Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-13
Gdynia: Roboty budowlane obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację oraz remont urządzeń do regulacji ruchu będących w utrzymaniu
Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
Numer ogłoszenia: 333660 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację oraz remont urządzeń do regulacji ruchu będących w utrzymaniu Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Zakres robót obejmuje: a) bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle, oraz usuwanie awarii o wartości do 1800 zł brutto, b) wykonywanie robót remontowych urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle związanych z : - wdrażaniem nowych przepisów w zakresie warunków technicznych dla sygnałów drogowych i warunków ich umieszczania na drogach, - wdrażaniem nowych rozwiązań technicznych, - usuwaniem awarii o wartości powyżej 1800 zł brutto. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: a) wykaz sygnalizacji świetlnych - załącznik nr A do siwz, b) wykaz sygnalizacji ostrzegawczych - załącznik nr B do siwz, c) wykaz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle - załącznik nr C do siwz, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót związanych z utrzymaniem, konserwacją i remontem urządzeń do regulacji ruchu - załącznik nr D do siwz, e) przedmiar planowanych robót remontowych - załącznik nr E do siwz. Przewidywana szacunkowa liczba komór sygnalizacyjnych określona w załącznikach nr A, B do siwz oraz liczba stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle określona w załączniku nr C do siwz może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu, w zależności od rzeczywistych zmian wynikających z likwidacji istniejących lub wykonania nowych sygnalizacji oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle, na terenie miasta Gdyni. Maksymalna ilość komór sygnalizacyjnych przewidywana do bieżącego utrzymania i konserwacji wynosi 5000 sztuk. Rzeczywista ilość wykonywanych robót będzie zależeć od faktycznych potrzeb Zamawiającego oraz od faktycznej ilości komór sygnalizacyjnych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji ruchu i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.PRZEDMIOT ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH Roboty budowlane obejmujące bieżące utrzymanie i konserwację oraz remont urządzeń do regulacji ruchu będących w utrzymaniu Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni 2. ZAKRES ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJACYCH obejmuje: a) bieżące utrzymanie i konserwację urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle, oraz usuwanie awarii o wartości do 1800 zł brutto, b) wykonywanie robót remontowych urządzeń do regulacji ruchu: sygnalizacji świetlnych i ostrzegawczych oraz stanowisk do automatycznej rejestracji prędkości i rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle związanych z : - wdrażaniem nowych przepisów w zakresie warunków technicznych dla sygnałów drogowych i warunków ich umieszczania na drogach, - wdrażaniem nowych rozwiązań technicznych, - usuwaniem awarii o wartości powyżej 1800 zł brutto.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.31.62.12 - Instalowanie świateł ruchu drogowego 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 51.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 2 robót budowlanych polegających na budowie sygnalizacji świetlnej, o wartości netto minimum 200.000,00 zł każda, i b) 2 robót budowlanych polegających na wykonywaniu prac związanych z remontami i utrzymaniem sygnalizacji świetlnej w okresie minimum 12 miesięcy, o wartości netto minimum 200.000,00 zł każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi: a) podnośnik montażowy - 2 szt. b) samochód oznakowany i przystosowany do obsługi technicznej urządzeń do regulacji ruchu - 2 szt. Uwaga: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO SPRAWDZENIA SPRZĘTU I ZAPLECZA TECHNICZNEGO PRZED PODPISANIEM UMOWY.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest dysponowanie: - 4 osobami posiadającymi uprawnienia eksploatacji E ( grupa I ) w zakresie eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i instalacji i sieci ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), oraz - 2 osobami posiadającymi uprawnienia dozoru D (grupa I ) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń i instalacji i sieci ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.), Uwaga: Spośród ww. osób co najmniej jedna osoba musi posiadać uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych, oraz - 4 osobami przeszkolonymi w zakresie prowadzenia prac przy urządzeniach sterowniczych sygnalizacji świetlnej typu MSR, - 2 osobami przeszkolonymi w zakresie obsługi serwisowej urządzeń sterowniczych typu TYCO ECLIPSE. Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. uprawnień i zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu przez tę samą osobę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) ZESTAWIENIE ZBIORCZE, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1.1 do siwz. 5) Złożyć Formularz cenowy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1.2 do siwz. 6) Kosztorys ofertowy, wg przedmiaru Zamawiającego, stanowiącego załącznik nr E do siwz. 7) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 8)Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 9)Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, b) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) wzrostu wynagrodzenia miesięcznego netto o kwotę wynikającą z ilości komór ujętych w protokole przyjęcia nowej sygnalizacji do użytkowania przez Zamawiającego oraz kosztu miesięcznego utrzymania jednej komory sygnalizacyjnej, stanowiska do automatycznej rejestracji prędkości, rejestratora przejazdu na czerwonym świetle - określonego w §10 ust. 3 niniejszej umowy- w przypadku wybudowania nowych sygnalizacji świetlnych, d) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, z wyłączeniem podatku VAT; Zamawiający wyklucza możliwość zmiany umowy z powodu urzędowej zmiany stawki podatku VAT, e) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe, f) zmian osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji), g) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wyłącznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu, pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów pkt 1 jest nieważna. 3. Niedopuszczalne jest wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 4. Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://153.19.91.68/zdiz/sygnalizacja
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 403.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1)OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych : Elżbieta Kuchczyńska, tel. (58) 761-20-60 w godz. 8.00 - 15.00 Łukasz Supłatowicz, tel. (58) 761-20-65 w godz. 8.00 - 15.00 w sprawach proceduralnych: Ewa Jodłowska, tel. (58) 761-20-88 w godz. 8.00 - 15.00 2) Otwarcie ofert odbędzie się dnia 28.10.2011r. o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego pokój nr 107. 3) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od 01.01.2012 r. do 31.12.2013 r. 4) Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: - kopie uprawnień eksploatacji E ( grupa I ) w zakresie eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, - kopie uprawnień dozoru D (grupa I ) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń wymienionych urządzeń i instalacji, UWAGA: Dla jednej osoby z ww. uprawnieniami należy przedstawić uprawnienia do wykonywania pomiarów elektrycznych, - kopie zaświadczeń osób przeszkolonych w zakresie prowadzenia prac przy urządzeniach sterowniczych sygnalizacji świetlnej typu MSR, - kopie zaświadczeń osób przeszkolonych w zakresie obsługi serwisowej urządzeń sterowniczych typu TYCO ECLIPSE, - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł, w pierwszym roku obowiązywania umowy. 5) Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remonty lokali mieszkalnych III
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Oddziału Neurologii z Oddziałem Udarowym Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy w Wejherowie
- Wykonanie izolacji ścian fundamentowych przed wejściem głównym do budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
- "Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk z podziałem na 3 części".
- Prace remontowe w budynku nr 6 i budynku nr 12 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Czarny Dunajec w ramach dotacji ze środków NFOŚiGW
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej Gminy Wielkie Oczy
- Modernizacja instalacji przyzywowej wraz z jej rozbudową dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Budowa drogi leśnej o nawierzchni żwirowej wraz z niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi na działkach nr 327/1, 326/3, 282, 281 obr. Budwiecie, gmina Dubeninki"
- Budowa i przebudowa dróg oraz niwelacja (wyrównanie) dróg dla zadania pn. "Scalenie gruntów obiektu Kruplin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.