eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSerwisowanie i wymiana materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek będących w posiadaniu MKiDN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Warszawa: Serwisowanie i wymiana materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek będących w posiadaniu MKiDN
Numer ogłoszenia: 333074 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258792 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Kultury i Dzidzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 42 10 100, faks 022 82 88 773.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie i wymiana materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek będących w posiadaniu MKiDN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ciągłej gotowości do pracy kserokopiarek w lokalizacjach Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego przez okres 12 miesięcy. Wykonawca w ramach serwisu i wymiany materiałów eksploatacyjnych kserokopiarek zobowiązany jest do : 1) Przeprowadzania kontroli stanu technicznego urządzeń objętych umową zgodnie z instrukcją producenta; 2) Przeprowadzania stałych konserwacji, regulacje kopiarek wg limitu kopii określonego przez producenta; 3) Dokonywania wymiany wszystkich części koniecznych do naprawy i materiałów eksploatacyjnych ( oprócz zszywek i papieru)- za wyjątkiem czynności opisanych w instrukcji ( dodawanie papieru, likwidacja prostych zacięć papieru); 4) Dokonywania naprawy kopiarek, rozumiane jako usługi wykonywane na podstawie zgłoszenia przez Zamawiającego wadliwego działania sprzętu; 5) Dla kopiarek będących w okresie gwarancyjnym ( patrz poz. 56, 57, 58 i 59 w załączniku nr 2) wymagany jest autoryzowany serwis firmy KONICA MINOLTA, jaki jest wymagany przez sprzedawcę i producenta dla zachowania warunków gwarancji. 6) Wykonania ekspertyzy stanu technicznego kserokopiarek, wykonywaną przez serwisanta w przypadku nieopłacalności naprawy; 7) W przypadku kiedy czas usunięcia usterek lub uszkodzeń urządzenia będzie dłuższy jak 48godzin od momentu zgłoszenia, na czas naprawy zostanie zainstalowane urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach i funkcjach. Koszty eksploatacji będą rozliczane ryczałtowo w cenie kopii. 8) Dokonywania wpisu dotyczącego wykonywanych czynności i wymienionych części w książce serwisowej danej kserokopiarki; 9) Przeprowadzanie przeglądów technicznych i serwisowych przewidzianych przez producenta dla danej marki kserokopiarki oraz dostarczanie koniecznych do napraw części i materiałów w ramach umowy; 10) W przypadku przekroczenia limitu 1550000 ( 1200000 cz-b, 350000-kolor) wykonanych kopii, należność za dodatkowe kopie będzie rozliczana po cenie 1 kopii przeliczeniowej wyliczonej z ceny ryczałtowej za wykonania przedmiotu zamówienia. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowego podziału kopii czarno-białych i kolorowych objętych limitem; 11) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem technicznym ww. kserokopiarek: 12) Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy nie później jak 4 godziny od otrzymania telefonicznego zawiadomienia w tym samym dniu roboczym, jeśli zawiadomienie nastąpi do godziny 12.00. W przypadku zawiadomienia o awarii po godzinie 12.00 Wykonawca przystąpi do naprawy najpóźniej do godziny 09.00 następnego dnia roboczego. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o zainstalowanie dodatkowych kserokopiarek o parametrach technicznych i funkcjach nie gorszych od tych jakie posiadają aktualnie używane urządzenia w MKiDN. Rozliczanie kosztów ich eksploatacji będzie odbywało się na zasadach rozliczania serwisowania urządzeń Zamawiającego. Podstawą do określenia ceny jest pełen zakres zamówienia określony powyżej. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, obejmujące w szczególności koszt serwisu, wszystkich części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych za wyjątkiem papieru i zszywek, które mają być zawarte w oferowanej cenie za wykonane kopie. Oferowana cena za kopię czarno-białą i kolorową nie podlega waloryzacji w trakcie realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zastosuje w swojej ofercie upusty cenowe, to ma je uwzględnić w zaoferowanej cenie. Kryterium ceny oceniane będzie na podstawie podanej przez Wykonawcę ceny kopii netto (dla czarno-białej i kolorowej) wykonania zamówienia wskazanej przy założeniu, że przedmiotem umowy będzie co najmniej 1550 000 kopii ( 1200000- czarnobiałych i 350000- kolorowych).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wydatek jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przez budżet państwa w ramach pomocy technicznej POIiŚ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGA-COPY Naprawa Maszyn Biurowych Jarosław Trajer, ul. Osiedlowa 5/15, 06-300 Przasnysz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81967,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.