Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 333640 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Warszawa: Zakup i dostawa cateringu w latach 2017-2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", krajowy numer identyfikacyjny
12665200000, ul.
ul. Żwirki i Wigury
1,
00906
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48 22 650 12 05, e-mail
, faks
+48 22 650 18 33.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.polish-airports.com/pl/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.polish-airports.com/pl/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.polish-airports.com/pl/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
ul. 17 Stycznia 49, 02-146 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa cateringu w latach 2017-2018
Numer referencyjny: 132/PN/ZP/ALP/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest stała, realizowana codziennie w dwóch dostawach o określonych godzinach w latach 2017 - 2018 dostawa cateringu dla Strefy VIP line oraz Salonów Executive na Lotnisku Chopina w Warszawie. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przekąsek zimnych (np.: krojone w plastry wędliny, sery, tace ryb wędzonych oraz warzywa, sałatki, pasty, kanapki,pieczywo), przekąsek gorących (np.: zupy, sosy, mięsa, wyroby mączne, warzywa ) oraz deserów (np.: ciasta, torty, rogale, musy, galaretki). Dostawy będą realizowane na naczyniach zapewnionych przez Wykonawcę w odpowiednio przystosowanych do tego celu pojemnikach.
II.5) Główny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 24
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca powinien wykazać posiadanie uprawnień do wykonywania określonej w opisie przedmiotu
zamówienia (pkt. II.2.4) ogłoszenia) działalności lub czynności, tj.: kopię aktualnej decyzji właściwego organu
Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej:
1) zakład;
2) środki transportu;
Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z
2010 r. nr 136 poz. 914 ze zm.). Jeżeli decyzja nie będzie potwierdzała posiadania uprawnień dotyczących
środków do transportu żywności, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić inne dokumenty dotyczące
środków transportu potwierdzające spełnianie wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i
żywienia oraz rozporządzeniu 852/2004 Parlamentu Europejskiego i
Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca składa Jednolity Europejski
Dokument Zamówienia oraz aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub inny
dokumentu potwierdzający spełnianie powyższego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć
oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 2 ustawy Pzp tj. Formularz Jednolitego Europejskiego Dokumentu
Zamówienia - części IV "kryteria kwalifikacji" sekcja C pkt 1b) z podaniem przedmiotu zamówienia, wartości
netto, daty wykonania dd/mm/rrrr i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz podstawę do
dysponowania.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał i/lub
wykonuje w przypadku świadczeń okresowych, co najmniej jedno zamówienie, którego wartość zrealizowanych
lub realizowanych usług w ciągu kolejnych 12 miesięcy jest nie mniejsza niż 500 000,00 PLN netto. Wykazane
usługi muszą polegać na dostawie cateringu, w którego zakres wchodziła dostawa: przekąsek zimnych
(np.:krojone w plastry wędliny, sery, warzywa), przekąsek gorących (np.: zupy, sosy, mięsa) oraz deserów
(np.:ciasta, rogale musy, galaretki).
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w walutach innych niż PLN,
Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie:
- średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
- średni kurs z NBP z pierwszego dnia roboczego następującego po dniu opublikowania ogłoszenia
ozamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, jeżeli dniem opublikowania ogłoszenia jest dzień,
wktórym nie jest publikowany średni kurs NBP
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w "sprawie rodzajów dokumentów (...)": - par. 5 pkt 1) - w zakresie 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy - par. 5 pkt 4) - w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na potwierdzenie, że usługi, wykazane części IV sekcji "C" pkt 1b Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia zostały wykonane należycie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest ponadto złożyć wraz z ofertą w szczególności następujące dokumenty: - Formularz ofertowy wraz Formularzem cenowym - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (sposób wypełnienia dokumentu został zamieszczony na stronie Zamawiającego) - uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej: - zakład; - środki transportu; Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 ze zm.). Jeżeli decyzja nie będzie potwierdzała posiadania uprawnień dotyczących środków do transportu żywności, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić inne dokumenty dotyczące środków transportu potwierdzające spełnianie wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniu 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. - dowód wniesienia wadium -próbki produktów, określone w Rozdziale VII SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 50 000,00 PLN . Wadium powinno być wniesione w jednej lub kilku formach
określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 30 |
jakość | 60 |
doświadczenie wykonawcy | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z informacjami zawartymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
UWAGA: Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 138 n pkt 1 ustawy. 1. W celu zapewnienia poufności i zapobieżeniu przedwczesnemu otwarciu, ofertę oraz Jednolity Europejski Dokument Zamówienia należy opakować w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią bez naruszenia opakowania. Zamawiający proponuje umieszczenie ww. dokumentów w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisanej: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze", ul. 17-Stycznia 49,02-146 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 828 "Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:>>Zakup i dostawa cateringu w latach 2017-2018<<, nr ref.: 132/PN/ZP/ALP/16. Nie otwierać przed 15.11.2016, godz. 10:15." Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przedwczesne otwarcie lub zaginięcie oferty nie oznaczonej zgodnie z powyższym opisem. Wszelką korespondencję należy składać w godz. 8:00-16:00. 2. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty oraz Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (wraz ze wszystkimi załącznikami) w formie innej niż pisemna. 3. Wymagane dokumenty powinny być złożone w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie (np. zszyte, zbindowane). Zaleca się by wszystkie strony dokumentów były ponumerowane oraz parafowane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia w zakresie art. 24 ust 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w "sprawie rodzajów dokumentów (...)": - par. 5 pkt 1) - w zakresie 24 ust. 1 pkt 13, 14, 21 ustawy - par. 5 pkt 4) - w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 5. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na potwierdzenie, że usługi, wykazane części IV sekcji "C" pkt 1b Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia zostały wykonane należycie. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest ponadto złożyć wraz z ofertą w szczególności następujące dokumenty: - Formularz ofertowy wraz Formularzem cenowym - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (sposób wypełnienia dokumentu został zamieszczony na stronie Zamawiającego) - uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającej: - zakład; - środki transportu; Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 ze zm.). Jeżeli decyzja nie będzie potwierdzała posiadania uprawnień dotyczących środków do transportu żywności, Wykonawca będzie zobowiązany przedstawić inne dokumenty dotyczące środków transportu potwierdzające spełnianie wymagań określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniu 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. - dowód wniesienia wadium -próbki produktów, określone w Rozdziale VII SIWZ. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
- Świadczenie trzech usług cateringowych na potrzeby Centrum Obsługi Projektów Politechniki Warszawskiej.
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Świadczenie usługi cateringowej podczas uroczystości wręczenia dyplomów na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.