Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-25
Dobrzejewice: Modernizacja szkółki leśnej Bielawy pod kątem przystosowania do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym.
Dostawa maszyny wielooperacyjnej i agregatu prądotwórczego.
Numer ogłoszenia: 333346 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dobrzejewice , Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6742500, faks 056 6742501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja szkółki leśnej Bielawy pod kątem przystosowania do produkcji sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym. Dostawa maszyny wielooperacyjnej i agregatu prądotwórczego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części, na które mogą być składane oferty - na każdą oddzielnie lub na wszystkie razem. Część I - Dostawa maszyny wielooperacyjnej Maszyna wielooperacyjna z podnośnikiem widłowym do przenoszenia kaset z wyposażeniem: - widły paletowe, - łyżka do materiałów sypkich. Wymagania techniczno - eksploatacyjne. 1) wysokość maszyny max. 2400 mm, 2) szerokość maszyny max. 1350 mm, 3) wysokość zwału (wysokość dolnej krawędzi łopaty przy wyładunku) min 2000 mm., 4) ciężar wywracający z widłami do palet /maszyna prosta min. 1400 kg 5) hydrauliczny system szybkiej wymiany osprzętu, - pozwalający na wymianę osprzętu (widły paletowe/łyżka) bez konieczności wysiadania operatora, 6) prześwit min 250 mm 7) napęd hydrauliczny na cztery koła, 8) przegubowa, 9) pneumatyczne koła 31x15.5-15 osadzone na obręczach ( felgach) o rozmiarze 15 cali, 10) wewnętrzny promień skrętu max 1200 mm. 11) oś planetarna 12) moc silnika powyżej 35 kW 13) oświetlenie robocze przednie i tylne 14) stanowisko operatora uchylne na bok 15) widły do palet długości 1200 mm 16) łyżka do materiałów sypkich o pojemności min. 0,7 m3 i szerokości max 1500 mm, Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) maszyna wielooperacyjna musi posiadać oznakowanie CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesięcy, 3) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby leśnictwa Bielawy na adres: ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń, 4) wykonawca przeszkoli wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia. Część II - Dostawa agregatu prądotwórczego Dostawa, montaż i uruchomienie (rozruch) agregatu prądotwórczego o mocy 20-25 kW ,trzyfazowy wraz z tablicą rozdzielczą wyposażony w automatyczny wyłącznik w przypadku przeciążenia wraz z modułem automatycznego uruchamiania agregatu po zaniku napięcia. Agregat zamontowany na ramie z amortyzatorami w obudowie zewnętrznej odpornej na działanie czynników zewnętrznych ( atmosferycznych ). Agregat służyć będzie, jako zasilanie awaryjne urządzeń sterowniczych, kontroli klimatu oraz deszczujących w namiotach foliowych i na polach zraszania, przystosowany do pracy w warunkach zewnętrznych, przeznaczony do wbudowania jako element stałej instalacji elektrycznej szkółki. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykorzystane materiały i urządzenia musza posiadać oznakowanie CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi dla produkcji tego urządzenia, 2) wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy dla pracy awaryjnej z limitem do 1000 godzin, 3) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby leśnictwa Bielawy na adres: ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń, 4) wykonawca przeszkoli wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 2 000,00 złotych (słownie : dwa tysiące złotych). Na poszczególne części: Część zamówienia nr 1 - wadium w kwocie 2 000,00 złotych Część zamówienia nr 2 - wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w tym względzie są uprawnieni do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173 poz. 1807, z późniejszymi zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : a. każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienionew warunki wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona, z zastrzeżeniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum). 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Każdy z partnerów do oferty dołącza oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale VI pkt. 1.1), 1.2), 1.3), 1.4) niniejszej specyfikacji. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobrzejewice.torun.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dobrzejewice
Zawały
87 - 123 Dobrzejewice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Dobrzejewice Zawały 87 - 123 Dobrzejewice Sekretariat - pok. nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie w większości dofinansowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa maszyny wielooperacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maszyna wielooperacyjna z podnośnikiem widłowym do przenoszenia kaset z wyposażeniem: - widły paletowe, - łyżka do materiałów sypkich. Wymagania techniczno - eksploatacyjne. 1) wysokość maszyny max. 2400 mm, 2) szerokość maszyny max. 1350 mm, 3) wysokość zwału (wysokość dolnej krawędzi łopaty przy wyładunku) min 2000 mm., 4) ciężar wywracający z widłami do palet /maszyna prosta min. 1400 kg 5) hydrauliczny system szybkiej wymiany osprzętu, - pozwalający na wymianę osprzętu (widły paletowe/łyżka) bez konieczności wysiadania operatora, 6) prześwit min 250 mm 7) napęd hydrauliczny na cztery koła, 8) przegubowa, 9) pneumatyczne koła 31x15.5-15 osadzone na obręczach ( felgach) o rozmiarze 15 cali, 10) wewnętrzny promień skrętu max 1200 mm. 11) oś planetarna 12) moc silnika powyżej 35 kW 13) oświetlenie robocze przednie i tylne 14) stanowisko operatora uchylne na bok 15) widły do palet długości 1200 mm 16) łyżka do materiałów sypkich o pojemności min. 0,7 m3 i szerokości max 1500 mm, Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) maszyna wielooperacyjna musi posiadać oznakowanie CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesięcy, 3) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby leśnictwa Bielawy na adres: ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń, 4) wykonawca przeszkoli wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa agregatu prądotwórczego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie (rozruch) agregatu prądotwórczego o mocy 20-25 kW, trzyfazowy wraz z tablicą rozdzielczą wyposażony w automatyczny wyłącznik w przypadku przeciążenia wraz z modułem automatycznego uruchamiania agregatu po zaniku napięcia. Agregat zamontowany na ramie z amortyzatorami w obudowie zewnętrznej odpornej na działanie czynników zewnętrznych ( atmosferycznych ). Agregat służyć będzie, jako zasilanie awaryjne urządzeń sterowniczych, kontroli klimatu oraz deszczujących w namiotach foliowych i na polach zraszania, przystosowany do pracy w warunkach zewnętrznych, przeznaczony do wbudowania jako element stałej instalacji elektrycznej szkółki. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) wykorzystane materiały i urządzenia musza posiadać oznakowanie CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi dla produkcji tego urządzenia, 2) wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy dla pracy awaryjnej z limitem do 1000 godzin, 3) wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt do siedziby leśnictwa Bielawy na adres: ul. Leśny Trakt 5, 87-100 Toruń, 4) wykonawca przeszkoli wybranych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.25.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd i naprawa transporterów zgrzebłowych
- Gmina Brójce Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS) na potrzeby IMGW-PIB
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - zakup wraz z dostawą sprzętu do UG Kluczewsko oraz GOPS w Kluczewsku - etap I
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.