eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki › Naprawa nawierzchni na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich DW nr 791 ul. Krasickiego i Al. Wolności z DW nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Żarki: Naprawa nawierzchni na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich DW nr 791 ul. Krasickiego i Al. Wolności z DW nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 333402 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich DW nr 791 ul. Krasickiego i Al. Wolności z DW nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje: a/ Roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni gr.12cm z wywozem na odl.6km - 8.169 m2 b/ Roboty przygotowawcze - regulacja pionowa studzienek ściekowych betonem B-20 - 4,4m3 - montaż nowych kratek ściekowych typ ciężki ,komplet - 22szt. - regulacja pionowa włazów kanałowych betonem B-20 - 2,7m3 - montaż pierścienia odciążającego - 9,0szt. - montaż nowego włazu kanałowego typ ciężki , kompletny - 9,0szt. - regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych - 3,0szt. c/ Roboty nawierzchniowe - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznych - 8.169 m2 - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 8.169 m2 - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa wiążąca z BA 0/20mm gr.8cm - 8.169 m2 - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 8.169 m2 - ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych w-wa ścieralna z BA 0/12,5mm gr.4cm - 8.169 m2 - ułożenie na łączeniu nawierzchni taśmy samoprzylepnej uszczelniającej bitumicznej na bazie polimero - asfaltu - 1.200mb d/ Roboty towarzyszące - wykonanie oznakowania poziomego skrzyżowania dróg farbą chemoutwardzalną, grubowarstwową strukturalną - 506m2 - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu - 1kpl. UWAGA: Do warstwy wiążącej i ścieralnej należy zastosować asfalt modyfikowany polimerami DE 30B - strefa skrzyżowań. Drogi wojewódzkie nr 793 i 791 są obciążone ruchem KR-5 - KR-6.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20.000,00zł. Słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Myszkowie, nr konta 17 8279 0000 0100 2378 2001 0101 , podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy - wadium przetargowe na: Naprawa nawierzchni na skrzyżowaniu dróg wojewódzkich DW nr 791 ul. Krasickiego i Al. Wolności z DW nr 793 ul. Pułaskiego w Myszkowie 6) Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na powyższym koncie Zamawiającego najpóźniej w ostatnim dniu składania ofert, dwie godziny przed otwarciem ofert pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania, jako tego, który nie wniósł wadium. 7) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, w treści dokumentu winien znaleźć się zapis, że instytucja dokonująca poręczenia lub udzielająca gwarancji, zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu kwoty odpowiadającej wielkości wadium w przypadku gdy: a) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8) W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, oryginały dokumentów stanowiących poręczenia i gwarancje należy złożyć za potwierdzeniem w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Zarządzie Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, II piętro pok. nr 1 w terminie składania ofert, natomiast kserokopię dokumentu należy załączyć do oferty. 9) Termin ważności poręczeń i gwarancji winien obejmować co najmniej okres związania ofertą

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 1.3 - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych wymienionych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 - formularz ofertowy, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 1.2. - kosztorys ofertowy 1.3 - formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 1.4 - zaparafowany projekt umowy 1.5 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 1.6. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 1.7. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 1.8.- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 1.9.- uprawnienia kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych 1.10.- wykaz wykonanych robót budowlanych - ( wraz z referencjami) 1.11 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 1.12.- wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 1.13.- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 1.14.- polisę OC 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 PZP; wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca składa następujące dokumenty: 3.1. uprawnienia kierownika budowy do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz załączone zaświadczenie, że jest on aktualnym członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 3.2.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzy zadania z zakresu wykonywania nawierzchni jezdni o wartości min. 200.000,00zł każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia. a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 3.3.a/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w p.pkt.3.3.,wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3.4.wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidywane będą do wykonania zamówienia ( wykonawcę również), określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców 3.5. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, Wykonawca musi wykazać minimum posiadania: 1. Walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T - 2szt 2. Walec drogowy gumowo-stalowy - 1szt 3. Skrapiarka samojezdna do bitumu - 1szt 4. Samochody samowyładowcze min 10 T - 2szt 5. Szczotka mechaniczna (bez ciągnika) - 1szt 6. Rozkładarka mas bitumicznych - 1szt 7. Frezarka -1szt 8. Wytwórnia mas bitumicznych z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji własna 3.5.a/ pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w p.pkt.3.5.,wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia ,którymi będzie dysponował 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1. polisę o wartości min.500.000 PLN lub inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki -pok. nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj. Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki -pok. nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.