eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzygotowanie materiałów i działań promocyjno-informacyjnych na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - partnerstwo dla innowacji, finansowanego z poddziałania 8.2.2. POKL.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-15

Gdańsk: Przygotowanie materiałów i działań promocyjno-informacyjnych na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - partnerstwo dla innowacji, finansowanego z poddziałania 8.2.2. POKL.
Numer ogłoszenia: 333554 - 2010; data zamieszczenia: 15.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263433 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie materiałów i działań promocyjno-informacyjnych na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - partnerstwo dla innowacji, finansowanego z poddziałania 8.2.2. POKL..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie materiałów i działań promocyjno-informacyjnych na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - partnerstwo dla innowacji, finansowanego z poddziałania 8.2.2. POKL. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia i stosowania, na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, Wytycznych Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 obowiązujących na dzień wykonania usług, dotyczących w szczególności prawidłowego oznakowania materiałów, powstających w wyniku realizacji projektów, finansowanych ze środków POKL. Przystępując do realizacji zamówienia Wykonawca powinien zapoznać się z następującymi dokumentami: 1. Wytyczne Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji 2. Księga Systemu Identyfikacji Wizualnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego Obowiązująca wersja dokumentu wymienionego w pkt. 1 dostępna jest na stronie internetowej: www.mrr.gov.pl. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 zostanie na etapie realizacji umowy przekazany Wykonawcy na płycie CD w formacie PDF. I. Opracowanie i wykonanie działań informacyjno-promocyjnych 1. Odbiorcami materiałów promocyjno-informacyjnych będą uczestnicy spotkań: - 1 Spotkanie: firmy przetwórstwa rolno-spożywczego z innymi branżami oraz administracją i środowiskiem nauki, - 2 Spotkania: firmy i B+R + matchmaking, - 2 Spotkania: środowisko biznesu, IOB, uczelnie i administracja - 1 Spotkanie: studenci i doktoranci kierunków wymienionych w RSI z przedsiębiorcami, - 1 Konferencja INNO3city - konferencja podsumowująca stan realizacji działań wspierających innowacyjność w regionie w ramach monitoringu RIS-P, oraz użytkownicy serwisu internetowego INNOpomorze.pl. Powyższe działania będą organizowane w ramach realizacji projektu INNOpomorze - partnerstwo dla innowacji. Spotkania i Konferencja w ramach projektu będą kierowane do: przedstawicieli nauki, biznesu, instytucji otoczenia biznesu oraz administracji z województwa pomorskiego i mieszkańców województwa pomorskiego. Dokładny termin realizacji poszczególnych spotkań i konferencji oraz promocji serwisu INNOpomorze.pl, jak i realizacji materiałów promocyjno-informacyjnych, zostanie podany przez Zamawiającego w terminach wskazanych poniżej. Zamawiający zrealizuje działania promocyjno-informacyjne w trzech etapach: Etap I - działania promocyjno-informacyjne w 2010 roku: Zadanie 1. Spotkanie: firmy i B+R + matchmaking, orientacyjny termin spotkania: 26.10.2010 r., przy czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji wydarzenia nie później niż w ciągu 5 dni roboczych przed terminem realizacji Spotkania. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Wykonanie notatników: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do wydruku i wykonanie wydruku notatnika spełniającego następujące wymagania: format B5, sztywne plecki, okładka kreda 400g, kolory okładki 4 -0, środek offset 100g, w kratkę, kolory 2-2, 80 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na dłuższym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 400 szt., notatniki mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Spotkania, w terminie min. 1 dnia roboczego przed datą realizacji Spotkania b) Przygotowanie promocji w radiu: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie scenariusza spotu radiowego, realizację spotu radiowego, emisję spotów radiowych, przygotowanie tygodniowej kampanii w 2 stacjach o zasięgu województwa pomorskiego obejmującej min. 4 spoty dzienne, emitowane w godzinach 7:00 - 9:00 i 15:00 - 17:00, każdy 45 sekundowy, emitowane w sposób ciągły przez 1 tydzień poprzedzający wydarzenie. c) Przygotowanie promocji w prasie: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie projektu ogłoszenia prasowego, emisję ogłoszenia w prasie obejmującego min. 10 modułów i publikowanego na stronach redakcyjnych, ogłoszenie opublikowane ma być w prasie i nakładzie min. 20 000, o zasięgu województwa pomorskiego, ogłoszenie opublikowane ma być 3 razy w ciągu 7 dni roboczych poprzedzających Spotkanie. Treść merytoryczna bez projektu graficznego ogłoszenia w prasie zostanie opracowana przez Zamawiającego. Zadanie 2. Promocja serwisu INNOpomorze.pl Termin promocji na nośnikach LCD w okresie: październik - 15.12.2010 r. Termin promocji w formie bannerów internetowych: październik - 15.12.2010 r. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Promocję na nośnikach LCD: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu i przygotowanie 20 sekundowego spotu wyświetlanego na nośniku LCD o wymiarach 42 cale, emisję 20 sek. spotów na nośnikach LCD o wymiarach min. 42 cale, zamontowanych na Trójmiejskich uczelniach, tj. min. 3 uczelniach województwa pomorskiego, w tym na Politechnice Gdańskiej, Uniwersytecie Gdańskim i Gdańskim Uniwersytecie Medycznym oraz w min. 2 parkach naukowo-technologicznych w województwie pomorskim, emisja spotów ma obejmować min. 50 wyświetleń dziennie w godzinach 9:00 - 19:00 przez min. 2 tygodnie w każdej z uczelni i w każdym z parków naukowo-technologicznych. W przypadku braku ww. nośników na pomorskich uczelniach lub w parkach naukowo-technologicznych, Wykonawca zobowiązuje się do ich zainstalowania. Wszelkie koszty dzierżawy, amortyzacji, wypożyczenia, ochrony wskazanych nośników, leżą po stronie Wykonawcy. W przypadku udokumentowania braku możliwości uzyskania zgody na zamieszczenie nośników LCD, bądź braku zgodny na emisję spotów na uczelniach i w parkach naukowo-technologicznych, Wykonawca może zaproponować inne dostępne miejsce i przedstawić je Zamawiającemu do akceptacji. Mapa lokalizacji zaproponowanych nośników LCD musi zostać zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego, w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze przed rozpoczęciem emisji spotów na nośnikach LCD; akceptacja jest warunkiem dokonania płatności. b) Przygotowanie bannerów internetowych: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu i zawieszenie łącznie 5 aktywnych bannerów internetowych na 5 głównych stronach portali branżowych i tematycznych - gospodarka, nauka, biznes, innowacje-, które na stronie serwisu Alexa.com zajmują miejsce wśród pierwszych 100 portali dla Polski, każdy banner ma zostać zawieszony na okres min. 2 tygodni -5 x 2 tyg. Etap II - działania promocyjno-informacyjne w 2011 roku - część 1 Zadanie 1 Spotkanie: Firmy przetwórstwa rolno-spożywczego z innymi branżami oraz administracją i środowiskiem nauki, orientacyjny termin Spotkania 01.04-30.06.2011, przy czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji wydarzenia nie później niż w ciągu 25 dni roboczych przed terminem realizacji Spotkania. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Wykonanie notatnika: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do wydruku i wykonanie wydruku notatnika spełniającego następujące wymagania: format B5, sztywne plecki, okładka kreda 400g, kolory okładki 4-0, środek offset 100g, w kratkę, kolory 2- 2, 80 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na dłuższym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 400 szt., notatniki dostarczone mają być do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Spotkania, w terminie min. 1 dnia roboczego przed datą realizacji Spotkania. b) Przygotowanie promocji w radiu: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie scenariusza spotu radiowego, realizację spotu radiowego, emisję spotów radiowych, przygotowanie dwutygodniowej kampanii w 2 stacjach o zasięgu województwa pomorskiego obejmującej min. 4 spoty dzienne, emitowane w godzinach 7:00 - 9:00 i 15:00 - 17:00, każdy 45 sekundowy, emitowane w sposób ciągły przez 2 tygodnie poprzedzające wydarzenie. c) Przygotowanie promocji w prasie: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie projektu ogłoszenia prasowego, emisję ogłoszenia w prasie obejmującego min. 10 modułów i publikowanego na stronach redakcyjnych, ogłoszenie opublikowane na być w prasie i nakładzie min. 20 000, o zasięgu województwa pomorskiego, ogłoszenie opublikowane ma być 6 razy w ciągu 14 dni roboczych poprzedzających Spotkanie. Treść merytoryczna bez projektu graficznego ogłoszenia w prasie zostanie opracowana przez Zamawiającego. Zadanie 2 Spotkanie: firmy i B+R + matchmaking, orientacyjny termin Spotkania 01.04 -31.05.2011, przy czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji wydarzenia nie później niż w ciągu 25 dni roboczych przed terminem realizacji Spotkania. