eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWykonywanie operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej nieruchomości lokalowych wraz z przynależnościami i gruntem, obejmujących lokale mieszkalne w budynkach wielolokalowych oraz budynki mieszkalne jednolokalowe, dostarczenie dokumentac

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Zielona Góra: Wykonywanie operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej nieruchomości lokalowych wraz z przynależnościami i gruntem, obejmujących lokale mieszkalne w budynkach wielolokalowych oraz budynki mieszkalne jednolokalowe, dostarczenie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży przedmiotowych nieruchomości oraz sporządzenie potwierdzeń aktualności wyżej opisanych operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 3332 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, fax 068 4519230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowej nieruchomości lokalowych wraz z przynależnościami i gruntem, obejmujących lokale mieszkalne w budynkach wielolokalowych oraz budynki mieszkalne jednolokalowe, dostarczenie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży przedmiotowych nieruchomości oraz sporządzenie potwierdzeń aktualności wyżej opisanych operatów szacunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zamawiający stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sil Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2005 Nr 41 poz. 398 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2004 Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) prowadzi sprzedaż w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców i przetargowym mieszkalnych nieruchomości lokalowych, obejmujących lokale mieszkalne wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położone w budynkach wielolokalowych oraz budynki mieszkalne jednolokalowe wraz powierzchnią przynależną i gruntem, z zastosowaniem cen ustalonych na podstawie wartości rynkowych oszacowanych przez rzeczoznawców majątkowych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) sporządzenie operatów szacunkowych określających wartości rynkowe mieszkalnych nieruchomości lokalowych; b) w wymaganych przypadkach nieodpłatne sporządzenie potwierdzeń aktualności operatów szacunkowych opisanych pod literą a, w terminie do dwóch lat licząc od daty sporządzenia tych operatów; c) dołączenie do operatów szacunkowych, opisanych pod literą a, stosownej dokumentacji uzyskanej na koszt Wykonawcy, niezbędnej do sprzedaży wycenianych nieruchomości, zawierającej: - stosowne wypisy z ewidencji gruntów w ilości l szt. dla każdego operatu szacunkowego, lub: - stosowne wypisy z ewidencji gruntów w ilości l szt. dla każdego operatu szacunkowego; - zaświadczenia o samodzielności danego lokalu w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - karty danych ewidencyjnych do stwierdzenia samodzielności wyodrębnianego lokalu mieszkalnego zawierające: dane ewidencyjne nieruchomości, z której wyodrębniany jest dany lokal, dane ewidencyjne gruntu, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne lokalu, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - komplety szkiców zawierających: szkic lokalu oraz usytuowanie lokalu na kondygnacji, szkic piwnicy i jej usytuowanie na kondygnacji, ewentualnie szkic innego pomieszczenia przynależnego wraz z jego usytuowaniem, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; zawierające: dane ewidencyjne nieruchomości, z której wyodrębniany jest dany lokal, dane ewidencyjne gruntu, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne lokalu, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; d) komplety szkiców zawierających: szkic lokalu oraz usytuowanie lokalu na kondygnacji, szkic piwnicy i jej usytuowanie na kondygnacji, ewentualnie szkic innego pomieszczenia przynależnego wraz z jego usytuowaniem, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego. Razem: 660 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zleconych do wykonania prac. Wyżej opisaną dokumentację, jak również dokumentację fotograficzną wymaganą w określonych przypadkach, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać na własny koszt. Wykonawca ustalając cenę ofertową do przetargu zobowiązany jest ponadto uwzględnić koszt ewentualnego potwierdzenia aktualności powyższych operatów, zgodnie z art. 156 pkt.4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w terminie do dwóch lat licząc od daty sporządzenia tych operatów. Zamawiający będzie zlecał wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości sukcesywnie, wg własnych potrzeb, z tym że poszczególne zlecenie obejmować będzie wykonanie nie więcej niż 10 operatów szacunkowych. Operaty szacunkowe jak i pozostałe prace winny być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących na dzień sporządzenia tej dokumentacji przepisach. d) w wymaganych przypadkach, tj. przy wycenie nieruchomości lokalowej przeznaczonej do sprzedaży w trybie przetargu, dołączenie do dokumentacji opisanej w pod literą c, dokumentacji fotograficznej, obejmującej swoim zakresem minimum trzy fotografie wycenianej nieruchomości. Zamawiający wymaga, aby operaty szacunkowe sporządzane były z należytą starannością, estetycznie, w jednym egzemplarzu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Standardami Zawodowymi Rzeczoznawców Majątkowych Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych. Do każdego operatu szacunkowego należy dołączyć, poza dokumentacją pod literą c, dodatkowy wyciąg z operatu oraz tabelę udziałową całego budynku, w którym znajduje się wyceniany lokal mieszkalny, zawierającą: powierzchnię użytkową budynku, powierzchnię użytkową wszystkich lokali, powierzchnię użytkową wszystkich pomieszczeń przynależnych, powierzchnie poszczególnych lokali i pomieszczeń przynależnych z wyliczonym udziałem w częściach wspólnych nieruchomości. W przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentacji inwentaryzacyjnej. obejmującej zlecona do wyceny nieruchomość lokalową. Wykonawca obowiązany jest do sporządzenia tej dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia wyciągu z operatu szacunkowego najemcy lokalu, na jego wniosek, oraz prawo wglądu przez najemcę do operatu szacunkowego w siedzibie zamawiającego. Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotowych prac dla nieruchomości stanowiących zasób OReg WAM w Zielonej Górze, położonych w miejscowościach: a) woj, lubuskie: Babimost, Czerwieńsk, Gorzów Wielkopolski, Gubin, Kostrzyn nad Odrą, Kożuchów, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowogród Bobrzański, Potok, Rzepin, Skwierzyna, Słubice, Sulechów, Sulęcin. Szklarka, Szklarka Radnicka, Wędrzyn, Zielona Góra, Żagań, Żary. b) woj, zachodniopomorskie: Dębno Lubuskie, Myślibórz. c) woj, dolnośląskie: Głogów, Świętoszów. 2. Zamawiający przewiduje zlecić do wykonania następującą ilość operatów szacunkowych: 2.1. 495 szt. - obejmujących swoim zakresem sporządzenie operatów szacunkowych oraz dołączenie do każdego operatu szacunkowego stosownego wypisu z ewidencji gruntów; 2.2. 165 szt. - obejmujących swoim zakresem sporządzenie operatów szacunkowych oraz dołączenie do każdego operatu szacunkowego dokumentacji, zawierającej: a) stosowne wypisy z ewidencji gruntów w ilości l szt. dla każdego operatu szacunkowego; b) zaświadczenia o samodzielności danego lokalu w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; c) karty danych ewidencyjnych do stwierdzenia samodzielności wyodrębnianego lokalu mieszkalnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w Części III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzone metodą zreo-jedynkową
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonego w części VI pkt 1 ppkt 1) i 4) Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty - (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Oświadczenie o niekaralności w zakresie wynikającym z art. 24 ust. 1 pkt 8) i 9) ustawy Pzp. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w części VI pkt 1 ppkt 3) Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w części VI pkt 1 ppkt 2) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się: 1) doświadczeniem w szacowaniu nieruchomości - na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz usług potwierdzający oszacowanie minimum 200 nieruchomości w okresie ostatnich 3 lat wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonywania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - według załącznika nr 4 do SIWZ. 2) kadrą ze wskazanymi uprawnieniami i kwalifikacjami - na potwierdzenie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie minimum 1 pracownika posiadającego uprawnień zawodowe do wykonywania prac stanowiących przedmiot zamówienia - według załącznika nr 3 do SIWZ Do oferty należy obowiązkowo dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych. W przypadku korzystania z usług rzeczoznawców nie będących pracownikami Wykonawcy do oferty należy dodatkowo dołączyć zobowiązanie do współpracy w przypadku wygrania przetargu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra Al. Zjednoczenia 104 pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.