eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Dostawa implantów neurochirurgicznych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2010-11-23

Puszczykowo: Dostawa implantów neurochirurgicznych
Numer ogłoszenia: 333343 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust. 1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa implantów neurochirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów neurochirurgicznych Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) użyczenie instrumentarium, zgodnie z wymogiem określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz); 2) szkolenie 3 pracowników zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy; 3) utworzenie podmagazynu implantów na bloku operacyjnym, zgodnie z wymogiem określonym w załączniku nr 1 do siwz. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części. W niniejszym ogłoszeniu zawarto ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 (Formularz cenowy wraz z zestawieniem parametrów wymaganych) do siwz. Warunki dostawy: 1. Część 1, 2, 3, 5, 7, 10, 11, 13 - utworzenie podmagazynu implantów na bloku operacyjnym, tj.: przy pierwszej dostawie implantów należy uwzględnić dostawę całej linii implantów wg rozmiarów określonych w Załączniku nr 1, która podlega zwrotowi po wykorzystaniu limitów określonych w Załączniku nr 1. Linia ta będzie sukcesywnie uzupełniana po każdym zabiegu o wykorzystany zestaw implantów. Uzupełnienie linii implantów będzie odpłatne po cenach określonych w ofercie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego dokonane za pomocą faksu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. Realizacja dostawy nastąpi w godz. od 7.00 do 14.00. 2. Część 4, 6, 8, 9, 12 - dostawa nastąpi po zgłoszeniu przez zamawiającego, dokonanego za pomocą faksu, w terminie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Realizacja dostawy nastąpi w godz. od 7.00 do 14.00. 3. Pozostałe warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono w §2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 5 oraz 5a do siwz. Warunki użyczenia instrumentarium: 1. W części 3, 5, 11 - wykonawca udostępnia instrumentarium na czas trwania umowy, od pierwszej dostawy implantów w danej części. 2. W części 4, 6, 12 - wykonawca udostępnia instrumentarium na czas trwania zabiegu, tj.: po zgłoszeniu przez zamawiającego, dokonanego za pomocą faksu, w terminie do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia, wraz z dostawą implantów. 3. W części 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13 - instrumentarium nie jest wymagane Oferowany asortyment powinien spełniać wymogi określone przez: Ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ). Wymagania organizacyjne stawiane Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia publicznego: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia; - Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; - Wykonawca zobowiązany jest do należytej staranności przy wykonaniu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca składa: 1) dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, np. ulotki, katalogi itp. 2) deklaracje zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w razie zmiany stawki podatku VAT - o tę wartość.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Dział Handlowy pok.105 Dom Pracowniczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty międzytrzonowe szyjne (koszyczkowe) bez wypełnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Implanty międzytrzonowe szyjne (koszyczkowe) z wypełnieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płytki szyjne z systemami mocującymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Systemy do stabilizacji przez nasadowej do odcinka szyjnego kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System do stabilizacji przez nasadowej do odcinka piersiowo-lędźwiowo-krzyżowego kręgosłupa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stabilizacja międzywyrostkowa przezskórna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy do wertebroplastyki przez skórnej, z podawaniem ręcznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy do wertebroplastyki przez skórnej, z podawaniem automatycznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Substytut kości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Protezy trzonów kręgów szyjnych i lędźwiowych (koszyczkowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Implanty międzytrzonowe do stabilizacji w odcinku lędźwiowym (klatki międzytrzonowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Półsztywny stabilizator międzykolczysty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Implant międzytrzonowy z materiału PEEK, szyjny z wypełnieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W niniejszym ogłoszeniu wskazano jedynie ogólne informacje na temat przedmiotu zamówienia, natomiast szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.