Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-15
Opole: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU
Numer ogłoszenia: 333305 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Śródmieście" , ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4412072, faks 0-77 4412072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ODCZYNNIKÓW ORAZ SZCZEPIONEK PROFILAKTYCZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ ŚRÓDMIEŚCIE W OPOLU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Kompresy gazowe nie jałowe Zadanie nr 2: Szpatułki drewniane Zadanie nr 3: Rękaw do sterylizacji narzędzi Zadanie nr 4: Spirytus skażony Zadanie nr 5: Rękawice lateksowe Zadanie nr 6: Worki na odpady medyczne żółte Zadanie nr 7: Worki na odpady medyczne czerwone Zadanie nr 8: Worki na odpady medyczne niebieskie Zadanie nr 9: Zapinki do worków Zadanie nr 10: Odczynnik Lugola Zadanie nr 11: Odczynnik - Formaldehyd 10% Zadanie nr 12: Paski do moczu Zadanie nr 13: Krew kontrolna 3 poziomowa Zadanie nr 14: Kuwety MAKRO Zadanie nr 15: Odczynnik do koagulologii przeznaczone do aparatu COATRON M2 Zadanie nr 16: Szczepionka przeciw ospie wietrznej Zadanie nr 17: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.77.20.00-2, 33.63.16.00-8, 33.14.11.19-7, 33.14.10.00-0, 33.69.65.00-0, 33.65.16.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- certyfikat, -deklaracja zgodności, -zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 i przepisy wykonawcze do tej ustawy), - wpis do rejestru środków farmaceutycznych, zgodnie z obowiązującym art. 3 ust.1 Ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne - tj. Dz. U. z 2008r. Nr 45, poz.271), ważne przez okres trwania umowy, - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Radę Europejską lub Komisję Europejską (art. 3 ust. 2 Ustawy z dnia 06.09.2001r.).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.opole.pl oraz www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Śródmieście w Opolu,
ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Śródmieście w Opolu, ul. Waryńskiego 30, 45-047 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy gazowe nie jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nie jałowy wymiar 5x5 -10 op (opak. 100szt.) Nie jałowy wymiar 10x10 - 10 op (opak. 100szt.) Wyjałowiony wymiar 5x5 - 70 op (opak. 100szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szpatułki drewniane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szpatułki drewniane o długości w zakresie: 15-20 cm - 14 000szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawy do sterylizacji narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach: 25 x 6 x 100 - 5 rolek Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach: 15 x 5 x 100 - 5 rolek Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach: 10 x 200 - 5 rolek Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach: 7,5 x 30 x 100 - 5 rolek Rękaw do sterylizacji narzędzi o wymiarach: 50 x 200 - 5 rolek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spirytus skażony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spirytus skażony - 10 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rękawice lateksowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice lateksowe rozmiar M 250 opak. (pakowane po 100szt.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Worki na odpady medyczne żółte.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady medyczne o pojemności 30 l - 1000szt. Worki na odpady medyczne o pojemności 60 l - 1000szt. Worki na odpady medyczne o pojemności 120 l- 250szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Worki na odpady medyczne czerwone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady medyczne o pojemności 30 l - 8000szt. Worki na odpady medyczne o pojemności 60 l - 8000szt. Worki na odpady medyczne o pojemności 120 l- 4000szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Worki na odpady medyczne niebieskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worki na odpady medyczne o pojemności 30l - 18000szt. Worki na odpady medyczne o pojemności 60 l - 12000szt. Worki na odpady medyczne o pojemności 120 l - 1600szt. Worki na odpady medyczne o pojemności 240 l - 400szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zapinki do worków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapinki do worków z kartkami do opisu odpadów - 54250 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odczynnik Lugola.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik Lugola (opakowania po 100ml) - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynnik Formaldehyd 10%.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynnik Formaldehyd 10% - 4 litry (opakowanie po 1l).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Paski do moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do moczu stosowane w aparacie URIMED 720 (pakowane po 100szt.) - 120 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Krew kontrolna 3 poziomowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krew kontrolna 3 poziomowa (opak. 3x 2ml) - 8 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kuwety MAKRO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuwety MAKRO o pojemności 4 ml z dwiema ścianami optycznie gładkimi stosowane w fotometrze Epoll 20 (opak. po 100szt.) - 20 opak..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odczynniki do koagulologii przeznaczone do aparatu COATRON M2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas protrombinowy/ odczynnik ciekły gotowy do użycia ISI 1,1-1,2, Tromboplastyna + chlorek wapnia (opak. Max 125 ozn.) - 2.500 ozn APTT czas koalinokefalinowy (opak. Max 20 ozn.) -1.200 ozn Osocze kontrolne N (opak. Max 50 ozn.) - 600 ozn Osocze kontrolne P (opak. Max 50 ozn.) - 400 ozn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szczepionka przeciw ospie wietrznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw ospie wietrznej - 30 dawek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu A dla dorosłych. - 70 dawek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.