Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Czeladź: Całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości i ruchomości po byłej KWK Saturn, w tym Galerii Sztuki Współczesnej Elektrownia położonych przy ul. Dehnelów w Czeladzi.
Numer ogłoszenia: 333350 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Komunalnych , ul. Wojkowicka 2, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 2653688, 2651132 w. 37, faks 032 2653688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.czeladz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna nieruchomości i ruchomości po byłej KWK Saturn, w tym Galerii Sztuki Współczesnej Elektrownia położonych przy ul. Dehnelów w Czeladzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości i ruchomości po byłej KWK Saturn położonej w Czeladzi przy ul. Dehnelów 45, w tym budynku Galerii Sztuki Współczesnej ELEKTROWNIA w Czeladzi położonej przy ul. Dehnelów 45. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Niedopuszczenie do wejścia i przebywania na terenie chronionym (w rejonie zabudowy nieużytkowej) przez osoby nieupoważnione; Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę telefonicznie bądź pisemnie o konieczności wejścia osób na teren chroniony (w rejonie zabudowy nieużytkowej). Niedopuszczenie do wejścia i przebywania osób nieupoważnionych na teren budynku Galerii Sztuki Współczesnej ELEKTROWNIA, jak również na urządzony dla zwiedzających teren do niego przyległy i stanowiący BAZĘ OKOŁOTURYSTYCZNĄ, poza godzinami ich funkcjonowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie o stałych godzinach udostępniania budynku i Bazy Okołoturystycznej zwiedzającym i innym osobom upoważnionym do wejścia na jego teren, które mogą być ustalone w sposób odmienny dla każdego z tych obiektów. - O konieczności otwarcia obiektów wymienionych w niniejszym punkcie w innych niż stałe godziny ich funkcjonowania w celu zorganizowania imprez lub wydarzeń, Zamawiający każdorazowo zawiadamiać będzie Wykonawcę odrębnym pismem z odpowiednim, co najmniej jednodniowym, wyprzedzeniem. - Wszelkie wątpliwości dotyczące osób upoważnionych do wejścia na teren obiektów poza wskazanymi przez Zamawiającego godzinami, w tym także powołujących się na posiadanie takiego upoważnienia w formie ustnej, Wykonawca każdorazowo konsultować będzie telefonicznie z dyrektorem Zakładu Budynków Komunalnych w Czeladzi lub jego zastępcą lub inną osobą wskazaną przez Zamawiającego, a w razie braku możliwości nawiązania takiego kontaktu nie dopuści do wejścia tych osób na teren obiektów. Wykonawca nie posiada w tym zakresie możliwości samodzielnego podejmowania decyzji. - Chronienie mienia nieruchomego i ruchomego objętego ochroną przed uszkodzeniem, zniszczeniem lub kradzieżą, - Zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu a także przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń, - Ochranianie obiektów przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom, aktom wandalizmu, - Bieżące wizualne sprawdzanie stanu chronionych budynków, pomieszczeń, instalacji i urządzeń oraz dokumentowanie tych faktów i zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości, - W przypadku alarmu podejmowanie niezbędnych czynności interwencyjno zabezpieczających, mających na celu ochronę mienia Zamawiającego, - Informowanie Zamawiającego o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia chronionego mienia przed kradzieżą, zniszczeniem lub pożarem, - Obsługa systemu sygnalizacji pożaru (SSP) oraz telewizji przemysłowej, - Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego i organów porządkowych, o każdym zdarzeniu (w tym: o próbie włamania, utraty mienia, zagrożeniu życia i zdrowia ludzi i innych zdarzeniach losowych), a w razie pożaru powiadomienie straży pożarnej, - Niezwłoczne zawiadamianie telefoniczne i pisemne Zamawiającego o każdym przypadku wyrządzenia szkody w mieniu podlegającym ochronie, a także o podejmowanych interwencjach przez pracowników ochrony, - Podejmowanie niezbędnych działań w razie pożaru i innych zdarzeń losowych zgodnie z posiadanymi instrukcjami, - Kontrolowanie na chronionym obszarze wszystkich dostępnych, otwartych miejsc i budynków oraz urządzeń podczas dokonywanych obchodów, - W sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa mienia niezwłoczne podejmowanie interwencji uzbrojonej grupy interwencyjnej, w czasie nie dłuższym niż 15 minut od zgłoszenia przez pracownika ochrony, - Zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie poprzez egzekwowanie obowiązujących przepisów od osób uprawnionych do wejścia na ten teren, - Prowadzenie obserwacji budynku oraz pomieszczeń Galerii Sztuki Współczesnej Elektrownia na monitorach telewizji przemysłowej, - Otwieranie i zamykanie obiektu Galerii Sztuki Współczesnej (ELEKTROWNIA) o godzinach ustalonych przez Zamawiającego, - Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na teren nieruchomości o godzinach ustalonych przez Zamawiającego, - Prowadzenie stałego rejestru dziennego przebiegu służby ochrony oraz wykonywanie raportów dziennych - Usługa ochrony będąca przedmiotem niniejszego zamówienia odbywać się będzie całodobowo przez wszystkie dni tygodnia