To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Bieruń: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego
Numer ogłoszenia: 33342 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24393 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 226 91 00, faks 32 226 90 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie bankowej obsługi budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Bankowa obsługa budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego to otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego, przez okres 4 lat, tj. od 28.02.2011 r. do 27.02.2015 r., w tym rachunków bankowych jednostek organizacyjnych: a) Liceum Ogólnokształcącego w Bieruniu, b) Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu, c) Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bieruniu, d) Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu, e) Powiatowego Zespołu Szkół w Lędzinach, f) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lędzinach, g) Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bieruniu. 2) Bankowa obsługa budżetu obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych; b) instalację i obsługę bankowości elektronicznej, w ramach, której zapewnione zostaną następujące usługi: - instalacja systemu bankowości elektronicznej, w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibach jednostek organizacyjnych, -przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i konserwacji systemu bankowości elektronicznej zarówno na etapie wdrożenia systemu jak i w trakcie eksploatacji, -praca w elektronicznym systemie umożliwiającym realizację zleceń płatniczych dla wszystkich otwartych rachunków bankowych do bankowej obsługi budżetu powiatu, -umożliwienie wyznaczonym pracownikom Zamawiającego wglądu do wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych, w tym historii rachunków, c) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez Zamawiającego, związanych z realizacją budżetu, d) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym. Łącznie otwartych jest na dzień rozpoczęcia procedury zamówienia publicznego 34 rachunków bankowych do obsługi budżetu powiatu, w tym 28 rachunków bankowych do obsługi siedmiu jednostek organizacyjnych. Bank prowadzi aktualnie obsługę następujących rachunków bankowych: a) rachunku bieżącego budżetu powiatu, b) rachunku Funduszu Świadczeń Socjalnych, c) rachunku dochodów za użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, d) rachunku konta depozytowego środków z tytułu zabezpieczenia umów, e) rachunku Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, f) rachunku Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Województwie Śląskim, g) wszystkich rachunków jednostek organizacyjnych. 3) W celu oceny prowadzenia bankowej obsługi budżetu przez Zamawiającego dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie z wykonania budżetu za 2009 rok; b) sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za III kwartał 2010 roku (zbiorczo); c) sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za III kwartał 2010 roku (zbiorczo); d) sprawozdanie Rb NDS sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za III kwartał 2010 roku; e) sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za III kwartał 2010 roku; f) sprawozdanie Rb-N o stanie należności za III kwartał 2010 roku; g) budżet powiatu bieruńsko-lędzińskiego na rok 2011; h) wieloletnią prognozę finansową powiatu bieruńsko-lędzińskiego na lata 2011-2020; i) uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej: -w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego projekcie uchwały budżetowej na 2011 rok wraz z uzasadnieniem i materiałami informacyjnymi, -w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej na 2011 rok, -w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Bieuńsko-Lędzińskiego projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2020. Miejsce wykonania usługi: powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ING BANK ŚLĄSKI S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211505,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10306,85
Oferta z najniższą ceną: 10306,85 / Oferta z najwyższą ceną: 15400,27
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddziały ZRP i ZGRI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z zabudową typu plandeka dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
- Świadczenie usług serwisowych transformatorów produkcji Hamacher, Becker Elektrotechnika, Emit, Apator, Elta, dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - GLINIK dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-02.
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.