Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-06
Gdańsk: Usługa związana z obsługą szkoleń organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, w zakresie zapewnienia uczestnikom szkolenia: zakwaterowania, wyżywienia, sal szkoleniowych oraz w I części zamówienia środka transportu.
Numer ogłoszenia: 333422 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3264890, faks 58 3009343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa związana z obsługą szkoleń organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, w zakresie zapewnienia uczestnikom szkolenia: zakwaterowania, wyżywienia, sal szkoleniowych oraz w I części zamówienia środka transportu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie realizowane jest w dwóch częściach. CZĘŚĆ I - Obsługa szkolenia dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Szkolenie odbędzie się w terminie 05-06.10.2012 r. dla maksymalnie 30 uczestników. Należność za usługę hotelarską i restauracyjną zostanie wyliczona w oparciu o liczbę uczestników oraz o ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy. Liczba uczestników szkolenia, która będzie wiążąca dla wyliczenia należności za usługę hotelarsko-restauracyjną zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem, najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Agenda szkoleń: 05.10.2012 r. - piątek 1. rano wyjazd autokaru spod siedziby WUP w Gdańsku na miejsce szkolenia 2. do 9:30 przyjazd i zakwaterowanie uczestników 3. 10:00-14:00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 4. 14:00-14:30 obiad 5. 14:30-18:30 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 6. 19:00 kolacja 06.10.2012 r. - sobota 1. do 9:00 śniadanie 2. 9:00-14.00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 3. 14.00 obiad 4. 14.30 wyjazd autokaru z miejsca szkolenia w kierunku siedziby WUP w Gdańsku Przedmiot zamówienia składać się będzie z niżej wymienionych zadań: 1. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania: 1) zakwaterowanie w obiekcie którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów 2) od godziny 9:30 w dniu 05.10.2012 r. do godz. 14:30 w dniu 06.10.2012 r. dnia - 1 doba 3) hotel powinien być położony w odległości maksymalnie w promieniu do 70 km od siedziby Zamawiającego, z dostępem do terenów zielonych umożliwiających realizacje programu szkolenia na świeżym powietrzu. Płaski teren zielony, o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2 4) zakwaterowanie w pokojach jedno i dwu osobowych z łazienkami, 6 pokoi jednoosobowych (dopuszcza się wykorzystanie pokoju dwuosobowego dla jednej osoby w cenie pokoju jednoosobowego) i 12 pokoi dwuosobowych (dla 24 osób ) tj. łącznie 30 osób. 2. Zapewnienie wyżywienia: w dniu 05.10.2012 r.: 1) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne,wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniak,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) kolacja w formie bufetu szwedzkiego, minimum: ciepły bufet (zupa, danie mięsne,rybne,wegetariańskie), zimy bufet (minimum dwie sałatki, półmisek wędlin, półmisek serów), deser, sosy, surówki, kawa, herbata, sok, woda. w dniu 06.10.2012 r.: 1) śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, minimum: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędlina, ser żółty, ser biały, pomidory, ogórki, płatki śniadaniowe, mleko/jogurt, kawa, herbata, woda, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok - dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne,wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniaki,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok. 3. Zapewnienie sali szkoleniowej wraz ze sprzętem multimedialnym 1) w dniu 05.10.2012 r. w godz. 10:00-18:30 2) w dniu 06.10.2012 r. w godz. 9:00-14:00 3) sala kształtem zbliżona do kwadratu, o powierzchni 150-200 m2, krzesła oraz stoły w ustawieniu w podkowę (dla maksymalnie 30 osób). Wielkość sali musi umożliwiać swobodną pracę warsztatową. Sala musi być klimatyzowana, jasna, konieczne są okna i dostęp światła dziennego, jednak również możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. Wykonawca zapewni maty do przeprowadzenia ćwiczeń związanych z realizacja programu szkolenia 4) sala wyposażona we flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, komputer, ekran. 