w czasie trwania umowy. - Świadczenie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien wykonywać taką ilością osób będących kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, aby zachować najwyższą staranność i skuteczność ochranianego majątku. - Usługa będąca przedmiotem niniejszego zamówienia świadczona będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami, a szczególnie w oparciu o ustawę z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, wraz z aktami wykonawczymi. - Dla prawidłowego wykonania usługi ochrony, zgodnie z treścią złożonej oferty Wykonawca zobowiązuje się do: -przygotowania i realizacji Instrukcji Ochrony regulującej wewnętrzne obowiązki Wykonawcy wynikające z przepisów oraz dostarczenia Zamawiającemu 1 egzemplarza Instrukcji Ochrony w terminie do 7 dni od podpisania Umowy, -zapewnienia właściwej ilości odpowiednio wyselekcjonowanych i przeszkolonych pracowników ochrony, -jednolitego umundurowania i oznakowania pracowników ochrony, -wyposażenie pracowników ochrony w odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania niniejszej umowy, np. w środki łączności wewnętrznej i zewnętrznej, latarki, apteczki, kamizelki odblaskowe lub w inne środki, określone odrębnymi przepisami, -skutecznego i adekwatnego do zagrożeń nadzoru nad personelem ochrony. - Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszelkich dopuszczalnych prawem działań przy zachowaniu maksymalnej staranności w zakresie wykonywanych usług ochrony, w tym w zakresie zapobiegania i udaremniania prób włamania, kradzieży, uszkodzenia lub dewastacji obiektów i urządzeń (lub ich części), będących własnością Zamawiającego. - Pełnienie funkcji portiersko-informacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości 1 500,- zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto Bank ING O/Czeladź nr 23 1050 1269 1000 0008 0215 4856 W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego. Wadium złożone w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane w ofercie. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w niżej zamieszczonej uwadze pkt 1 i 2 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez właściwy organ, na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 ze zm.). Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w ust.6.1 pkt 1 SIWZ i ust. 6.1 pkt 2 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na stałej i bezpośredniej ochronie fizycznej mienia wykonywanej przez co najmniej 12 miesięcy, budynku o powierzchni użytkowej minimum 1200 m2. oraz co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na stałej i bezpośredniej ochronie fizycznej mienia wykonywanej przez co najmniej 12 miesięcy, terenu zabudowanego o powierzchni minimum 25 000 m2. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według reguły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w ust.6.1 pkt 1 SIWZ i dokumentów określonych w ust. 6.1 pkt 3 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 70 000,00zł Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana według reguły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia określonego w ust. 6.1 pkt 1 SIWZ oraz złożonych dokumentów określonych w ust. 6.1 pkt 4 SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie powinno określać w szczególności zakres i zasób udostępnienia oraz sposób wykorzystania udostępnienia (np. podwykonawstwo, doradztwo, konsultacje). Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podwykonawcy, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazana spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca przy ewentualnej zmianie albo rezygnacji z podwykonawcy, obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócony czas przyjazdu grupy interwencyjnej do obiektu Zamawiającego - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT - jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługę, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano; b) zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dniu podpisania umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; c) zmiana oznaczenia danych Zamawiającego i/lub Wykonawcy; d) rezygnacja Zamawiającego z części przedmiotu umowy i proporcjonalna zmiana wynagrodzenia w przypadku, gdy właściciel nieruchomości podejmie decyzję o zmianie części jej przeznaczenia i zagospodarowania, zbycia części nieruchomości bądź wykonania remontu, przebudowy lub modernizacji; e) zmiana terminu jej rozpoczęcia w przypadku wydłużenia się procedury przeprowadzenia postępowania z powodu wniesienia środków ochrony prawnej. 2) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.czeladz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Komunalnych 41-250 Czeladź ul. Wojkowicka 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Zakładu Budynków Komunalnych, 41-250 Czeladź, ul. Wojkowicka 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Urzędu Miasta Czeladź (SE-ZP.271.1.8.2024)
- Zarządzanie Węzłem Przesiadkowym przy ul. Kombatantów w Czeladzi (SE-ZP.271.1.9.2024)
- Usługa gastronomiczna w DPS "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2025 do 30.06.2025
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.