Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Rybnik: Zadanie nr 1. Dostawa piasku budowlanego.
Zadanie nr 2. Dostawa klińca drogowego.
Zadanie nr 3. Dostawa tłucznia drogowego.
Numer ogłoszenia: 33362 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4329540, fax 0-32 4329550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1. Dostawa piasku budowlanego. Zadanie nr 2. Dostawa klińca drogowego. Zadanie nr 3. Dostawa tłucznia drogowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku budowlanego gatunku I (materiał zgodny z normą PN EN 13242:2004) w ilości 1100 ton wraz z dostawą do Zamawiającego. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa klińca drogowego frakcji 6-20 mm z surowców mineralnych (materiał zgodny z PN - B - 11112) w ilości 350 ton wraz z dostawą do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych. Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia drogowego frakcji 30-63 mm z surowców mineralnych w ilości 200 ton wraz z dostawą do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych. Warunki wspólne dla zadań 1-3: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. b) Koszty transportu, załadunku i wyładunku ponosi w całości Wykonawca. c) Odbioru dostaw mogą dokonywać tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego. d) Wykonawca do każdej partii materiału dołączy dowód WZ wraz z kwitem wagowym. e) Wykonawca przedstawi fakturę za dostarczony materiał zgodnie z wystawionymi dowodami WZ. f) Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane polskimi przepisami np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.21.10.00 - Piasek Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.10.00 - Piasek Oryginalny kod CPV: 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany Kod CPV wg słownika 2008: 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt od 1-2 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik pok. nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Dostawa piasku budowlanego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku budowlanego gatunku I (materiał zgodny z normą PN EN 13242:2004) w ilości 1100 ton wraz z dostawą do Zamawiającego. Terminy dostaw: I partia w ilości ok. 500 ton do dnia 31.05.2008 r., II partia w ilości pozostałej od 01.06.2008 r. do 31.08.2008. Warunki wspólne dla zadań 1-3: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. b) Koszty transportu, załadunku i wyładunku ponosi w całości Wykonawca. c) Odbioru dostaw mogą dokonywać tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego. d) Wykonawca do każdej partii materiału dołączy dowód WZ wraz z kwitem wagowym. e) Wykonawca przedstawi fakturę za dostarczony materiał zgodnie z wystawionymi dowodami WZ. f) Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane polskimi przepisami np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Dostawa klińca drogowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa klińca drogowego frakcji 6-20 mm z surowców mineralnych (materiał zgodny z PN - B - 11112) w ilości 350 ton wraz z dostawą do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych. Warunki wspólne dla zadań 1-3: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. b) Koszty transportu, załadunku i wyładunku ponosi w całości Wykonawca. c) Odbioru dostaw mogą dokonywać tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego. d) Wykonawca do każdej partii materiału dołączy dowód WZ wraz z kwitem wagowym. e) Wykonawca przedstawi fakturę za dostarczony materiał zgodnie z wystawionymi dowodami WZ. f) Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane polskimi przepisami np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Dostawa tłucznia drogowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia drogowego frakcji 30-63 mm z surowców mineralnych w ilości 200 ton wraz z dostawą do Zamawiającego. Materiał przeznaczony m.in. do wykonania podbudowy nawierzchni dróg, stabilizacji gruntów, umocnienia rowów odwadniających, odsączania przy niwelacji terenów podmokłych. Warunki wspólne dla zadań 1-3: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. b) Koszty transportu, załadunku i wyładunku ponosi w całości Wykonawca. c) Odbioru dostaw mogą dokonywać tylko osoby upoważnione przez Zamawiającego. d) Wykonawca do każdej partii materiału dołączy dowód WZ wraz z kwitem wagowym. e) Wykonawca przedstawi fakturę za dostarczony materiał zgodnie z wystawionymi dowodami WZ. f) Do oferty należy dołączyć dokumenty wymagane polskimi przepisami np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.23.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
- Usługi ochroniarskie w obiektach MOSiR w Rybniku w roku 2025
- ,,ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWAARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU ŻŁOBKÓW MIEJSKICH W RYBNIKU"
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad. 1 ul. Hallera 9, 9a, Zad. 2 ul. Hallera 11
- Dostawa rur i armatury z tworzyw sztucznych do instalacji kopalnianych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. O/KWK ROW Ruch Jankowice w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 252-12
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.