To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-28
Ogłoszenie nr 333387 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.
Grodzisk Mazowiecki: Budowa sygnalizacji świetlnej w Milanówku na skrzyżowaniu ul. Kościuszki i ul. Literackiej - w systemie zaprojektuj i wybuduj
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311428-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, krajowy numer identyfikacyjny
1497631600000, ul.
ul. Traugutta
41,
05825
Grodzisk Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
227 240 570, faks
227 240 570, e-mail
sekretariat@pzdgm.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdgm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sygnalizacji świetlnej w Milanówku na skrzyżowaniu ul. Kościuszki i ul. Literackiej - w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.43.23.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Kościuszki i ul. Literackiej w Milanówku, projektu zmiany stałej organizacji ruchu z programem sygnalizacji świetlnych oraz projektu wykonawczego sygnalizacji świetlnych a następnie na ich podstawie wybudowanie sygnalizacji świetlnej. Zakres zamówienia obejmuje: 1.Prace projektowe: a.Wykonanie pomiarów ruchu drogowego niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania programu sygnalizacji świetlnych, b.Opracowanie docelowych organizacji ruchu dla przedmiotowych sygnalizacji oraz zmian w oznakowaniu pionowym i poziomym (nie przewiduje się zmiany geometrii skrzyżowań) zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, c.Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych sygnalizacji świetlnych - cześć elektryczna i konstrukcyjna, d.Opracowanie projektów organizacji ruchu na czas budowy sygnalizacji świetlnych, e.Uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń dokumentacji (Milanówek jest miastem ogrodem). 2.Roboty drogowe: a.Odtworzenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej z uwzględnieniem ułożenia 2 rzędów płytek betonowych z wypustkami w obrębie przejść dla pieszych, pozwalających na zlokalizowanie zejścia na jezdnię osobom niewidomym, b.Wykonanie oznakowanie poziomego i pionowego.3.Budowa sygnalizacji świetlnej:a.Budowa sterowników, b.Budowa kanalizacji kablowej, c.Demontaż istniejących znaków w obrębie skrzyżowań (zdemontowane znaki łącznie ze słupkami należy przewieźć na bazę PZD w Kozerkach ul. Marsa 12, gmina Grodzisk Mazowiecki),d.Ewentualna zmiana istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych w obrębie skrzyżowań, e.Posadowienie masztów, f.Ustawienie szafek sterowników, g.Montaż sygnalizatorów dla samochodów i pieszych,h.Montaż przycisków dla pieszych, i.Montaż kamer,j.Montaż podlicznika energii elektrycznej w celu pomiaru ilości pobranej energii elektrycznej przez sygnalizację, k.Budowa zasilenia energetycznego sygnalizacji świetlnych (przejście pod jezdniami bez naruszenia konstrukcji jezdni przeciskami sterowanymi), l.Odtworzenie elementów drogi naruszonych w trakcie budowy sygnalizacji świetlnych, m.Badania, pomiary i inwentaryzacja powykonawcza w formie papierowej i elektronicznej,n.W terminie 30 dni od dnia uruchomienia sygnalizacji świetlnych należy dokonać sprawdzenia jej działania i ewentualnie dokonać zmian w programach i sterownikach. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 - Program funkcjonalno-użytkowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 6.Na podstawie art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.) 1 osobę monter instalacji elektrycznych,1)Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia.2)Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 3)Na żądanie Zamawiającego, wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa powyżej. W przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej wraz z dokumentem, z którego wynika skierowanie przez właściwy urząd pracy, bezrobotnego do pracodawcy, przedstawienie ewidencji czasu pracy bezrobotnego ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji umowy.4)W sytuacji, gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. 5)Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,2 % wartości zamówienia brutto za każdą osobę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71322500-6
Dodatkowe kody CPV:
45316000-5,
45316212-4,
45311100-1,
45233294-6,
45233222-1,
34922100-7,
45311100-1,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT116853.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 113652,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.