4. Zapewnienie transportu dla uczestników szkolenia 1) w dniu 05.10.2012 r. transport spod siedziby WUP w Gdańsku na miejsce szkolenia o godzinie umożliwiającej zakończenie rejestracji uczestników do godziny 9:30 2) w dniu 06.10.2012 r. transport z miejsca szkolenia w kierunku siedziby WUP w Gdańsku oraz Dworca Głównego PKP w Gdańsku. Autokar będzie dostępny od godz. 14:00 3) Wykonawca zapewni w pełni sprawny i klimatyzowany środek transportu dla uczestników szkolenia wraz z kierowcą. Ponadto w skład usługi wchodzić będzie zapewnienie dostępności miejsc postojowych lub strzeżonego parkingu bezpłatnie dla części uczestników szkolenia dojeżdżających we własnym zakresie. CZĘŚĆ II - Obsługa szkolenia dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Powiatowych Urzędów Pracy woj. pomorskiego Szkolenie w terminie 16-17.11.2012 r. dla maksymalnie 25 uczestników. Należność za usługę hotelarską i restauracyjną zostanie wyliczona w oparciu o liczbę uczestników oraz o ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy. Liczba uczestników szkolenia, która będzie wiążąca dla wyliczenia należności za usługę hotelarsko-restauracyjną zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem, najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Agenda szkoleń: 16.11.2012 r. - piątek 1. do 9:30 przyjazd i zakwaterowanie uczestników 2. 10:00-14:00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 3. 14:00-14:30 obiad 4. 14:30-18:30 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 5. 19:00 kolacja 17.11.2012 r. - sobota 1. do 9:00 śniadanie 2. 9:00-14:00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 3. 14:00 obiad 4. 14:30 wyjazd uczestników Przedmiot zamówienia składać się będzie z niżej wymienionych zadań: 1. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania 1) zakwaterowanie w obiekcie którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdek zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów 2) od godziny 9:30 w dniu 16.11.2012 r. do godz. 14:30 w dniu 17.11.2012 r. dnia - 1 doba 3) obiekt położony na terenie powiatu puckiego, kościerskiego lub kartuskiego, 4) zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych z łazienkami, maksymalnie 25 pokoi jednoosobowych (dopuszcza się wykorzystanie pokoju dwuosobowego dla jednej osoby w cenie pokoju jednoosobowego). Ostateczna liczba uczestników zostanie podana najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 2. Zapewnienie wyżywienia W dniu 16.11.2012 r. 1) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne, wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniaki,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) kolacja w formie bufetu szwedzkiego, minimum: ciepły bufet (zupa, danie mięsne,rybne,wegetariańskie), zimy bufet (minimum dwie sałatki, półmisek wędlin, półmisek serów), deser, sosy, surówki, kawa, herbata, sok, woda. W dniu 17.11.2012 r. 1) śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, minimum: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędlina, ser żółty, ser biały, pomidory, ogórki, płatki śniadaniowe, mleko,jogurt, kawa, herbata, woda, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok - dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne,wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniaki,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok. 3. Zapewnienie sali szkoleniowej wraz ze sprzętem multimedialnym 1) w dniu 16.11.2012 r. w godz. 10:00-18:30, 2) w dniu 17.11.2012 r. w godz. 9:00-14:00, 3) sala kształtem zbliżona do kwadratu o powierzchni 100-150 m2, krzesła oraz stoły w ustawieniu w podkowę (dla maksymalnie 25 osób). Wielkość sali musi umożliwiać swobodną pracę warsztatową. Sala musi być klimatyzowana, jasna, konieczne są okna i dostęp światła dziennego, jednak również możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. 4) sala wyposażona we flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, komputer, ekran. Ponadto w skład usługi wchodzić będzie zapewnienie dostępności miejsc postojowych lub strzeżonego parkingu bezpłatnie dla części uczestników szkolenia dojeżdżających we własnym zakresie. Liczba uczestników szkolenia, która będzie wiążąca dla wyliczenia należności za usługę hotelarsko-restauracyjną zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem, najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1, 60.17.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje bazą hotelową, gastronomiczną i szkoleniową samodzielnie, przedstawi zobowiązanie podmiotu dysponującego tą bazą o udostępnieniu (wykonaniu) tych usług w okresie przeprowadzenia szkolenia w formie oświadczenia. Baza hotelowa musi spełniać wymogi: obiekt o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdek zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku poprzez oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają możliwość zmian dotyczących postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dotyczących: Zmian osób reprezentujących strony umowy: W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy, Strony dokonają stosownych zmian w umowie. