eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączZP.272.23.2016 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-31

Ogłoszenie nr 333632 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.

Nowy Sącz: ZP.272.23.2016 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308747-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314463-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 49189330000000, ul. ul. Jagiellońska  33, 33300   Nowy Sącz, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 184 141 600, faks 184 141 700, e-mail bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.nowy-sacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZP.272.23.2016 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.272.23.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych (pudła archiwizacyjne, papier ksero A4, materiały biurowe). We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Pudła archiwizacyjne 1. Pudła bezkwasowe z litej bezkwasowej tektury A4 do kat. A. - Pudła archiwizacyjne bezkwasowe na dokumenty A4, wymiar 33,5 x 26 x 10 cm, (długość/wysokość/szerokość), otwierane od góry, klapka z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem - 2000 szt. 2. Pudła archiwizacyjne na dokumenty A4 do kat. B - Pudła archiwizacyjne na dokumenty A4, wymiar 33,5 x 26 x 10 cm, (długość/wysokość/szerokość), otwierane od góry, klapka z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem - 3000 szt. 3. Pudła archiwizacyjne na dokumenty do kat. B - Pudła archiwizacyjne na dokumenty, wymiar 33 x 29 x 15 cm, (długość/wysokość/szerokość), otwierane od góry, klapka z blokadą zabezpieczającą przed otwarciem - 3000 szt. Termin wykonania CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Papier ksero A4 L.p. Nazwa towaru Opis Zamawiana ilość j.m. 1 Papier ksero A4 Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m^2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1 , Grubość (mm): 108+-3 , Gładkość: 180+-50. (ryza/500 akr.). 2500 ryza Termin wykonania CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA - Materiały biurowe L.p. Nazwa towaru Opis Zamawiana ilość j.m. 1 Cienkopis czarny Cienkopis klasy STABILO POINT 88. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: czarny. 150 szt. 2 Cienkopis czerwony Cienkopis klasy STABILO POINT 88. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: czerwony. 100 szt. 3 Cienkopis niebieski Cienkopis klasy STABILO POINT 88. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: niebieski. 48 szt. 4 Cienkopis zielony Cienkopis klasy STABILO POINT 88. Wyposażony w metalową końcówkę. Grubość kreski 0,4 mm. Kolor: zielony. 100 szt. 5 Datowniki Datownik samotuszujący klasy Trodat Printy 4810, wymiary: nie więcej niż 80mm x 40mm x 25mm (wysokość x szerokość x głębokość), wysokość liter: między 3,7mm a 4mm, format daty: ISO. 50 szt. 6 Długopisy z podstawką samoprzylepną na biurko Długopis na sprężynce, leżący, na samoprzylepnej podstawce, zaopatrzony w sprężynkę rozciągliwą do min. 1m, na wkłady wymienne, grubość linii pisania: poniżej 0,3mm, kolor tuszu: niebieski. 50 szt. 7 Długopis czarny Długopis typu Pentel BK77, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27 mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny. 200 szt. 8 Długopis niebieski Długopis typu Pentel BK77, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27 mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: niebieski. 200 szt. 9 Długopis żelowy czarny Długopis typu Pilot G- 1, z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka ze wzmacnianej stali, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu czarny. 200 szt. 10 Długopis żelowy czerwony Długopis typu Pilot G-1, z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka ze wzmacnianej stali, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu czerwony. 30 szt. 11 Długopis żelowy niebieski Długopis typu Pilot G-1, z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka ze wzmacnianej stali, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu niebieski. 200 szt. 12 Dziurkacz mały Dziurkacz, z plastikowym ramieniem i metalową podstawą, listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm, jednorazowo dziurkuje do 20 kartek. 