eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChlewiskaOpracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru miejscowościPawłów, Stanisławów, Koszorów..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Chlewiska: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru miejscowości: Pawłów, Stanisławów, Koszorów..
Numer ogłoszenia: 333101 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 368572 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chlewiska, ul. Czachowskiego 49, 25-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 48 6287054, faks 48 6287271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru miejscowości: Pawłów, Stanisławów, Koszorów...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji planistycznej w zakresie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru miejscowości: Pawłów, Stanisławów, Koszorów, zwanego dalej Planem, (wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu) oraz koordynowanie pełnej procedury zmierzającej do sporządzenia i uchwalenia Planu, udział w poszczególnych czynnościach, przygotowanie i prezentacja (w niezbędnym zakresie) wszelkich dokumentów związanych z przeprowadzeniem tej procedury, w tym uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień. 2. Informacje ogólne o obszarze objętym planem: a) lokalizacja: wskazane w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy obszary urbanizacji w sołectwach: Pawłów, Stanisławów, Koszorów. b) powierzchnia: ok. 358 ha. c) orientacyjna liczba mieszkańców: 993. 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi określone w: a) ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, z 2003 r. poz. 717 z późniejszymi zmianami); b) ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, z 2008 r. poz. 1227 z późniejszymi zmianami); c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z dnia 19 września 2003 r.); d) innych przepisach obowiązującego prawa, w zależności od przedmiotu regulacji planu. 4. Ostateczna forma przedmiotu zamówienia obejmować będzie: a) tekst planu w formie uchwały wraz z załącznikami wymaganymi obowiązującym prawem; b) planszę rysunku planu w skali 1: 2000 wykonana w technice trwałej, odpowiedniej do zawieszenia na ścianie (np. wydruk laminowany); c) prognozę oddziaływania ustaleń Planu na środowisko przyrodnicze; d) prognozę skutków finansowych uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; e) wniosek o udzielenie przez odpowiednie organy zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i/lub leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeśli konieczność uzyskania takiej zgody wynikać będzie z uwarunkowań rozpoznanych przy sporządzania planu i z zaakceptowanych przez Zamawiającego ustaleń projektu Planu; f) dokumentację prac planistycznych. 5. Na poszczególnych etapach opracowania Planu, Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić: a) projekty pism formalno-prawnych, związanych z zawiadomieniem o przystąpieniu do sporządzania Planu (ponowienie procedury planistycznej w związku ze zmianą stanu prawnego); b) koncepcję Planu w formie tekstowej i graficznej, odpowiedniej do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji założeń funkcjonalno-ekonomicznych planu do dalszego procedowania; c) projekt ustaleń Planu w formie tekstowej i graficznej, odpowiedniej do przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgodnień, projekty: prognozy oddziaływania na środowisko oraz prognozy skutków finansowych realizacji Planu, projekty pism formalno-prawnych, związanych z trybem opiniowania i uzgadniania Planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; d) wniosek o udzielenie przez odpowiednie organy zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i/lub leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, jeśli konieczność uzyskania takiej zgody wynikać będzie z uwarunkowań rozpoznanych przy sporządzania planu i z zaakceptowanych przez Zamawiającego ustaleń projektu Planu; e) ewentualne zmiany w projekcie Planu i prognoz, wynikające z uzyskanych uzgodnień i/lub opinii, projekty pism formalno-prawnych, związanych z trybem wyłożenia Planu do publicznego wglądu wraz z prognozami oddziaływania na środowisko i skutków finansowych oraz zbierania i rozpatrywania uwag do Planu i prognozy oddziaływania na środowisko; f) projekt ustaleń Planu w formie tekstowej i graficznej, odpowiedniej do przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu; g) ewentualne zmiany w projekcie Planu i prognoz, wynikające z rozpatrzonych uwag, zgłoszonych w ramach procedury wyłożenia do publicznego wglądu, ewentualne projekty pism formalno-prawnych, związanych z ponowionym trybem uzgodnienia i opiniowania projektu Planu; h) projekt Planu w formie uchwały przeznaczonej do przedłożenia Radzie Gminy w celu uchwalenia wraz z ewentualną listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w art. 17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz projektami rozstrzygnięć, o których mowa w art. 20 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; i) dokumentację trybu sporządzania projektu Planu w formie przeznaczonej do oceny zgodności z prawem; j) plan w formie ostatecznej. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w następującej formie i liczbie egzemplarzy: a) projekty pism związanych z trybem formalno-prawnym sporządzania planu: w formie elektronicznej - pliki tekstowe zapisane na nośniku CD lub przesyłane pocztą elektroniczną oraz w formie wydruku - 1 egz. z przeznaczeniem do akt sprawy; b) koncepcję Planu w formie wydruku w 3 egz. oraz w formie elektronicznej, zapisanej na nośniku CD; c) projekt ustaleń Planu oraz prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko przyrodnicze w postaci odpowiedniej do przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgodnień - w formie elektronicznej, zapisanej na nośnikach CD (pliki tekstowe lub w formacie PDF z ustaleniami części tekstowych projektu planu i prognozy oraz część graficzna w plikach PDF), w liczbie egzemplarzy odpowiedniej do przeprowadzenia procedury opiniowania i uzgodnień oraz w formie wydruku - 1 egz. z przeznaczeniem do akt sprawy; d) projekt ustaleń Planu oraz prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko przyrodnicze w postaci odpowiedniej do przeprowadzenia procedury wyłożenia do publicznego wglądu - w formie wydruku w 1 egz. oraz w formie elektronicznej, zapisanej na nośniku CD (pliki tekstowe lub w formacie PDF z ustaleniami części tekstowych projektu planu i prognoz finansowej i środowiskowej oraz część graficzna w plikach PDF); e) projekt Planu w formie uchwały przeznaczonej do przedłożenia Radzie Gminy w celu uchwalenia wraz z ewentualną listą nieuwzględnionych uwag, o których mowa w art. 17 pkt 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz projektami rozstrzygnięć, o których mowa w art. 20 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - w formie wydruku części tekstowej i graficznej (pomniejszonej do formatu maksimum A3) w 20 egz. w oraz w formie elektronicznej w formacie XML, zapisanej na nośniku CD; f) plan w formie ostatecznej - wydruk tekstu i rysunków planu w 5 egz., w tym jeden egzemplarz rysunku planu w technice trwałej: w formie planszy laminowanej lub podklejonej) oraz plan w formie elektronicznej (tekst z załącznikami w plikach tekstowych i/lub PDF), zapisanej na nośniku CD; g) dokumentacja trybu sporządzania projektu Planu w formie przeznaczonej do oceny zgodności z prawem - skompletowane oryginały dokumentów (1 egz.). 7. Zakres prac nad projektem Planu, w zależności od wystąpienia zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego, obejmuje także udział Wykonawcy w publicznej dyskusji nad rozwiązaniami planu, organizowanej podczas wyłożenia projektu Planu do publicznego wglądu - zgodnie z przepisami art. 17 pkt. 10 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dyskusjach właściwych komisji Rady Gminy, gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej i/lub udział w sesji Rady Gminy, na której rozpatrywany będzie projekt Planu przed jego uchwaleniem. 8. Przedmiot zamówienia, określony powyżej, może zostać ograniczony na skutek ewentualnego pominięcia niektórych czynności, wynikającego z rozpoznania uwarunkowań prawnych, treści uzgodnień, opiniowania i/lub braku uwag do projektu Planu. 9. Zamawiający nie podzielił zamówienia na poszczególne części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie prace, których wykonanie zamierza ewentualnie powierzyć podwykonawcom. 12. Materiały wstępne, zapewniane przez Zamawiającego: a) zaktualizowane studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy w formie elektronicznej. b) opracowanie ekofizjograficzne podstawowe dla obszaru gminy wykonane w roku 2009. c) dokumenty związane z dotychczasowym trybem procedury sporządzania Planu, w tym uchwały o przystąpieniu do jego sporządzania, ogłoszenia, obwieszczenia i zawiadomienia odpowiednich organów oraz wnioski do uwzględnienia w planie. d) mapy zasadnicze dla obszaru objętego planem, pochodzące z państwowego zasobu geodezyjnego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • U&K Studio Anna Wasilewska, ul.Zwoleńska 66/1,, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44715,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.