Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Inowrocław: Dostawa mleka i przetworów mlecznych nr sprawy ZP 7-08.
Numer ogłoszenia: 333621 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Solanki" Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. , ul. Solankowa 77, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3563100, faks 052 3574016.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.solanki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa Lecznictwo Uzdrowiskowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i przetworów mlecznych nr sprawy ZP 7-08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu ilościowo - wartościowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00 - Mleko 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.54.40.00 - Ser twardy 15.54.22.00 - Ser miękki 15.51.20.00 - Śmietana 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.53.00.00 - Masło .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień - dokument potwierdzający rejestrację działalności gospodarczej w zakresie niniejszego zamówienia. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo z.p. - załącznik nr 4 do SIWZ. . 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo z.p. - załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej zamówieniem. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - oświadczenie zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo z.p. - zał. nr 4 do SIWZ. Warunki i wymagania dotyczące sposobu wykonania dostaw przedmiotu zamówienia, jakie winien spełnić Wykonawca : 2.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 2.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2.4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 2.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.6.Wysoka jakość oraz zgodność z obowiązującymi normami. 2.7.Dostawy codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach do godz.7.00. do 2 punktów żywienia: - Sanatorium Kujawianka przy ul. Solankowej 68-70 w Inowrocławiu. - Sanatorium Kujawiak 2 przy ul. Powstańców 9 - 13 w Inowrocławiu. 2.8. Dostawa pojazdem przystosowanym do przewozu mleka i przetworów mlecznych. 2.9. Dostawy ściśle w/g zamówień Zamawiającego bez zamienników na inny asortyment. 2.10. Mleko i przetwory mleczarskie winny być świeże - opatrzone datą produkcji na opakowaniu. . Mile widziane posiadanie przez Wykonawcę systemów zarządzania jakością HAACAP oraz ISO..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2a.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2a.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2a.3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2a.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych zał. nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 2a.5) -Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.solanki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja dostępna w Sekcji Zaopatrzenia i Transportu Spółki ades jw.
Specyfikacja bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedzibie Zamawiającego Solanki Uzdrowisko Inowrocław Sp. z o.o. Ulica Solankowa 77 88-100 Inowrocław Sekretariat pokój nr 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie konserwacji i naprawy dróg gruntowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- Świadczenie usług psychologicznych na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Inowrocławiu.
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HEMODIALIZY DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Dostawa leku Afliberceptum (Eylea) na potrzeby Oddziału Okulistycznego dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w 2025 r.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.