Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw artykułów spożywczych.
Numer ogłoszenia: 33314 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw artykułów spożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostaw artykułów spożywczych w zakresie paktów nr 1, 2, 3 wg załącznika nr 1 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.82.11.50-5, 15.51.12.10-8, 15.83.12.00-4, 15.61.33.00-1, 15.61.40.00-5, 15.84.12.00-7, 15.86.10.00-1, 15.86.41.00-3, 14.43.00.00-4, 15.51.17.00-0, 15.86.00.00-4, 15.55.13.10-1, 15.88.10.00-7, 03.14.25.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie uważany za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował co najmniej trzy dostawy o łącznej wartości min. 12 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem były dostawy artykułów spożywczych dla pakietu nr 2 i 3 w zakresie pakietu nr 1 dostawy pieczywa. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca dołączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. Dodatkowo w zakresie pakietu nr 1 Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje piekarnią, w której będzie produkował asortyment wskazany w tym pakiecie dla potrzeb Zamawiającego lub będzie nabywał taki asortyment, w piekarni zlokalizowanej w odległości nie dalszej niż 20 km od siedziby Zamawiającego - oświadczenie o lokalizacji piekarni przeznaczonej do produkcji asortymentu objętego umową dla Zamawiającego stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi jego spełnienie w oświadczeniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
c) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: -zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, -obniżenia cen netto i brutto w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, jak również obniżenie wartości netto lub brutto umowy w poszczególnych pakietach, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, -zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, -ograniczenia zakresu rzeczowego i wartości umowy w przypadkach zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego. 2.Dopuszcza się używanie w fakturach określenia dostarczanego towaru zgodnego z systemem komputerowym Dostawcy, o ile pozwala on na ustalenie zgodności dostarczonego asortymentu z zamówieniem i tożsamości produktów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PIECZYWO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chleb pszenno - żytni (krojony, pakowany) 900g/paczka Smak: słodko- kwaśny Zapach: Czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny zapach stęchły i inny obcy. Konsystencja: miękisz elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle przylegający do skórki, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: skóra rumiana, błyszcząca, sprężysta, równomiernie wypieczona bez pęcherzy. 2. Baton pszenny (krojony, pakowany) 400 g/paczka Smak: lekko słodki Zapach: Czysty z właściwym aromatem, niedopuszczalny zapach stęchły i innych obcych. Konsystencja: miękisz elastyczny, równomiernie porowaty, pory drobne o cienkich ściankach, ściśle przylegający do skórki, bez zakalca i grudek mąki. Barwa: skórka równomiernie zabarwiona o odcieniu żółto- złotym. 3. Suchary Szczegółowy opis przedmiotu: Wyżej wymienione produkty mają być zgodne z obowiązującymi normami. Produkty określone w Pakiecie nr 1 nie mogą być ze zwrotów. Chleb ma być krojony o wadze 900 gram paczka i pakowany w folię, z naniesionym terminem przydatności do spożycia maksymalnie 3 dni licząc od dnia wypieku, wg receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750 60% - 70%, mąka żytnia typ 720 - 30% - 40% , zakwas, drożdże i spełniający wymagania Polskiej Normy PN 93/A-74103, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (nazwa producenta, termin przydatności do spożycia, gramatura). Chleb ma być bez ulepszaczy i konserwantów. Baton ma być krojony o wadze 400 gram paczka i pakowany w folię, z naniesionym terminem przydatności do spożycia maksymalnie 3 dni licząc od dnia dostawy, spełniający wymagania Polskiej Normy PN-92/A-74105, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (nazwa producenta, termin przydatności do spożycia, gramatura). Baton ma być bez ulepszaczy i konserwantów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.10.00-6, 15.81.11.00-7, 15.82.11.50-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mleko UHT 3,2% 2.Masło extra 82% tłuszczu 200 g ? 50g 3.Jajka klasy A 4.Jogurt naturalny 200 ml ? 20 ml 5.Serek homogenizowany naturalny 125 g ?20g.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.10-8, 15.84.12.00-7, 03.14.25.00-3, 15.88.10.00-7, 15.55.13.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykułu spożywcze - różne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cukier 1 kg 2.Kaszka mleczno - ryżowa owocowa 230 g ? 10 g 3.Kleik ryżowy 160 g ? 10 g 4.Mleko w proszku granulowane odtłuszczone 250 g ? 10 g 5.Kawa zbożowa, np. Inka lub produkty równoważne 100 g ? 50g 6.Kawa rozpuszczalna np. Jacobs zielona lub produkty równoważne 250 g 7.Kawa mielona np. Jacobs zielona lub produkty równoważne 250 g 8.Herbata ekspresowa czarna np. minutka lub produkty równoważne 9.Woda mineralna niegazowana 1,5L 10.Woda mineralna gazowana 1,5L 11.Woda mineralna niegazowana 5L 12.Sól jodowana, ważona, drobna 1 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00-4, 15.51.17.00-0, 15.61.33.00-1, 15.61.40.00-5, 15.86.10.00-1, 15.86.41.00-3, 14.43.00.00-4, 15.86.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- ZP1/04/2025 r. Robota budowlana : Modernizacja budynku Zespołu Szkół Cogito w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przystosowanie budynku B Szpitala do świadczenia opieki długoterminowej nad pacjentami przewlekle chorymi"
- "Zielone klasy i nowa infrastruktura szkół SP nr 1, SP nr 3, SP nr 20"
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, najem bielizny szpitalnej. Zgodnie z rozdziałem 5. 2. SWZ.
- Dostawa gazów medycznych, technicznych, suchego lodu oraz najem butli i zbiornika na ciekły tlen medyczny.
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Placówek Specjalnych w Szerzawach w 2025 roku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 14 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Chełmie
- Dostawy jaj kurzych do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 - I/2025
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.