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Wykonanie mini notesów: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do wydruku i wykonanie wydruku mini notesu spełniającego następujące wymagania: wymiary 10 cm na 9 cm, sztywne plecki min. 400 g, okładka kreda 400g, kolory okładki 4-0, środek offset 100g, w kratkę, kolory 2-2, 80 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na krótszym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 400 szt., mini notesy dostarczone mają być do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Spotkania, w terminie min. 1 dnia roboczego przed datą realizacji Spotkania. b) Przygotowanie promocji w radio: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie scenariusza spotu radiowego, realizację spotu radiowego, emisję spotów radiowych, przygotowanie dwutygodniowa kampanii w 2 stacjach o zasięgu województwa pomorskiego obejmującej min. 4 spoty dzienne, emitowane w godzinach 7:00 - 9:00 i 15:00 - 17:00, każdy 45 sekundowy, emitowane w sposób ciągły przez 2 tygodnie poprzedzające wydarzenie. c) Przygotowanie promocji w prasie: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie projektu ogłoszenia prasowego, emisję ogłoszenia w prasie obejmującego min. 10 modułów i publikowanego na stronach redakcyjnych, ogłoszenie opublikowane na być w prasie i nakładzie min. 20 000, o zasięgu województwa pomorskiego, ogłoszenie opublikowane ma być 6 razy w ciągu 14 dni roboczych poprzedzających Spotkanie. Treść merytoryczna bez projektu graficznego ogłoszenia w prasie zostanie opracowana przez Zamawiającego. Zadanie 3 Spotkanie: Środowisko biznesu, IOB, uczelnie i administracja, orientacyjny termin realizacji 01.01-28.02.2011, przy czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji wydarzenia nie później niż w ciągu 25 dni roboczych przed terminem realizacji Spotkania. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Wykonanie mini notesów: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do wydruku i wykonanie wydruku mini notesu spełniającego następujące wymagania: wymiary 10 cm na 9 cm, sztywne plecki min. 400 g, okładka kreda 400g, kolory okładki 4-0, środek offset 100g, w kratkę, kolory 2-2, 80 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na krótszym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 400 szt. mini notesy dostarczone mają być do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Spotkania, w terminie min. 1 dnia roboczego przed datą realizacji Spotkania. Zadanie 4 Spotkanie: Środowisko biznesu, IOB, uczelnie i administracja, orientacyjny termin realizacji 01.04-30.06.2011, przy czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji wydarzenia nie później niż w ciągu 25 dni roboczych przed terminem realizacji Spotkania. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Wykonanie mini notesów: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do wydruku i wykonanie wydruku mini notesu spełniającego następujące wymagania: wymiary 10 cm na 9 cm, sztywne plecki min. 400 g, okładka kreda 400g, kolory okładki 4-0, środek offset 100g, w kratkę, kolory 2-2, 80 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na krótszym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 400 szt., mini notesy dostarczone mają być do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Spotkania, w terminie min. 1 dnia roboczego przed datą realizacji Spotkania Zadanie 5. Spotkanie: Studenci i doktoranci kierunków wymienionych w RSI z przedsiębiorcami, orientacyjny termin realizacji 01.05-31.05.2011, przy czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji wydarzenia nie później niż w ciągu 25 dni roboczych przed terminem realizacji Spotkania. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Przygotowanie informacji praktycznej wraz z programem: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu graficznego, przygotowane do wydruku i wykonanie wydruku informacji praktycznych wraz z programem Spotkania, opracowanie merytoryczne zostanie dostarczone przez Zamawiającego i będzie obejmowało 4-6 stron, w tym 1-2 strony zawierające program Spotkania, wydruk spełniał będzie następujące wymagania: format B5, kolor 4-4, okładka kreda mat 250 g, lakier 1-1, środek kreda mat, 150 g, nakład 200 szt., materiały zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Spotkania, nie później niż w terminie 1 dnia roboczego przed datą realizacji Spotkania. Zadanie 6. Promocja serwisu INNOpomorze.pl Termin promocji na nośnikach LCD w okresie: 01.01 - 31.05.2011 r. Termin promocji w formie bannerów internetowych: 01.06 - 30.09.2011 r. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Promocję na nośnikach LCD: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu i przygotowanie 20 sekundowego spotu wyświetlanego na nośniku LCD o wymiarach 42 cale i emisja 20 sek. spotów na nośnikach LCD o wymiarach min. 42 cale, zamontowanych na Trójmiejskich uczelniach, tj. min. 3 uczelniach województwa pomorskiego, w tym na Politechnice Gdańskiej, Uniwersytecie Gdańskim i Gdańskim Uniwersytecie Medycznym oraz w min. 2 parkach naukowo-technologicznych w województwie pomorskim, emisja spotów ma obejmować min. 50 wyświetleń dziennie w godzinach 9:00 - 19:00 przez min. 2 tygodnie w każdej z uczelni i w każdym z parków naukowo-technologicznych. W przypadku braku ww. nośników na pomorskich uczelniach Wykonawca zobowiązuje się do ich zainstalowania. Wszelkie koszty dzierżawy, amortyzacji, wypożyczenia, ochrony wskazanych nośników leżą po stronie Wykonawcy. W przypadku udokumentowania braku możliwości uzyskania zgody na zamieszczenie nośników LCD bądź braku zgodny na emisję spotów na uczelniach i w parkach naukowo-technologicznych Wykonawca może zaproponować inne dostępne miejsce i przedstawić je Zamawiającemu do akceptacji. Mapa lokalizacji zaproponowanych nośników LCD musi zostać zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze przed rozpoczęciem emisji spotów na nośnikach LCD; akceptacja jest warunkiem dokonania płatności. b) Przygotowanie bannerów internetowych: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu i zawieszenie łącznie 5 aktywnych bannerów internetowych na 5 głównych stronach portali branżowych i tematycznych - gospodarka, nauka, biznes, innowacje, które na stronie serwisu Alexa.com zajmują miejsce wśród pierwszych 100 portali dla Polski, każdy banner ma zostać zawieszony na okres min. 2 tygodni -5 x 2 tyg. Etap III - działania promocyjno-informacyjne w 2011 roku - część 2 Zadanie 1. Konferencja INNO3city - konferencja podsumowująca stan realizacji działań wspierających innowacyjność w regionie w ramach monitoringu RIS-P, orientacyjny termin realizacji 01.10 - 15.12.2011, przy czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dokładnym terminie realizacji wydarzenia nie później niż w ciągu 40 dni roboczych przed terminem realizacji Konferencji. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: a) Przygotowanie billboardów: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu billboardów, przygotowanie do druku, wykonanie wydruku i ekspozycję billboardów w ścisłych centrach miast w województwie pomorskim w ilości 20 szt., w tym na terenie Trójmiasta 10 szt., pozostałe w stolicach powiatów województwa pomorskiego, billbordy spełniać mają następujące wymagania: wymiary 5,04m x 2,38m lub równoważne, przy czym w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę ograniczeń zastosowania określonych w SIWZ formatów w danej miejscowości, dopuszcza się możliwość zmiany lokalizacji billboardu. Mapa lokalizacji billboardów, wraz ze zdjęciem poszczególnych billboardów na tle otoczenia, musi zostać zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze przed ekspozycją billboardów, akceptacja jest warunkiem dokonania płatności. Okres ekspozycji wynosi 20 dni roboczych i upływa nie później niż 1 dzień roboczy przed terminem Konferencji. b) Przygotowanie plakatów: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu, przygotowanie do wydruku i wykonanie wydruku plakatów w formacie B2, kolor 4-0, 100 sztuk, papier 250 g kreda mat., plakaty zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Konferencji, w terminie nie późniejszym niż 20 dni roboczych przed terminem Konferencji c) Przygotowanie rollupów: Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projekt rollupu i wykonanie rollupa, o wymiarze: 1m x 2m, 1 sztuka, powlekany polipropylen, nadruk w pełnym kolorze, rollup ma zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Konferencji, w terminie nie późniejszym niż 5 dni roboczych przed terminem Konferencji. d) Przygotowanie promocji w radiu: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie scenariusza spotu radiowego, realizację spotu radiowego, emisję spotów radiowych, przygotowanie tygodniowej kampanii w 2 stacjach o zasięgu województwa pomorskiego obejmującej min. 4 spoty dzienne, emitowane w godzinach 7:00-9:00 i 15:00-17:00, każdy 45 sekundowy, emitowane w sposób ciągły przez 3 tygodnie poprzedzające wydarzenie, przy czym zakończenie emisji spotów nastąpi w terminie min. 1 dnia roboczego przed terminem Konferencji. e) Przygotowanie promocji w prasie: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie projektu ogłoszenia prasowego, emisję ogłoszenia w prasie obejmującego min. 10 modułów i publikowanego na stronach redakcyjnych, ogłoszenie opublikowane na być w prasie i nakładzie min. 20 000, o zasięgu województwa pomorskiego, ogłoszenie opublikowane ma być 6 razy w ciągu 14 dni roboczych poprzedzających Spotkanie. Treść merytoryczna bez projektu graficznego ogłoszenia w prasie zostanie opracowana przez Zamawiającego. f) Przygotowanie promocji w Internecie: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie projekt ui zawieszenie łącznie 4 aktywnych bannerów internetowych na 4 głównych stronach portali branżowych i tematycznych - gospodarka, nauka, biznes, innowacje, które na stronie serwisu Alexa.com zajmują miejsce wśród pierwszych 100 portali dla Polski, każdy banner ma zostać zawieszony na okres min. 2 tygodni -4 x 2 tyg. g) Wykonanie