30 szt. 13 Dziurkacz duży Dziurkacz z listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm do 6 mm, jednorazowo dziurkuje min do 100 kartek (gramatura 80g). 6 szt 14 Dziurkacz duży archiwizacyjny Dziurkacz archiwizacyjny duży. Dziurkuje jednorazowo do 300 kartek. Podstawa i dźwignia metalowe. Regulowana głębokość wsuwania kartek. Formaty B6-A3. 2 szt. 15 Gumka do mazania Gumka do mazania klasy Factis S-20, przeznaczona do mazania ołówka i kredek. 50 szt. 16 Gumki recepturki Gumki recepturki o zawartości kauczuku naturalnego co najmniej 55%, w różnych kolorach, o wymiarach (1/2 obwodu x grubość x szerokość): 50mm x 1,5mm x 1,5mm. 2 kg 17 Klips Archiwizacyjny Klips archiwizacyjny klasy Fellowes, dwuczęściowy, plastikowy biały przeznaczony do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora, ułatwia korzystanie z dokumentów zarchiwizowanych w pudełkach na akta. 4000 szt. 18 Klip metalowy 19 mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 19 mm. 60 szt. 19 Klip metalowy 32 mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 32 mm. 60 szt. 20 Koperta B5 brązowa Koperty samoklejące, brązowe, o wymiarach 176 x 250 mm z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. (500szt./op.). 3000 szt. 21 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 18H. 100 szt. 22 Koperta B4 Koperty samoklejące B4 SK, brązowe o gram. 90 g/m2 (250szt./op.). 3000 szt. 23 Koperta C4 biała Koperty samoklejące C4 SK, białe o gram. 90 g/m2. (250szt./op.) 500 szt. 24 Koperta C4 brązowa Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. (250szt./op.). 500 szt. 25 Koperta C5 biała Koperty samoklejące C5 SK, białe, o gram. 90 g/m2. (500 szt./op.) 1000 szt. 26 Koperta C6 biała Koperty C6, białe samoklejące o gram. 75g/m2. (1000szt./op.). 70000 szt. 27 Korektory w pisaku Korektor w długopisie klasy Niceday o pojemności co najmniej 8 ml, szybkoschnący, z metalową końcówką, grubość linii pisania 1mm. 200 szt. 28 Korektor w płynie z pędzelkiem Korektor w płynie, zawierający szybkoschnący, uniwersalny płyn korekcyjny, pozbawiony substancji toksycznych, przeznaczony do wszystkich rodzajów powierzchni, posiada pędzelek do rozprowadzania fluidu, pojemność nie mniej niż 20 ml, na bazie wody. 80 szt. 29 Korektor w pasku Korektor w pasku umieszczonym na specjalnej taśmie, długość taśmy: 8 m, szerokość taśmy: 5 mm, nietoksyczny, do zastosowania na wszystkich rodzajach papieru, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować stan zużycia. 50 szt. 30 Kostka biurowa klejona Kostka papierowa z kartkami do notatek. Zawiera około 400 karteczek klejonych wzdłuż jednego boku. Wymiary: 8,5 x 8,5 cm. Kolor: biały. 100 szt. 31 Koszulka na CD Koszulki na 4 płyty CD i karty opisowe. Wykonany z wysokiej jakości, krystalicznej folii polipropylenowej. 50 szt. 32 Koszulka na dokumenty A4 Koszulka foliowa na dokumenty A4, krystaliczna, grubość: co najmniej 48mic. 20000 szt. 33 Linijka 30cm Linijka 30cm, z przezroczystego polistyrenu, trwałe, nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi. 20 szt. 34 Listwa nasuwana 3-6mm Umożliwia oprawę dokumentów bez użycia urzadzeń i bez dziurkowania dokumentów. 200 szt. 35 Listwa nasuwana 9-12mm Umożliwia oprawę dokumentów bez użycia urzadzeń i bez dziurkowania dokumentów. 200 szt. 36 Marker czarny Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 120 szt. 37 Notesy samoprzylepne Notes samoprzylepny klasy HANDY, kolor żółty, wymiary: 76x76mm, gramatura papieru 70g/m2 (+/- 4%) z samoprzylepnym paskiem na boku, pozwalającym na wielokrotne przyklejanie i odklejanie pojedynczej karteczki. 800 szt. 38 Nożyczki biurowe Nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, 80 szt. 39 Ołówek automatyczny 0.3mm Ołówek automatyczny klasy Pentel A3 DX, grafit czarny, grubość linii 0,3mm, metalowa końcówka ze sztywną rurką ułatwiająca kreślenie przy szablonie i linijce, gumowy uchwyt antypoślizgowy, metalowy klips, wymienna gumka pod przyciskiem. 40 szt. 40 Papier do plotera Papier do plotera klasy ZiZaKo Bond lub równoważny, kolor: biały, szerokość: 841mm, gramatura 80 g/m2, nieprzezroczystość: co najmniej 93%, białość: 165 (+-3) CIE, bezpyłowy, spełniający wymogi standardów DIN 6723 i 6724-1 w rolkach minimum 110m, rolka na wałek o średnicy ~75mm do plotera OCE TDS 450. 