5 tygodni, około 75% siły podtrzymywania po 2 tygodniach, wchłaniający się 54-70 dni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 5/0 75 17 okrągła 3/8 360 2 4/0 75 20 okrągła 1/2 252 3 3/0 150 x x x 252 4 3/0 3 x 45cm x x x 1260 5 3/0 75 20 okrągła 1/2 360 6 3/0 75 30 okrągła 1/2 360 7 3/0 75 26 okrągła 1/2 2520 8 2/0 75 27 okrągła 1/2 3060 9 2/0 150 x x x 540 10 2/0 3 x 45cm x x x 1260 11 2/0 75 26 odwrotnie tnąca 3/8 360 12 2/0 75 40 okrągła 1/2 468 13 2/0 75 45 okrągła 1/2 360 14 2/0 75 48 okrągła 1/2 180 15 2/0 75 35 okrągła 1/2 252 16 0 150 x x x 360 17 0 3 x 45cm x x x 1440 18 0 75 30 okrągła 1/2 1620 19 0 75 37 odwrotnie tnąca 1/2 180 20 0 75 48 okrągła 1/2 360 21 0 75 40 okrągła 1/2 252 22 0 75 45 okrągła 1/2 720 23 1 75 45 okrągła 1/2 1080 24 1 150 x x x 72 25 1 75 30 okrągła 1/2 1080 26 1 75 40 okrągła 1/2 252 27 1 90 45 okrągła 1/2 360 28 2 150 x x x 360 29 2 6 x 45cm x x x 240 30 2 75 48 okrągła 1/2 3600 31 2 75 37 okrągła 1/2 2520.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7- Materiały hemostatyczne do śródoperacyjnego tamowania krwawienia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny tabl. 2,5g 24.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego ogólnego zastosowania, papierów rejestrujących i elektrod EKG dla SPZOZ w Krotoszynie
- Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej na gorąco
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa materiałów medycznych, szewnych materiałów chirurgicznych oraz innych wyrobów medycznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ NICI CHIRURGICZNYCH Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- dostawy nici i siatek chirurgicznych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa chirurgicznego materiału szewnego
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.