Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Warszawa: wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 5 od 05.01.2016 r. do 30.11.2016 r.
Numer ogłoszenia: 333282 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 i 5 od 05.01.2016 r. do 30.11.2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy od 05.01.2016 r. do 30.11.2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr: AN-1 (część 1), AN-5 (część 2). 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) roboty remontowe: a) roboty remontowe sieci elektrycznych, b) roboty remontowe instalacji elektrycznej, c) naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych, d) naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych, 2) świadczenie usług pogotowia technicznego, świadczonych zgodnie z zakresem usług w ramach pogotowia technicznego, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ; - Zamawiający informuje, iż zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat na terenie jednej Administracji Nieruchomości wykonano od 3 do 35 wyjazdów pogotowia technicznego ROCZNIE. Podana ilość wyjazdów ma charakter szacunkowy i służy jedynie do porównania ofert. - Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pogotowia w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej, w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązany jest również zagwarantować dojazd ekipy naprawczej i przystąpić do usuwani awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii. 3. Zakres prac określają: 1) przedmiary robót (dla części 1: AN-1, dla części 2: AN-5), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, 2) Wykaz adresowy budynków (dla części 1: AN-1, dla części 2: AN-5) stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 1: AN-1, dla części 2: AN-5), załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4) Zakres usług świadczonych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego (dla części 1: AN-1, dla części 2: AN-5) załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 5. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Rozliczanie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Za roboty remontowe: a) Prace z zakresu robót remontowych instalacji (z wyłączeniem prac wykonanych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego), zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. d) Rozliczenie robót nieujętych w przedmiarze robót, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości wykonywanych robót. Ceny jednostkowe muszą zostać skalkulowane w oparciu o katalogi według kolejności KNR-W 4-03, KNR-W 5-08, KNNR-5, KNNR-9 lub KNNR-W 9 (a w przypadku gdy wykonana praca nie znajduje się w KNR-W 4-03, KNR-W 5-08, KNNR-5, KNNR-9 lub KNNR-W 9 o pozostałe katalogi KNR, KNNR) stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysów ofertowych i zestawień, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 3) Za świadczenie usług pogotowia technicznego: Za świadczenie usług pogotowia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za 1 wyjazd pogotowia w celu: - usunięcia awarii w budynku, lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, - usunięcia awarii w budynku, lokalu użytkowym, siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów pogotowia technicznego. 7. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.8. SIWZ. UWAGA: Zgodnie z art. 83 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty tylko na JEDNĄ część zamówienia przez jednego Wykonawcę..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: część 1: 1.000,00 zł. część 2: 2.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga: - aby złożyć ofertę na część 1: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży elektrycznej o wartości minimum 62.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - aby złożyć ofertę na część 2: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży elektrycznej o wartości minimum 120.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, powołanie się na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego poświadczenia należytego wykonania robót, będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał bezpośredni udział w wykonaniu zamówienia oraz podmiot, który użycza wiedze i doświadczenie, będzie wykonywał bezpośrednio roboty na które powołuje się Wykonawca.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: a) dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (część I: min. 5 osób, część II: min. 5 osób), w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w tym co najmniej: Aby złożyć ofertę na część I (AN 1): - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm). Osoba pełniąca funkcję kierownika robót musi mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. - 3 robotników wykwalifikowanych w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach, co SEP - zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym: - 1 robotnik wykwalifikowany musi posiadać uprawnienia typu D z pomiarami - 1 robotnik wykwalifikowany musi posiadać uprawnienia typu E z pomiarami - 1 robotnik wykwalifikowany musi posiadać uprawnienia typu D lub E -1 robotnikami wykwalifikowanym w specjalności budowlanej. Aby złożyć ofertę na część II (AN 5): - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm). Osoba pełniąca funkcję kierownika robót musi mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. - 3 robotników wykwalifikowanych w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach, co SEP - zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym: - 1 robotnik wykwalifikowany musi posiadać uprawnienia typu D z pomiarami - 1 robotnik wykwalifikowany musi posiadać uprawnienia typu E z pomiarami - 1 robotnik wykwalifikowany musi posiadać uprawnienia typu D lub E - 1 robotnikami wykwalifikowanym w specjalności budowlanej. UWAGA: oryginały (lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą umowę) uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, oraz świadectwa kwalifikacyjne, Wykonawca musi okazać do wglądu Zamawiającemu przed podpisaniem do umowy. b) złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż: a) aby złożyć na część I - 80.000,00 zł. b) aby złożyć na część II - 150.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