5 szt. 41 Papier kancelaryjny Papier kancelaryjny podaniowy A-3 w kratkę. 500 szt. 42 Papier samoprzylepny A4 Etykiety samoprzylepne A4 białe, możliwość zadruku w drukarkach laserowych i atramentowych (100szt./op.). 10000 szt. 43 Pisak do CD Pisak przeznaczony do opisywania m.in. dysków CDR/RW itp)., o miękkiej końcówce, można go stosować również na metalu, szkle i plastiku, szybkoschnący, długotrwały. 10 szt. 44 Pinezki tablicowe Pinezki tablicowe beczułki kolorowe, 100 szt. w opakowaniu. 3 op. 45 Poduszka do stempli metalowych Poduszka nienasączona z przykrywką do stempli twardych, metalowych wykonana z tworzyw o wysokiej jakości i wytrzymałości wyposażona w przeciwślizgowe spody. 10 szt. 46 Pojemnik kartonowy na dokumenty Pojemnik składany kartonowy na dokumenty, pisma, katalogi klasy Esselte - format A4. Szerokość grzbietu 80mm. Na grzbiecie miejsce do opisu. 100 szt. 47 Preparat do usuwania etykiet Preparat do usuwania etykiet samoprzylepnych w spray'u 200 ml. 10 szt. 48 Preparat do czyszczenia drukarek Preparat do czyszczenia drukarek klasy Printer 66 w spray'u 200 ml. 10 szt. 49 Przybornik biurkowy Przybornik na biurko wielofunkcyjny zwierający miejsce na: przybory do pisania, spinacze, kostkę biurową, formatu 90 x 90 mm, rolkę na taśmę klejącą 18mm, przezroczysty. 25 szt. 50 Isograph Isograph o grubości pisma 0,35 mm. Końcówka wykonana ze stali szlachetnej, przeznaczone do rysowania na kartonie, kalce i papierze kreślarskim. 5 szt. 51 Rozszywacz Rozszywacz do rozginania i usuwania zagiętych zszywek. Przeznaczony dla zszywek minimum 24/6, 24/8. 20 szt. 52 Segregator marmurkowy A4 75 mm z dźwignią Segregator z mechanizmem A4, mechanizm z precyzyjnie dociskającymi szczękami, dźwignia mechanizmu z ergonomicznym dociskiem, dwa otwory na przedniej okładce, na grzbiecie otwór na palec, a na dolnych krawędziach metalowe okucia. Szerokość grzbietu 75mm, pojemność 500 kartek 80g, otwór na palec. Kolor marmurkowy. 250 szt. 53 Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy Skoroszyt zawieszkowy A4 miękki do przechowywania i prezentowania dokumentów. Przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukanie odpowiedniego skoroszytu. Wykonany z folii PP. Szerokość: 226 +-5mm, wysokość: min 1mm, głębokość: 310 +- 5mm. 1000 szt. 54 Spinacz biurowy 28mm Spinacze biurowe metalowe, małe 28 mm. Pakowane w kartonowe pudełko (100szt./op.). 300 op. 55 Szuflada na dokumenty Szuflada/półka na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku. Półki mogą być łączone w pionie. Przezroczysta. 100 szt. 56 Taśma klejąca biurowa Taśma klejąca biurowa 18 mm x 30 m, wykonana z polipropylenu, pokryta klejem akrylowym. 160 szt. 57 Taśma pakowa przezroczysta Taśma pakowa przezroczysta wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 60 szt. 58 Taśma pakowa szara Taśma pakowa, szara wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 10 szt. 59 Teczka plastikowa na gumkę - szeroka Teczka plastikowa na gumkę formatu A4. Wykonana z poliropylenu wysokiej jakości - półprzezroczysta. Wyposażona w trzy wewnętrzne skrzydła, które zapobiegają wypadaniu mniejszych dokumentów. Teczka zamykana na gumkę. Szerokość grzbietu 30+-5 mm. 20 szt. 60 Teczka plastikowa na gumkę - wąska Teczka plastikowa na gumkę formatu A4. Wykonana z poliropylenu wysokiej jakości - nieprzezroczysta. Wyposażona w trzy wewnętrzne skrzydła, które zapobiegają wypadaniu mniejszych dokumentów. Teczka zamykana na gumkę. Szerokość grzbietu do 10mm. 100 szt. 61 Teczka wiązana biała Teczka kartonowa wiązana A4, wykonana z kartonu o gramaturze nie mniej niż 250g/m2, kolor biały, nadruk umożliwiający opis zawartości. 10000 szt. 62 Książka do podpisu Książka do podpisu na dokumenty o formacie A4, twarde okładki, 20 przegródek wewnętrznych, na każdej przegródce otwory do podglądu zawartości, grzbiet typu harmonijka, kolor okładki czarny . 15 szt. 63 Temperówka Temperówka metalowa pojedyncza, stalowe ostrze mocowane wkrętem. Rowkowane wgłębienia w korpusie. 60 szt. 64 Tusz do stempli tradycyjnych czerwony Tusz typu NORIS do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czerwony. 