To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-28
Ogłoszenie nr 333238 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.
Wiązów: Zakup ciągnika z przyczepą
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 310908
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311248
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązów, krajowy numer identyfikacyjny
00052990100000, ul.
pl. Wolności
37,
57120
Wiązów, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 3931136 w. 14 ,3931095, faks
71 3931058, e-mail
bogdan.sokolowski@wiazow.pl; magdalena.bartosz@wiazow.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.wiazow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup ciągnika z przyczepą
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BS.271.11.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika i fabrycznie nowej przyczepy: 1)W zakres dostawy wchodzi sprzedaż i dostarczenie zamawiającemu sprzętu, jego uruchomienie, przeszkolenie personelu, wydanie dokumentów, części składowych i wyposażenia ciągnika, udzielenie gwarancji jakości.2)Do przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokumentację techniczną (wraz z instrukcją obsługi i z katalogiem części w języku polskim oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia, dokumenty gwarancyjne w języku polskim oraz wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu. 3)Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z ciągnikiem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. 4)Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych - do 24 godzin. 3.3. Postanowienia szczegółowe: Ciągnik: 1.moc znamionowa silnika - turbodoładowany - nie mniej niż 74 KM; 2.skrzynia przekładniowa z rewersem, prędkość maksymalna 40km/h; 3.koła przednie/tylne; 4.napęd 4x4; 5.ładowacz czołowy "TUR" (wraz z wyposażeniem);6.wyposażenie dodatkowe: 1)zaczep transportowy (górny) zaczep dolny (rolniczy) i przedni, 2)instalacja jedno i dwuobwodowa pneumatyczna hamulców przyczep; 3)TUZ z końcówkami hakowymi - zewnętrzne sterowaniem ramionami TUZ, 4)ogrzewanie, 5)klimatyzacja, 6)radio, 7)reflektory robocze, 8)kogut,9)obciążniki kół tylnych; 10)łyżka do materiałów sypkich szerokość 1,8 m, 11)widły do palet przesuwane 1600 kg; 12)apteczka, 13)trójkąt ostrzegawczy, 14)gaśnica, 15)szybkozłącza - 3 pary (rozdzielacz trzysekcyjny); 7.wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2015. 8.posiadający aktualną homologację zgodnie z wymogami przewidzianymi w art.70b i nast. ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2016 poz. 1250). Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wystawiony dla tych urządzeń certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą. Przyczepa: 1.ładowność min. 8000 kg; 2.skrzynia ładunkowa z centralnym systemem otwierania ścian; 3.profile skrzyni ładunkowej ze ściągaczem poprzecznym (łańcuch) H500; 4.układ hamulcowy pneumatyczny, dwuprzewodowy; 5.kliny z kieszeniami; 6.ogumienie; 7.koło zapasowe; 8.błotniki przednie i tylne; 9.prędkość do 40km/h; 10.zaczep manualny tylny; 11.wyjścia do podłączenia drugiej przyczepy; 12.trójstronny wywrot; 13.wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2014. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust.5 Pzp).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
34223300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150543.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 185045.63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIĄZÓW
więcej: przetargi WIĄZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.