notatników: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do wydruku i wykonanie wydruku notatnika spełniającego następujące wymagania: format B5, sztywne plecki, okładka kreda 400g, kolory okładki 4-0, środek offset 100g, w kratkę, kolory 2-2, 80 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na dłuższym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 800 szt., notatniki dostarczone mają być do siedziby Zamawiającego bądź miejsca Spotkania, w terminie min. 1 dnia roboczego przed datą realizacji Spotkania. h) Identyfikatory: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie do wydruku i wydruk identyfikatorów: łącznie 400 szt., w tym 300 szt. zawierających imię, nazwisko, instytucję, przy czym lista gości zostanie wysłana Wykonawcy drogą e-mail w terminie min. 2 tyg. przed datą Konferencji i 100 szt. czystych identyfikatorów z miejscem na wpisanie imienia, nazwiska i instytucji, wymiary identyfikatora min 5 cm x 8 cm, kolor 2-2, kreda mat. grubość 250g, identyfikatory dostarczone zostaną w plastikowej oprawie adekwatnej do rozmiaru wydrukowanego identyfikatora, możliwe do zamocowania do ubioru za pomocą agrafki lub plastikowego klipsa.II. Informacje dodatkowe 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie szczegółowo opisane w raporcie końcowym, przekazanym Zamawiającemu: a. w formie pisemnej - 1 egzemplarz, b. w formie elektronicznej na płycie CD DVD - 1 egzemplarz. 2. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich powstałych w wyniku realizacji zamówienia utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wraz z prawem do dokonywania zmian w utworze oraz z prawem do korzystania przez Zamawiającego z tych utworów na wszystkich polach eksploatacji wskazanych w umowie. 3. W przypadku braku zastrzeżeń do wykonanych prac, po zrealizowaniu każdego etapu umowy, przyjęcie prac nastąpi poprzez podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. Osobą, upoważnioną do podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego dzieła, o którym mowa w pkt. 3 jest Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego i z-ca Dyrektora Departamentu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. Każda z wymienionych osób jest upoważniona do samodzielnego podpisania protokołu. Ponadto w trakcie realizacji całości zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględniania uwag zgłaszanych przez Zamawiającego. 2. Wykonawca będzie zobowiązany podczas realizacji każdego dzieła do uwzględniania oznakowań obowiązujących na dzień realizacji całości opracowania z zastosowaniem wytycznych dotyczących oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w stałym kontakcie telefonicznym i e-mailowym z Zamawiającym w godzinach 7:45 - 15:45 od poniedziałku do piątku; Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby do kontaktów roboczych. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do informowania o stanie prac, pojawiających się problemach i innych zagadnieniach istotnych dla realizacji materiałów informacyjno-promocyjnych - na bieżąco. 5. Zamawiający ma możliwość wielokrotnego zgłaszania uwag do projektów materiałów promocyjnych. Wykonawca powinien uwzględnić uwagi lub zastrzeżenia zgłoszone przez Zamawiającego i przekazać nową wersję projektu lub odnieść się do nich. Uwagi lub zastrzeżenia Zamawiającego powinny być zgłaszane w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze od daty otrzymania projektu graficznego lub jego poprawionej wersji. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia kolejnych uwag lub zastrzeżeń w terminach wskazanych powyżej w sytuacji, gdy Wykonawca nie uwzględni wszystkich jego uwag lub zastrzeżeń zgłoszonych uprzednio. § 3. Cel przedmiotu zamówienia: Celem przedmiotu zamówienia jest realizacja działań promocyjno-informacyjnych na potrzeby projektu INNOpomorze - partnerstwo dla innowacji, tj. na realizację Spotkań i Konferencji organizowanych w ramach ww. projektu i promocję serwisu www.INNOpomorze.pl. W ramach drugiej edycji projektu, działania, zgodnie z sugestiami Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, zostaną skierowane na kwestie match-makingowe. Elementy promocji będą dotyczyły głównie poszczególnych spotkań match-makingowych. Będą to informacje o planowanych wydarzeniach zachęcające do uczestnictwa w nich..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacji projektu INNOpomorze - partnerstwo dla innowacji, finansowanego z poddziałania 8.2.2. POKL..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mr. Bloom sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 22/5, 81-758 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 226639,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 260987,35

  • Oferta z najniższą ceną: 260987,35 / Oferta z najwyższą ceną: 304605,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.