Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-05
Ogłoszenie nr 3336 - 2017 z dnia 2017-01-05 r.
Woźniki: Rozbudowa z niezbędną przebudową przedszkola w Woźnikach przy ul. Lompy 5.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Zmniejszenie nierówności w upowszechnianiu edukacji przedszkolnej na obszarach wiejskich - dobudowa sali przedszkolnej z zapleczem w przedszkolu w Woźnikach i zwiększenie ilości miejsc w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: XII. Infrastruktura edukacyjna dla działania: 12.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego dla poddziałania: 12.1.1. Infrastruktura wychowania przedszkolnego - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347881-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348444-2016,357929-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Woźniki, krajowy numer identyfikacyjny
15139848000000, ul.
ul. Rynek
11,
42289
Woźniki, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
34 36 69 900, faks
343 573 105, e-mail
inwestycje@wozniki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wozniki.pl; www.wozniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa z niezbędną przebudową przedszkola w Woźnikach przy ul. Lompy 5.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK 271.19.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Rozbudowę budynku przedszkola: - rozbudowa istniejącego przedszkola o dwie dodatkowe sale zajęć dla dzieci z zapleczem sanitarnym oraz dodatkowymi pomieszczeniami administracyjnymi i gabinetami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania przedszkola, - docelowa wielkość przedszkola - 5 oddziałów przedszkolnych - ok. 120 dzieci, - projektowana rozbudowa to dobudowa dwóch kondygnacji z wykorzystaniem istniejącego spadku terenu (półpoziomy), - poziom -1,40 m w stosunku do poziomu 0,00 istniejącego przedszkola - dodatkowe dwie sale zajęć dla dzieci z zapleczami sanitarnymi i bezpośrednimi wyjściami na zewnątrz, wc zewnętrzne na placu zabaw, - poziom +1,95 m - zespół administracyjny: gabinet dyrektora, sekretariat, pokój opiekunów, gabinet logopedy i pielęgniarki oraz toaleta personelu. 2. Przebudowę istniejącego budynku przedszkola: - niezbędna przebudowa w obrębie komunikacji wewnętrznej obiektu, szatni i sypialni dla dzieci, oraz zmiana funkcji części pomieszczeń, - wyburzenie istniejących schodów do piwnicy wraz z uzupełnieniem stropu w tym obszarze w celu połączenia projektowanej dobudowy z istniejącym przedszkolem, - wykonanie nowych schodów zejściowych do piwnicy - jednobiegowe, żelbetowe, - niezbędne wyburzenia i zamurowania ścian oraz otworów okiennych i drzwiowych związane ze zmianą funkcji części pomieszczeń oraz projektowaną rozbudową, -przebudowa w obrębie sypialni dla dzieci - wyburzenia ścian, wykonanie nowej ściany wydzielającej od korytarza, zamurowanie otworów okiennych, wykonanie dodatkowego otworu okiennego wraz z nadprożem, - przebudowa w obrębie dodatkowych szatni dla dzieci - wyburzenie fragmentu ścianki działowej od korytarza, wykonanie nowego fragmentu ścianki, poszerzenie otworu wejściowego do jednej z szatni - wykonanie zamknięcia istniejących boksów szatniowych przeszklonymi ściankami aluminiowymi z drzwiami, - wykonanie nowych nawierzchni posadzkowych w obrębie korytarza, szatni i sypialni dla dzieci, - przystosowanie jednej sali zajęć i łazienki dla dzieci niepełnosprawnych (sala integracyjna) - poszerzenie otworów drzwiowych, demontaż jednej muszli klozetowej, montaż pochwytów, - zmiana przeznaczenia jednej sali zajęć dla dzieci na salę zajęć ruchowych - z wyposażeniem gimnastycznym i szafą wnękową na drobny sprzęt gimnastyczny, - poszerzenie otworów drzwiowych do wszystkich istniejących sal zajęć dla dzieci ( nowe nadproża, wykończenie ościeży, niezbędne uzupełnienia parkietu), - przebudowa wejścia głównego do przedszkola - poszerzenie otworu wejściowego, nowa ślusarka aluminiowa, wykonanie podjazdu dla wózków z palisady i kostki betonowej, wymiana barierki przy wejściu, - przebudowa dwóch wyjść na taras - powiększenie otworów do wymaganych wielkości (nowe nadproża), ślusarka aluminiowa, przeszklona, - wykonanie