WSKAZANIE: - aby złożyć ofertę na część 1: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży elektrycznej o wartości minimum 62.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - aby złożyć ofertę na część 2: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży elektrycznej o wartości minimum 120.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, powołanie się na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego poświadczenia należytego wykonania robót, będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał bezpośredni udział w wykonaniu zamówienia oraz podmiot, który użycza wiedze i doświadczenie, będzie wykonywał bezpośrednio roboty na które powołuje się Wykonawca.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1.Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ (na jedną z Części, tj. na część I ALBO na część II). 2.Wypełniony wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ (na jedną z Części, tj. na część I ALBO na część II). 3.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót (dla jednej Części, tj: na część I ALBO na część II) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 7 do SIWZ. Na pierwszej stronie kosztorysu ofertowego należy wskazać (Kp) oraz (Z). Do kosztorysu ofertowego należy załączyć zestawienie roboczogodzin, materiałów i sprzętu wraz z ich cenami. 4.Dowód wniesienia wadium, 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia. 6. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. UWAGA: podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, o których mowa powyżej, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - stawkę robocizny brutto (bez podatku VAT) - 20
- 3 - Cena brutto za wyjazdy pogotowia technicznego w okresie obowiązywania umowy - 15
- 4 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, wycofania zlecenia albo wydłużenia terminu jego realizacji w przypadku: 1) reorganizacji ZGN, 2) wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi np. z dostawcą mediów albo organami administracji publicznej, co do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. uzgodnienia powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności: 1) wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu, 2) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie, upały lub ulewne deszcze, 3) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. 3. Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku: 1) zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, 2) zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy. 4. Zamawiający jest uprawniony polecić Wykonawcy dokonanie zmian niezbędnych dla wykonania Umowy, dotyczących wykonania robót wynikających ze STWiOR lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót. W następstwie ww. poleceń Zamawiającego, odpowiedniej zmianie może ulec termin wykonania robót lub etapów robót. 5. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez polecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy, 04-022 Warszawa ul. Walewska 4 - pokój nr 21..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy, 04-022 Warszawa ul. Walewska 4 - pokój nr 1 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywa-niem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicz-nego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 od 05.01.2016 r. do 30.11.2016 r. - CZĘŚĆ 1..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy od 05.01.2016 r. do 30.11.2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr: AN-1 (część 1). 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) roboty remontowe: a) roboty remontowe sieci elektrycznych, b) roboty remontowe instalacji elektrycznej, c) naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych, d) naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych, 2) świadczenie usług pogotowia technicznego, świadczonych zgodnie z zakresem usług w ramach pogotowia technicznego, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ; - Zamawiający informuje, iż zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat na terenie jednej Administracji Nieruchomości wykonano od 3 do 35 wyjazdów pogotowia technicznego ROCZNIE. Podana ilość wyjazdów ma charakter szacunkowy i służy jedynie do porównania ofert. - Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pogotowia w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej, w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązany jest również zagwarantować dojazd ekipy naprawczej i przystąpić do usuwani awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii. 3. Zakres prac określają: 1) przedmiary robót (dla AN 1), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, 2) Wykaz adresowy budynków (dla AN 1) stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (AN-1), załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4) Zakres usług świadczonych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego (dla części 1: AN-1) załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 5. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Rozliczanie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Za roboty remontowe: a) Prace z zakresu robót remontowych instalacji (z wyłączeniem prac wykonanych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego), zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. d) Rozliczenie robót nieujętych w przedmiarze robót, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości wykonywanych robót. Ceny jednostkowe muszą zostać skalkulowane w oparciu o katalogi według kolejności KNR-W 4-03, KNR-W 5-08, KNNR-5, KNNR-9 lub KNNR-W 9 (a w przypadku gdy wykonana praca nie znajduje się w KNR-W 4-03, KNR-W 5-08, KNNR-5, KNNR-9 lub KNNR-W 9 o pozostałe katalogi KNR, KNNR) stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysów ofertowych i zestawień, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 3) Za świadczenie usług pogotowia technicznego: Za świadczenie usług pogotowia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za 1 wyjazd pogotowia w celu: - usunięcia awarii w budynku, lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, - usunięcia awarii w budynku, lokalu użytkowym, siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów pogotowia technicznego. 7. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.8. SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena brutto stawki robocizny (bez podatku VAT) - 20
- 3. Cena brutto za wyjazdy pogotowia technicznego w okresie obowiązywania umowy - 15
- 4. Termin płatności faktury - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót elektrycznych związanych z utrzymywa-niem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicz-nego w zakresie robót elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5 od 05.01.2016 r. do 30.11.2016 r. - CZĘŚĆ 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót elektrycznych oraz usuwanie awarii, naprawy i konserwacja (w tym bieżące utrzymanie obiektów budowlanych w dobrym stanie) w zakresie robót elektrycznych oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy od 05.01.2016 r. do 30.11.2016 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr AN-5 (część 2). 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) roboty remontowe: a) roboty remontowe sieci elektrycznych, b) roboty remontowe instalacji elektrycznej, c) naprawa lub wymiana urządzeń elektrycznych, d) naprawa lub wymiana urządzeń elektroenergetycznych, 2) świadczenie usług pogotowia technicznego, świadczonych zgodnie z zakresem usług w ramach pogotowia technicznego, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ; - Zamawiający informuje, iż zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat na terenie jednej Administracji Nieruchomości wykonano od 3 do 35 wyjazdów pogotowia technicznego ROCZNIE. Podana ilość wyjazdów ma charakter szacunkowy i służy jedynie do porównania ofert. - Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi w zakresie pogotowia w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej, w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. Wykonawca zobowiązany jest również zagwarantować dojazd ekipy naprawczej i przystąpić do usuwani awarii w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii. 3. Zakres prac określają: 1) przedmiary robót (dla AN 5), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, 2) Wykaz adresowy budynków (dla AN 5) stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (AN-5), załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 4) Zakres usług świadczonych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego (dla części 2: AN-5) załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 5. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Rozliczanie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 2) Za roboty remontowe: a) Prace z zakresu robót remontowych instalacji (z wyłączeniem prac wykonanych w ramach wyjazdów pogotowia technicznego), zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. c) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. d) Rozliczenie robót nieujętych w przedmiarze robót, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości wykonywanych robót. Ceny jednostkowe muszą zostać skalkulowane w oparciu o katalogi według kolejności KNR-W 4-03, KNR-W 5-08, KNNR-5, KNNR-9 lub KNNR-W 9 (a w przypadku gdy wykonana praca nie znajduje się w KNR-W 4-03, KNR-W 5-08, KNNR-5, KNNR-9 lub KNNR-W 9 o pozostałe katalogi KNR, KNNR) stawkę Rg i narzuty podane w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysów ofertowych i zestawień, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 3) Za świadczenie usług pogotowia technicznego: Za świadczenie usług pogotowia, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe za 1 wyjazd pogotowia w celu: - usunięcia awarii w budynku, lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, - usunięcia awarii w budynku, lokalu użytkowym, siedzibie Zamawiającego podczas dyżuru Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów pogotowia technicznego. 7. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.8. SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 40.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Cena brutto stawki robocizny (bez podatku VAT) - 20
- 3. Cena brutto za wyjazdy pogotowia technicznego w okresie obowiązywania umowy - 15
- 4. Termin płatności faktury - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Jana Pawła II 36 m 111, część nr 2: Kredytowa 2 m 46
- Zakup usług szycia odzieży służbowej dla uprawnionych pracowników MSZ i mundurów SOiK
- Zaprojektowanie i przebudowa skrzyżowania w ramach zadania pn.: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie mazowieckim na DK61 w miejscowości Kołaki"
- Sukcesywne prowadzenie zajęć rekreacji ruchowej w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA
- Świadczenie usług konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, hydrantowej, tryskaczowej, gazowej i centralnego ogrzewania (kotłów gazowych) w 35 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych TBS w Warszawie
- Projekt i wymiana instalacji wodociągowej (....) w budynku mieszkalnym położonym w Pruszkowie przy al. Wojska Polskiego 40 w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA POŻAROWEGO, WŁAMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJĘ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.