eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPostępowanie P55DEZENSEKCJA.DERATYZACJA2011 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Warszawa: Postępowanie P55DEZENSEKCJA.DERATYZACJA2011 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja)
Numer ogłoszenia: 333293 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308093 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie P55DEZENSEKCJA.DERATYZACJA2011 na świadczenie usługi zabezpieczenia obiektów Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zabezpieczenia obiektów Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej przed szkodnikami (dezynsekcja i deratyzacja) oraz monitorowanie obiektów przed występowaniem szkodników celem zapobiegania i zwalczania 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje w szczególności: a)w zakresie usługi dezynsekcji: - zwalczanie owadów (zarówno biegających jak i latających), ich jaj i larw, ze względów sanitarnych i gospodarczych przy użyciu odpowiednich środków np. żelu, pułapek lepowych; - monitoring obiektów przed występowaniem insektów zgodny z HACCP; - przeprowadzanie dezynsekcji obejmującej powierzchnię całego obiektu Szpitala wraz z przynależnymi budynkami zewnętrznymi (piwnice, parter, wszystkie kondygnacje, strych, klatki schodowe) o łącznej powierzchni 7.438,77 m2 (docelowo 12.214,01 m2); - dokonywanie stałej akcji dezynsekcyjnej raz w miesiącu obejmującej: wyłożenie środka (np. żelu), umieszczenie pułapki lepowej (opisanej nazwą z podaniem terminu wyłożenia), likwidację kryjówek owadów, zakończenie akcji dezynsekcyjnej potwierdzonej stosownym protokołem. b)w zakresie usługi deratyzacji: - zwalczanie za pomocą środków chemicznych, fizycznych lub biologicznych wszelkich gryzoni, najczęściej szczurów i myszy z obszaru obiektów Szpitala; - deratyzację doraźną i powtarzalną przeciwko szczurom i myszom; - rozstawienie karmników deratyzacyjnych wraz z ich obsługą (w tym uzupełnieniem środka odpowiednim preparatem) wokół budynków szpitala, w piwnicach oraz na strychu; - w razie potrzeby wykładanie środka zwalczającego aż do uzyskania 100 % efektu; - dokonywanie stałej akcji deratyzacyjnej raz w miesiącu obejmującej: wyłożenie środka, umieszczenie ostrzeżenia UWAGA TRUTKA, podanie terminu wyłożenia trutki, kontrolę i wymianę pogryzionych wkładek aż do zaprzestania pobierania preparatu przez gryzonie, zakończenie akcji deratyzacyjnej potwierdzonej stosownym protokołem. 3.Wszystkie preparaty i inne produkty a także sprzęt, niezbędne do prawidłowo przeprowadzonej usługi dezynsekcji i deratyzacji dostarcza Wykonawca. 4.Wykonawca wybiera metodę i preparaty do skutecznej dezynsekcji i deratyzacji. 5.Wykonywanie usługi deratyzacji musi być zgodne z wymogami HACCP i zasadami wiedzy i sztuki oraz środkami posiadającymi atesty dopuszczalności stosowania w służbie zdrowia, zapewniającymi maksymalne bezpieczeństwo dla ludzi przy najwyższej możliwej skuteczności działania. 6.Każda akcja dezynsekcyjna oraz deratyzacyjna powinna zakończyć się wypisaniem stosownego protokołu, do którego dołączone są karty charakterystyk użytych preparatów, dopuszczonych do stosowania w obiektach służby zdrowia pozwoleniem Ministra Zdrowia. Protokół powinien być podpisany przez obie strony, w tym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dodatkowo do protokołu załączona jest lista z podpisami kierowników / pracowników poszczególnych komórek organizacyjnych Szpitala, potwierdzających wykonanie usługi. 7. W przypadku zaistnienia faktu pojawienia się insektów w miejscach, gdzie przeprowadzono dezynsekcję podstawową, Wykonawca wykona nieodpłatnie dodatkową usługę. 8.Harmonogram wykonywania usługi: - usługa stała - jeden raz w miesiącu: w każdy trzeci piątek miesiąca. Jeżeli w tym dniu przypada święto, usługę należy wykonać tydzień wcześniej; - usługa doraźna na każde dodatkowe wezwanie w ciągu 12 godzin po otrzymaniu pisemnego zgłoszenia (dopuszcza się zgłaszanie faksem i drogą mailową). 9.Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej - Zakurzonej, Warszawa, ul. Inflancka 6. 10.Zamawiający informuje, że nie gwarantuje każdorazowo wjazdu na teren Szpitala. 11. Zamawiający informuje, że na dzień wszczęcia postępowania do obsługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji łączna powierzchnia podlegająca usłudze wynosi 7.438,77 m2. W związku z przeprowadzanymi robotami modernizacyjnymi na terenie Szpitala a także sukcesywnym oddawaniem do użytkowania kolejnych części Szpitala, powierzchnia którą Wykonawca będzie obowiązany obsługiwać będzie się zwiększać do 12.214,01 m2. 12. Realizacja zamówienia musi być prowadzona w sposób w pełni profesjonalny, nie utrudniający bieżącego funkcjonowania Szpitala. 13. Wymagany minimalny okres gwarancji - 6 miesięcy licząc od daty wykonania ostatniej usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.30.00 - Usługi odszczurzania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COOP Jadwiga Litwińska, ul. Na Uboczu 10/19, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11733,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,11

  • Oferta z najniższą ceną: 0,07 / Oferta z najwyższą ceną: 0,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.