20 szt. 65 Tusz do stempli tradycyjnych czarny Tusz typu NORIS do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czarny. 5 szt. 66 Wizytownik Wizytownik podłużny na 128 wizytówek. Oprawa ze skóry ekologicznej. Cztery wizytówki na stronie. 3 szt. 67 Wkład czarny żelowy do długopisu Wkład żelowy typu PILOT G1, czarny pasujący do długopisu PILOT G1. 50 szt. 68 Wkład typu ZENITH niebieski Wkład wielkopojemnościowy typu ZENITH, niebieski. 100 szt. 69 Wkład typu ZENITH czarny Wkład wielkopojemnościowy typu ZENITH, czarny. 100 szt. 70 Wskaźnik odczyny PH papieru w pisaku Wskaźnik odczynu pH papieru wypełniony czerwonym chlorofenolem do miejscowego sprawdzania książek i suchego papieru pod kątem kwasowości. 2 szt. 71 Zakładka indeksujaca kolorowa Zakładka indeksująca samoprzylepna neonowa klasy Donau. Wymiary 2x5 cm, cztery neonowe kolory w opakowaniu. Ilość zakładek minimum 4x50 sztuk. 15 szt. 72 Zestaw combiboxx Zestaw na katalogi, dokumenty, wnioski formatu A4 klasy Durable. Może być postawiony na biurku lub powieszony na ścianie. Pojemność minimum 24 mm. 9 szt. 73 Zeszyt - Brulion A4 Zeszyt A4 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 74 Zeszyt - Brulion A5 Zeszyt A5 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 75 Zszywacz duży Zszywacz długoramienny, zszywa jednorazowo do 200 arkuszy papieru 80g, możliwość zastosowania zszywek o rożnych rozmiarach, solidna metalowa podstawa i metalowe ramię, z podstawką antypoślizgową. Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. 7 szt. 76 Zszywacz mały Zszywacz biurowy, minimum na zszywki 24/6 i 26/6. Wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu. Antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli. Zszywa do 25 kartek (papier 80 g). Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. Blokada zabezpieczająca przed zamknięciem zszywacza. 80 szt. 77 Zszywki 24/6 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy ErichKrause 24/6, opakowanie: (1000szt./op.). 500 op. 78 Zszywki 24/8 Zszywki miedziowane do zszywaczy 24/8, opakowanie: (1000szt./op.). 100 op. Termin wykonania CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 15 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30193700-5, 30197642-8, 30197630-1, 30190000-7, 22800000-8, 30199500-5, 22851000-0, 30192123-9, 30197100-7, 30197220-4, 44424200-0, 22600000-6, 30197320-5, 30192130-1, 30192150-7, 30192125-3, 30192121-5, 30199230-1, 39241200-5, 30197330-8, 22816300-6, 22816000-3, 30192133-2, 30192100-2, 30199410-7, 30192160-0, 30192133-2,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Pudła archiwizacyjne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26016.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Stanisław Szczerba, prowadzący działaność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe UNIVERSE Stanisław Szczerba,  biuro@universepolska.com,  ul. Borelowskiego 27,  33-310,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22435,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22435,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25497,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Papier ksero A4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19425
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo-Usługowa "KOGRAKO" Grażyna i Krzysztof Kozak Spółka Jawna,  biuro@kograko.com.pl,  ul. Sandomierska 6,  39-200,  Dębica,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23800,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23800,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26937
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Materiały biurowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT25141.41
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wiesław Stoczkiewicz, prowadzący działaność gospodarczą pod firmą ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz,  przetargi@prooffice.net.pl,  ul. Łagiewnicka 33a,  30-417,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23362,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22856,62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29571,58
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.