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę dla danej części zamówienia, zostanie podpisana umowa w trybie art. 94 ustawy Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem zapisów art. 139 wymienionej ustawy, której wzór stanowi załącznik numer 4 do niniejszej specyfikacji. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie w przypadku złożenia przez któregoś z Wykonawców odwołania. O nowym terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinfor?mowany po zakończeniu postępowania odwoławczego. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, adres: ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk pok. 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa szkolenia dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie odbędzie się w terminie 05-06.10.2012 r. dla maksymalnie 30 uczestników. Należność za usługę hotelarską i restauracyjną zostanie wyliczona w oparciu o liczbę uczestników oraz o ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy. Liczba uczestników szkolenia, która będzie wiążąca dla wyliczenia należności za usługę hotelarsko-restauracyjną zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem, najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Agenda szkoleń: 05.10.2012 r. - piątek 1. rano wyjazd autokaru spod siedziby WUP w Gdańsku na miejsce szkolenia 2. do 9:30 przyjazd i zakwaterowanie uczestników 3. 10:00-14:00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 4. 14:00-14:30 obiad 5. 14:30-18:30 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 6. 19:00 kolacja 06.10.2012 r. - sobota 1. do 9:00 śniadanie 2. 9:00-14.00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 3. 14.00 obiad 4. 14.30 wyjazd autokaru z miejsca szkolenia w kierunku siedziby WUP w Gdańsku Przedmiot zamówienia składać się będzie z niżej wymienionych zadań: 1. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania: 1) zakwaterowanie w obiekcie którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów 2) od godziny 9:30 w dniu 05.10.2012 r. do godz. 14:30 w dniu 06.10.2012 r. dnia - 1 doba 3) hotel powinien być położony w odległości maksymalnie w promieniu do 70 km od siedziby Zamawiającego, z dostępem do terenów zielonych umożliwiających realizacje programu szkolenia na świeżym powietrzu. Płaski teren zielony, o powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2 4) zakwaterowanie w pokojach jedno i dwu osobowych z łazienkami, 6 pokoi jednoosobowych (dopuszcza się wykorzystanie pokoju dwuosobowego dla jednej osoby w cenie pokoju jednoosobowego) i 12 pokoi dwuosobowych (dla 24 osób ) tj. łącznie 30 osób. 2. Zapewnienie wyżywienia: w dniu 05.10.2012 r.: 1) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne,wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniak,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) kolacja w formie bufetu szwedzkiego, minimum: ciepły bufet (zupa, danie mięsne,rybne,wegetariańskie), zimy bufet (minimum dwie sałatki, półmisek wędlin, półmisek serów), deser, sosy, surówki, kawa, herbata, sok, woda. w dniu 06.10.2012 r.: 1) śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, minimum: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędlina, ser żółty, ser biały, pomidory, ogórki, płatki śniadaniowe, mleko/jogurt, kawa, herbata, woda, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok - dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne,wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniaki,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok. 3. Zapewnienie sali szkoleniowej wraz ze sprzętem multimedialnym 1) w dniu 05.10.2012 r. w godz. 10:00-18:30 2) w dniu 06.10.2012 r. w godz. 9:00-14:00 3) sala kształtem zbliżona do kwadratu, o powierzchni 150-200 m2, krzesła oraz stoły w ustawieniu w podkowę (dla maksymalnie 30 osób). Wielkość sali musi umożliwiać swobodną pracę warsztatową. Sala musi być klimatyzowana, jasna, konieczne są okna i dostęp światła dziennego, jednak również możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. Wykonawca zapewni maty do przeprowadzenia ćwiczeń związanych z realizacja programu szkolenia 4) sala wyposażona we flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, komputer, ekran. 4. Zapewnienie transportu dla uczestników szkolenia 1) w dniu 05.10.2012 r. transport spod siedziby WUP w Gdańsku na miejsce szkolenia o godzinie umożliwiającej zakończenie rejestracji uczestników do godziny 9:30 2) w dniu 06.10.2012 r. transport z miejsca szkolenia w kierunku siedziby WUP w Gdańsku oraz Dworca Głównego PKP w Gdańsku. Autokar będzie dostępny od godz. 14:00 3) Wykonawca zapewni w pełni sprawny i klimatyzowany środek transportu dla uczestników szkolenia wraz z kierowcą. Ponadto w skład usługi wchodzić będzie zapewnienie dostępności miejsc postojowych lub strzeżonego parkingu bezpłatnie dla części uczestników szkolenia dojeżdżających we własnym zakresie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1, 60.17.