Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Świdnik: kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 333143 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. , ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7512044, faks 081 7512837.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Komunalnego Pegimek sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem ubezpieczenia jest kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i ubezpieczenie OC firmy obejmujące następujące rodzaje grup ubezpieczeniowych:1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji, 2)ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o ryzyko dewastacji - wandalizmu, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) ubezpieczenie szyb od stłuczenia i rozbicia, 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 6) ubezpieczenia komunikacyjne OC, AC i NNW.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, do łącznej wartości nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.92.00 - Usługi ubezpieczenia robót inżynieryjnych 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wysokość wadium: 3 000,00 zł (trzy tysiące zł), wadium należy wnieść na etapie składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie uznany za spełniony gdy, wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez organ nadzoru w zakresie wszystkich grup ubezpieczeń, których dotyczy zamówienie zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. jedn. Dz.U. 2010 Nr 11, poz. 66). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania powyższego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących spełniania powyższego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony gdy, Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 2 osobami, które będą odpowiedzialne za likwidację szkód na terenie woj. lubelskiego. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony gdy, Wykonawca wykaże, że: pkt 1) posiada pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 % (wg stanu na dzień 31.12.2009.), o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (t. jedn. Dz.U. 2010 Nr 11, poz. 66) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. 2003 Nr 211, poz. 2060). pkt 2) posiada wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100 % (wg stanu na dzień 31.12.2009.). pkt 3) posiada kapitały własne w wysokości nie mniejszej niż 100 000 000 PLN (wg stanu na dzień 31.12.2009.). Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie, że Wykonawca posiada pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 % - wg stanu na dzień 31.12.2009. 2) oświadczenie, że Wykonawca posiada wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami powyżej 100 % - wg stanu na dzień 31.12.2009. 3) informacja o wysokości posiadanych kapitałów własnych - wg stanu na dzień 31.12.2009. (podać liczbowo w PLN)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Wykonawcy, którzy spełnią wymagane warunki udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wymagane warunki będzie większa niż 5 do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania tych warunków. Wykonawcy zostaną uszeregowani wg wysokości posiadanych kapitałów własnych - od kapitału najwyższego (pozycja nr 1) do najniższego (pozycja ostatnia). Wykonawca posiadający najwyższe kapitały własne otrzyma 5 pkt, każdy kolejny Wykonawca otrzyma o 1 pkt mniej od poprzedniego. Wykonawca zajmujący pozycję nr 6 i dalszą otrzyma 0 pkt. W przypadku, gdy 2 lub więcej wykonawców będzie posiadało takie same kapitały własne, wówczas zostaną umieszczeni na takiej samej pozycji i otrzymają jednakową liczbę punktów. W takiej sytuacji zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców, którzy otrzymali od 1 do 5 pkt. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Warunki fakultatywne - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1) polegające na zmianie ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, związane z modernizacją i ulepszeniem środków trwałych, wdrażaniu nowych inwestycji (poza wysokości rozliczane zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia); 2) polegające na zmianie ilości posiadanego przez Zamawiającego mienia na podstawie umów cywilnoprawnych nakładających na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia; 3) polegające na zmianie wysokości sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej; 4) związane z likwidacją środków trwałych, czy też inwestycji; 5) związane ze zmianą zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju i miejsca działalności - zmiany będą dokonane w przypadku rozszerzenia lub zmniejszenia prowadzonej działalności oraz miejsca jej wykonywania np. w przypadku uzyskania lub utraty zamówienia; 6) polegające na rozszerzeniu zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą wykonawcy - zmiana nastąpi w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ; 7) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy; 8) polegające na zmianie zakresu ubezpieczenia - w przypadku zmian przepisów prawnych; 9) w przypadkach, o których mowa powyżej (z wyjątkiem pkt 7) dopuszcza się możliwość zmiany wysokości należnego wynagrodzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek sp. z o.o., ul. Konopnickiej 3, 21-040 Świdnik, pok. nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Informacje dodatkowe: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinien zawierać:nazwę i adres Wykonawcy, jego dane teleadresowe oraz spis załączonych oświadczeń i dokumentów (wg zał. nr 1). Oprócz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty, umowy, składania oświadczeń woli lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą spełniać następujące wymagania: - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone wraz z wnioskiem. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - każdy z wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1. i oddzielnie musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt III.4.2. - w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu postawionych przez zamawiającego każdy z wykonawców musi spełniać warunki określone w pkt III.3.1. oraz III.3.5. pkt 1 i 2. Pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wzór wniosku oraz załączników do wniosku znajduje się na stronie internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl. Wszelkie zapytania należy kierować do zamawiającego pisemnie, faksem (na nr 81 751-28-37) lub e-mailem (na adres: przetargi@pegimek.swidnik.pl.).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Budowa kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci gazowej w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo
- UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI POWIATU GŁOGOWSKIEGO W OKRESIE OD DNIA 10.04.2025r. DO DNIA 09.04.2027r., W PODZIALE NA CZĘŚCI
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Wasilków oraz jej jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mogilany
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.