dodatkowego wyjścia na taras w jednej z sal zajęć - drzwi aluminiowe w obrębie istniejącego pierwotnie otworu, - montaż drzwi pożarowych w obrębie istniejącej kotłowni i zejścia do piwnicy wraz z niezbędnym obniżeniem posadzki przy wejściu do kotłowni oraz powiększeniem otworów, - wykonanie obudowy p. poż. ściany składu opału do odporności ogniowej EI 120, - odtworzenie zsypu do składani opału, - przebudowa instalacji wod-kan, co i elektrycznej w niezbędnym zakresie zgodnie z projektami branżowymi, - skucie betonowego gzymsu na ścianie szczytowej w obrębie projektowanej rozbudowy, - skucie betonowego daszku nad likwidowanym wejściem zewnętrznym (w obrębie projektowanej sypialni dla dzieci, - przebudowa instalacji wod-kan, co i elektrycznej w niezbędnym zakresie. 3. Zagospodarowanie terenu wokół przedszkola: - wyburzenie części garażowej istniejącego budynku gospodarczego, - wykonanie dodatkowej utwardzonej nawierzchni przejazdu wewnętrznego z kostki brukowej (gr. 8 cm na podbudowie) wzdłuż północnej granicy działki oraz utwardzonego chodnika i placyku gospodarczego przy istniejącym budynku gospodarczym z kostki brukowej (gr. 6 cm na podbudowie), - budowa parkingu wewnętrznego ( 7 miejsc postojowych w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej) z wjazdem z ul. Ogrodowej - nawierzchnia wjazdu z kostki brukowej (gr. 8 cm na podbudowie), - nawierzchnia miejsc parkingowych - zielona wzmocniona ekokratką, - budowa dojścia z projektowanego parkingu do przedszkola - chodnik z kostki brukowej (gr. 6 cm na podbudowie), - budowa dodatkowego dojścia p. poż. z ul. Ogrodowej do wyjścia ewakuacyjnego na taras przedszkola - chodnik z kostki brukowej (gr. 6 cm na podbudowie), wykonanie furtki wejściowej w istniejącym ogrodzeniu, - przebudowa ogrodzenia przedszkola w obrębie projektowanego wjazdu na parking - demontaż 2-3 przęseł istniejącego ogrodzenia, montaż bramy przesuwnej, - budowa fragmentu ogrodzenia wewnętrznego wydzielającego projektowany parking, - niezbędna wycinka drzew w rejonie projektowanego parkingu (2 drzewka iglaste) i nasadzenia zamienne w rejonie placyku gospodarczego (3 drzewka iglaste), - przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w obrębie projektowanej rozbudowy, - wykonanie odcinka instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla projektowanej rozbudowy. 4. Budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej: - szerokość zjazdu - 14,50 m, - szerokość jezdni zjazdu - 4,50 m, - nawierzchnia w granicach pasa drogowego: - zjazdu z kostki betonowej koloru czerwonego - gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 3 cm - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - gr. 20 cm - przecięcie krawędzi nawierzchni projektowanego zjazdu i drogi gminnej w formie łuku kołowego o promieniu R=5,00 m, - pochylenie podłużne zjazdu 3,04 % na długości 2,30 m, - pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania, - w rejonie zjazdu istniejący chodnik z kostki betonowej należy odtworzyć oraz wyregulować niweletę, - nawierzchnia chodnika do odtworzenia: - kostka betonowa kolor szary - gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 3 cm, - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - gr. 15 cm. Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. Ujęte w dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót (Dział 3 Wyposażenie) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyposażenie, meble nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia. Zostanie przeprowadzone odrębne postępowanie. II. Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ. III. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt. I SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu ( z wyjątkiem obsługi geodezyjnej, kierownika budowy i kierowników robót) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
45332000-3,
45331100-7,
45331210-1,
45232410-9,
45310000-3,
45231000-5,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1690486.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert13 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1559153.63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.