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa szkolenia dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku oraz Powiatowych Urzędów Pracy woj. pomorskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w terminie 16-17.11.2012 r. dla maksymalnie 25 uczestników. Należność za usługę hotelarską i restauracyjną zostanie wyliczona w oparciu o liczbę uczestników oraz o ceny jednostkowe określone w ofercie Wykonawcy. Liczba uczestników szkolenia, która będzie wiążąca dla wyliczenia należności za usługę hotelarsko-restauracyjną zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem, najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Agenda szkoleń: 16.11.2012 r. - piątek 1. do 9:30 przyjazd i zakwaterowanie uczestników 2. 10:00-14:00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 3. 14:00-14:30 obiad 4. 14:30-18:30 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 5. 19:00 kolacja 17.11.2012 r. - sobota 1. do 9:00 śniadanie 2. 9:00-14:00 szkolenie, całodzienny serwis kawowy 3. 14:00 obiad 4. 14:30 wyjazd uczestników Przedmiot zamówienia składać się będzie z niżej wymienionych zadań: 1. Zapewnienie uczestnikom zakwaterowania 1) zakwaterowanie w obiekcie którego standard jest nie mniejszy niż przewidziano dla hoteli zaszeregowanych do kategorii 3 gwiazdek zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów 2) od godziny 9:30 w dniu 16.11.2012 r. do godz. 14:30 w dniu 17.11.2012 r. dnia - 1 doba 3) obiekt położony na terenie powiatu puckiego, kościerskiego lub kartuskiego, 4) zakwaterowanie w pokojach jednoosobowych z łazienkami, maksymalnie 25 pokoi jednoosobowych (dopuszcza się wykorzystanie pokoju dwuosobowego dla jednej osoby w cenie pokoju jednoosobowego). Ostateczna liczba uczestników zostanie podana najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 2. Zapewnienie wyżywienia W dniu 16.11.2012 r. 1) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne, wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniaki,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok- dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) kolacja w formie bufetu szwedzkiego, minimum: ciepły bufet (zupa, danie mięsne,rybne,wegetariańskie), zimy bufet (minimum dwie sałatki, półmisek wędlin, półmisek serów), deser, sosy, surówki, kawa, herbata, sok, woda. W dniu 17.11.2012 r. 1) śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, minimum: parówki, jajecznica, pieczywo, masło, wędlina, ser żółty, ser biały, pomidory, ogórki, płatki śniadaniowe, mleko,jogurt, kawa, herbata, woda, sok 2) całodzienny serwis kawowy (kawa, herbata, sok - dwa rodzaje, woda mineralna, ciastka deserowe, suszone owoce) 3) obiad serwowany dwudaniowy, minimum: zupa, danie główne (do wyboru danie mięsne,rybne,wegetariańskie, surówka lub warzywa gotowane, do wyboru przynajmniej dwa dodatki ziemniaki,ryż,kasza, makaron), woda mineralna, sok. 3. Zapewnienie sali szkoleniowej wraz ze sprzętem multimedialnym 1) w dniu 16.11.2012 r. w godz. 10:00-18:30, 2) w dniu 17.11.2012 r. w godz. 9:00-14:00, 3) sala kształtem zbliżona do kwadratu o powierzchni 100-150 m2, krzesła oraz stoły w ustawieniu w podkowę (dla maksymalnie 25 osób). Wielkość sali musi umożliwiać swobodną pracę warsztatową. Sala musi być klimatyzowana, jasna, konieczne są okna i dostęp światła dziennego, jednak również możliwość odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji. 4) sala wyposażona we flipchart z kartkami i mazakami, rzutnik multimedialny, komputer, ekran. Ponadto w skład usługi wchodzić będzie zapewnienie dostępności miejsc postojowych lub strzeżonego parkingu bezpłatnie dla części uczestników szkolenia dojeżdżających we własnym zakresie. Liczba uczestników szkolenia, która będzie wiążąca dla wyliczenia należności za usługę hotelarsko-restauracyjną zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faksem, najpóźniej na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji wydarzenia "Szkoła Prototypowania"
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Zorganizowanie wyjazdu (przejazd, zakwaterowanie i wyżywienie) w ramach 9 dniowego wyjazdu na terenie Polski dla 91 +/- 10% osób w tym 6 osób kadry projektu: "Zdrowa rodzina"
- Świadczenie usług hotelowych dla zespołu muzyków orkiestry Ukrainian Freedom Orchestra w związku z realizacją Koncertów (...)
- Świadczenie usług transportowych dla Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego.
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.