Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Zawoja: Leśnictwo i pozyskanie drewna ZP 1/2009
Numer ogłoszenia: 33369 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Babiogórskim Parku Narodowym , Zawoja 1403, 34-223 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 033 8775110, faks 033 8775554.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Park Narodowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leśnictwo i pozyskanie drewna ZP 1/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: usługi związane z leśnictwem i pozyskaniem drewna - cięcia przebudowy, pielęgnacyjne i sanitarne oraz korowanie drewna. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod 0 77200 000, Rozmiar cięć w BgPN na rok 2009 stanowi załącznik nr 1, z zastrzeżeniem, że rozmiar może zostać zmniejszony lub zwiększony w zależności od warunków przyrodniczych. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z zasadami obowiązującymi w Parku Narodowym wymienionymi we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 45% wartości zamówienia podstawowego, które będą uwarunkowane czynnikami przyrodniczymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1000 zł za jedną ofertę częściowąIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki potwierdzone stosownymi oświadczeniami i dokumentami: 1) posiadają zarejestrowana działalność gospodarczą w Rzeczpospolitej Polskiej lub innym kraju Unii Europejskiej. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla każdej oferty częściowej tzn. posiada minimum 2 konie (potwierdzone oświadczeniem), posiada minimum 2 ciągniki przystosowane do zrywki drewna (potwierdzone oświadczeniem), minimum 5 pracowników w tym 2 posiadających uprawnienia pilarza, zdolność realizacji zlecenia w wysokości 2000 m3 w ciągu miesiąca, dla każdej części zamówienia na realizację której składają ofertę, z zaznaczeniem do której części odnosi się wykazane doświadczenie i potencjał techniczny; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Art. 24), 5) przyjmują warunki wykonania zadania określone w projekcie umowy, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, 6) wykonawców, którzy nie spełniają warunków określonych w punkcie VII. 1. SIWZ 3. Zamawiający wykluczy wykonawcę, którego oferta została odrzucona ponieważ: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87, lub błędy w obliczeniu ceny, 6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 8) nie zawiera wskazania do której części zamówienia odnosi się posiadany potencjał techniczny oraz doświadczenie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. oferta zawierająca nr zadania, opis zadania, jednostkę miary, ilość, stawkę netto, wartość netto, podsumowanie wartości netto wszystkich zadań w części zamówienia, % podatku VAT, wartość podatku VAT, wartość brutto wszystkich zadań w części zamówienia, z tym że przy zrywce muszą zostać również podane stawki przyjęte do wyliczenia średniej stawki jednostkowej, a mianowicie stawka za zrywkę drewna z odległości do 0,5 km i za każde następne 100 m 1.2. dowód wniesienia wadium 1.3. oświadczenia o spełnianiu warunków wymienionych w punkcie VII 1. 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 1.6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.8. kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać ścinkę i wyróbkę sortymentów, posiadają uprawnienia do pracy pilarką, 1.9 dokumenty stwierdzające iloma końmi dysponuje Wykonawca, mogą to być dokumenty stwierdzające własność (paszport) wystawione na Wykonawcę (firmę lub właściciela firmy) lub umowa najmu , użyczenia na okres obowiązywania umowy na wykonanie prac 1.10 dokumenty stwierdzające iloma traktorami przystosowanymi do zrywki drewna dysponuje Wykonawca, mogą to być dokumenty stwierdzające własność np. dowody rejestracyjne wystawione na Wykonawcę (firmę lub właściciela firmy) lub umowa najmu , użyczenia na okres obowiązywania umowy na wykonanie prac. 2. Dokumenty dodatkowe: 2.1 W celu wykazania posiadanego doświadczenia Wykonawca przedstawia wykaz rozmiaru pozyskanego drewna z ostatnich trzech lat, potwierdzony przez kierownika jednostki, na rzecz której wykonano w/w pracę. Przez pozyskanie drewna należy rozumieć masę ściętego i zerwanego drewna (masa drewna zerwanego powinna być taka sama jak masa drewna ściętego). Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania do wglądu faktur na poczet których wystawiono wykaz. Nie złożenie tych dokumentów skutkować będzie przyznaniem 0 punktów przy ocenie doświadczenia. 2.2 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VIII 1, może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto procedury jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.4 Wykonawcy wymienieni w punkcie VIII 2.2 SIWZ do dokumentów wystawionych w kraju pochodzenia, dołączają ich tłumaczenie na język polski wykonane przez tłumacza przysięgłego. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 3.1. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 3.2. upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego podpisane przez wszystkie prawnie upoważnione podmioty występujące wspólnie. Dokumenty wymienione w punktach 1.1 i 1.3 muszą być złożone w formie oryginałów, a pozostałe mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgpn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego
34-223 Zawoja 1403
pokój nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego 34-223 Zawoja 1403 pokój nr 108 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obwód Ochronny Cyl Babiogórskiego Parku Narodowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cięcia przebudowy, pielęgnacyjne i sanitarne, korowanie drewna Ścinka i wyróbka sortymentów - 2550 m3 Zrywka drewna - 2650 m3 Przygotowanie drewna do mineralizacji - 350 m3 Korowanie drewna - 700 m3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obwód Ochronny Sokolica Babiogórskiego Parku Narodowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cięcia przebudowy, pielęgnacyjne i sanitarne, korowanie drewna Ścinka drzew i wyróbka sortymentów - 4810 m3 Zrywka drewna - 4810 m3 Przygotowanie drewna do mineralizacji - 300 m3 Korowanie drewna - 700 m3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "WYKONYWANIE USŁUG Z ZAKRESU GOSPODARKI ŁOWIECKIEJ NA TERENIE NADLEŚNICTWA GRODZISK w 2025 r."
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2025 roku
- "Wykonywanie prac z zakresu zagospodarowania lasu oraz pozyskania i zrywki drewna w lasach mienia komunalnego Gminy Wielkie Oczy w roku 2025"
- Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej i remontu dróg planowane do wykonania w Nadleśnictwie Torzym w 2006r.
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Międzylesie w 2006 roku.
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.