Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Szydłowo: Utrzymanie zimowe dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Szydłowo
Numer ogłoszenia: 333248 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłowo , 64-930 Szydłowo, woj. wielkopolskie, tel. 067 2161235, 2115517, faks 067 2161236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zimowe dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Szydłowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zimowe dróg gminnych będących w zarządzie Gminy Szydłowo.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz sprzętu niezbędnego do wykorzystania zamówienia tj. dla części od 1 do 8 należy przedstawić posiadanie sprzętu niezbędnego do odśnieżania dróg wskazanych w zał 4, dla części 9 należy przedstawić sprzęt niezbędny do posypywania dró gminnych mieszaniną piaskowo-solną Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 Wykaz podwykonawców Oświadczenie o dokonaniu wizji terenowej oraz zapoznaniu się z SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szydłowo
Jaraczewo 2
64-930 Szydłowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłowo Jaraczewo 2 64-930 Szydłowo (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 1 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 1 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 2 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 2 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 3 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 3 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 4 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 4 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 5 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 5 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 6 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 6 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 7 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 7 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 8 wg załącznika nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych rejon nr 8 wg załącznika nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie środkami uszorstniającymi (materiał Wykonawcy - mieszanina piasku i soli) wg załącznika nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zwalczanie śliskości zimowej poprzez posypywanie środkami uszorstniającymi (materiał Wykonawcy - mieszanina piasku i soli) wg załącznika nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Odległość od miejsca postoju sprzętu używanego do wykonania usługi, do centrum poszczególnego rejonu - 40
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.