Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych, katalogów, zeszytów edukacyjnych, folderów, plakatów, pocztówek, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu, wizytówek i zaproszeń na wystawy wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2013.
Numer ogłoszenia: 33296 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk albumów, wydawnictw książkowych, katalogów, zeszytów edukacyjnych, folderów, plakatów, pocztówek, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu, wizytówek i zaproszeń na wystawy wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku albumów z reprodukcjami dzieł sztuki w raz z dostawą do siedziby Zamawiającego . W zakres usługi wchodzi też korekta tekstów. Albumy: 1. Album, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. 100 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN 2. Album, format 300 x 270 cm (pion), środek obj. 100 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN Część II zamówienia. Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku, i druku książek, katalogów/ informatorów, zeszytów edukacyjnych. wraz z dostawa do siedziby Zamawiającego. Przy druku książek w zakres usługi wchodzi też korekta tekstów. Przy informatorach i zeszytach edukacyjnych korektę wykona Muzeum. Książki: 1.Książka, format B5, 80 str., kreda mat. 130 g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka (rozkładane pierwsze skrzydełko na szerokość całej strony) - karton 240 g, kolor 4+4+ folia błyszcząca, nakład 500 egz. wersja angielskojęzyczna) wydawnictwo posiada Nr ISBN Katalogi/informatory: 1.Informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 16 stron, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2000 szt. 2.Informator, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 12 stron, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 500 szt. 3.Informator, format B5, środek obj. 16 str., papier, 130 g kreda mat., kolor 4+ 4, okładka - kreda mat. 300 g., kolor 4 + 0 + lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 300 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN Zeszyty edukacyjne 1.Zeszyt edukacyjny, format A4, środek 12 stron, papier offset 90 g, kolor 4+4, okładka, karton 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1.000 szt. Zamawiający dostarczy projekt 2. Zeszyt edukacyjny, format A4, środek 24 strony, papier offset 90g, kolor 4+4, okładka: karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. Zamawiający dostarczy projekt Część III zamówienia. Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, wizytówek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Foldery składanki: 1. Folder, format A4 (składany na 3), 2 bigi, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. (1000 wersja polska, 1000 - wersja angielska, 1000 - wersja niemiecka) 2. Folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier) offsetowy, nakład 5.000 szt. (w tym 3.000 szt. wersja polskojęzyczna, 2.000 szt. wersja angielskojęzyczna 3. Folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2 wzory x 500 szt. 4. Folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz. 5. Folder, format A3 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wkładka wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda mat. 200 g, kolor 4+4, (wersja w języku rosyjskim), nakład 500 egz. 6. Folder, format A4 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 500 szt. 7. Folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2 wzory x 2000 szt. (w każdym nakładzie 1000 szt. wersja polska, 500 szt. - ang., 500 szt. - niem.) 8. Folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 4 wzory x 400 szt. Zaproszenia: 1.Zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. 2.Zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 1000 szt. 3. Zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 600 szt. 4. Zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g, kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 300 szt. 5. Zaproszenie, format A5 składane do A6 (pion), kolor 4+4, kreda mat. 250 g, 5 wzorów x 250 szt. 6. Zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200g, kolor 4+0, (w tym 2 wzory x 2000 szt.) nakład 4.000 szt. Zamawiający dostarczy projekt Pocztówki reprodukcje: 1. Pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 wzory x 1000 szt. 2. Pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2.000 szt. (w tym 1000 szt. polskojęzyczna, 1000 szt. angielskojęzyczna 3. Pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+folia mat., nakład 2000 szt. (w tym 2 wzory po 1000 szt.). 4. Pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 wzory x 300 szt. 5. Składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda mat. 300 g, kolor sepia +1 + lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 6. Komplet pocztówek w obwolucie, 5 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 400 kompletów 7. Komplet pocztówek w obwolucie, 6 pocztówek - format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów (tekst na pocztówkach i w obwolucie dwujęzyczny pol.-ang.) Wizytówki: 1.Wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0 (w tym 3 wzory x 1000 szt., 2 wzory x 500 szt., 4 wzory x 200 szt.) nakład 4800 szt. Zamawiający dostarczy projekt Część IV zamówienia . Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów afiszy, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego . Plakaty afisze: 1. Afisz, format B1, papier offset, kolor 2+0, nakład 200 szt. 2. Afisz, format B1, papier offset, kolor 4+0, nakład 200 szt. 3. Afisz, format B2, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt. 4. Gazeta, format A3 składany na 2, papier ecru offset 90 g, kolor 4+4, nakład 1.000 szt. 5. Gazeta, format A3 składany na 2, papier ecru offset 90 g, kolor 1+1, nakład 2 x 1.000 szt. 6. Plakat, format A3, papier offset 120g, kolor 4+0, nakład 500 szt. 7. Plakat, format A3, offset 120 g, kolor sepia+0, nakład: 1000 szt. 8. Plakat, format A2, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 5 wzorów x 300 szt. 9. Plakat, format A2, papier offset 120g, kolor 4+0, nakład 200 szt. 10. Afisz, format A1, papier offset 90g, kolor 4+0, nakład 300 szt. 11. Afisz, format A1, kreda mat. 140g, kolor 4+0, nakład 50 szt. Materiały do aranżacji wystaw; 1. Druk na winylu 500 m2 2. Druk na siatce 100 m2 3. Druk na papierze posterowym 400 m2 4. Druk na papierze blueback 100 m2 5. Druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 200 m2 6. Druk na podłogowej folii samoprzylepnej (z atestem antypoślizgowym) trwałość folii do 3 m-16 m2 Bilety wstępu 1.Bilety wstępu, format 4 x14 cm, papier 80g, kolor 1(panton) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. nakład 50.000 szt. Zamawiający dostarczy projekt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Materiały do aranżacji wystaw - IV część zamówienia; 1. Druk na winylu 100 m2 2. Druk na siatce 20 m2 3. Druk na papierze posterowym 80 m2 4. Druk na papierze blueback 20 m2 5. Druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 40 m2 6. Druk na podłogowej folii samoprzylepnej (z atestem antypoślizgowym) trwałość folii do 3 m- 3,2 m2
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00 - 78.22.00.00 78.20.00.00 - 78.20.00.00 78.21.00.00 - 78.21.00.00 78.24.00.00 - 78.24.00.00 78.15.10.00 - 78.15.10.00 74.83.13.00 - 74.83.13.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, na które składana jest oferta, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 50.000,00 zł brutto II część zamówienia: 25.000,00 zł brutto III część zamówienia: 35.000,00 zł brutto IV część zamówienia :80.000,00 zł brutto oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku oświadczenie, że z chwilą podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualna polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1, 1a, 1b, 1c do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość wykonanej usługi - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie
15-426 Białystok
Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi eksploatacyjne oraz serwisowe kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w obiektach Urzędu Miejskiego w Białymstoku
- Zakup analizatora składu ciała wraz z oprogramowaniem.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Prenumerata i dostawa prasy w wersji papierowej i elektronicznej do Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
- Dostawa akcesoriów do zabiegów witrektomii
- Dostawa samochodu elektrycznego na potrzeby Wydziału Mechanicznego ZK-DZP.262.104.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.